Aihe: AudixOM-2
1
marlow
04.05.2004 23:19:09
Tiedustelisin onko jengillä kokemusta Audix OM-2 mikeistä laulukäytössä livemeiningeissä??Olen laittamassa itelle laulukamoja ja tämmönen mikki on yks vaihtoehdoistani..
Aki
23.06.2004 21:19:56

Ainakin ero OM-3:seen on merkittävä, mutta OM-3 peseekin sitten viiskasit mennen tullen. Silti vielä himppusen parempi oli Sennheiser e835, joskin käsittelyääniä hieman enemmän.

Jos 58:n hintasia mikkejä verrataan, Senkku e835 ja Audix OM-3 on reippaasti parempia kuin Shure. Beyerdynamicin Opus 59:ä en ole vielä päässyt testaamaan, mutta luulen sen olevan em mikkien kanssa varteenotettava kilpailija.

Ainiin, dlxmusic.fi tarjoaa Senkun e835:sta myyjän arvion mukaan 79€:lla (ovh ~105€), jahka varasto taas täyttyy.

-Aki.
Ostakaa mun Ibanez Steve Lukather RS1010SL 2nd '83!!
Locrian
24.06.2004 09:16:45
kyllä ittenikin mietteliääksi sikäli kun olen nähnyt jonkinverran positiivisia, jopa ylistäviä, kommentteja OM2:sta..että onkohan korvissani vikaa.. Meillä on muuten hevipumppu, jossa lauletaan enämpi korkealta kovaa ja jonka päälaulussa OM2:sta ei muistaakseni ole kokeiltu, pitääpäs testata siellä.

Ite oon käyttänyt OM-2:sta nimenomaan naislaululle.Mies äänelle ei oikein sovi,varsinkaan heviörinään.Omasta mielestäni 58 on jopa liian "ponnekas" (POH-PUH) kun taas OM-2 istuu mukavammin ja helpommin miksaukseen.Edelleen siis puhun naislaulusta.Tohon "kovaa ja korkealta" ja korkealta meininkiin sopii omien kokemusten pohjalta kuin nyrkki silmään.Myös mieslauluun.

OM-5 on sitten jo kunnon mikki joka pistää 58:sia pitkin korvia ihan milloin vain IMHO ja muidenkin mielestä.Voi käydä testikuuntelee esim. Tavastialla missä tota lykätään yhä useammin lauluun.
I hate eatin' vegetables... Can't swallow the wheelchair...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)