Ianuarius 09.07.2015 21:23:37 | |
---|
Regalis Apertura: Eipä taida Moorea bändin nykymeininki enää hirveästi kiinnostaa? Vai olenko väärässä? Ei sitä tainnu oikein kiinnostaa silloinkaan kun se oli vielä bändissä. Ku muut alko keikoilla soitteleen sooloja, niin se lähti takahuoneeseen kahvile. The secret to creativity is knowing how to hide your sources. -Albert Einstein |
Jucciz 09.07.2015 22:03:53 | |
---|
Ianuarius: Ei sitä tainnu oikein kiinnostaa silloinkaan kun se oli vielä bändissä. Ku muut alko keikoilla soitteleen sooloja, niin se lähti takahuoneeseen kahvile. Niin minäkin lähtisin. Jösses. |
phiit 10.07.2015 07:46:29 | |
---|
Sergei Fallinen: Niin no. Kiinnostaako ketään? Toki kiinnostaa, parempiahan nää 2 Manginin aikasta lättyä on kuin viimeset Portnoyn kanssa tehdyt tekeleet. Harmi vaan että nyt taitaa olla eka keikka 15v joka jää väliin :( ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
geeza 10.07.2015 14:02:03 | |
---|
Sergei Fallinen: Niin no. Kiinnostaako ketään? sinua ainakin tuntuu kiinnostava heh heh |
Sergei Fallinen 10.07.2015 14:04:27 | |
---|
geeza: sinua ainakin tuntuu kiinnostava heh heh Ei mua kiinnosta nykyisin pisaraakaan mitä tämä bändi tekee. Lähinnä hävettää niiden harvojen puolesta, jotka näiden keikoilla vielä käyvät. |
geeza 10.07.2015 14:06:18 | |
---|
Sergei Fallinen: Ei mua kiinnosta nykyisin pisaraakaan mitä tämä bändi tekee. Lähinnä hävettää niiden harvojen puolesta, jotka näiden keikoilla vielä käyvät. joo joo :D |
carnation 10.07.2015 14:06:46 | |
---|
Sergei Fallinen: Ei mua kiinnosta nykyisin pisaraakaan mitä tämä bändi tekee. Lähinnä hävettää niiden harvojen puolesta, jotka näiden keikoilla vielä käyvät. no kuitenkin notkut täällä ketjussa tsekkaamassa uusimmat kuulumiset heh heh "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
carnation: no kuitenkin notkut täällä ketjussa tsekkaamassa uusimmat kuulumiset heh heh Voin mä toki lopettaakin, mutta ei ole ketään aikaisemmin haitannut. Moni on saattanut jopa viisastua luettuaan mun viestejä. |
Regalis Apertura 10.07.2015 14:32:32 | |
---|
Taitaa Sergei olla (t)rölli? Olisiko joku muu topikki parempi paikka sulle? |
phiit 10.07.2015 15:02:04 | |
---|
Sergei Fallinen: Ei mua kiinnosta nykyisin pisaraakaan mitä tämä bändi tekee. Lähinnä hävettää niiden harvojen puolesta, jotka näiden keikoilla vielä käyvät. Tipaton Dream Theater? ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
John Longs 10.07.2015 16:41:46 | |
---|
Hyvä jos bändin musa/bändi aiheuttaa noin vahvoja tunnereaktioita, että pitää päästä avautumaan, eipähän jätä kylmäksi. Aikalailla mulle on ollu samaa touhua bändin ura kokonaisuudessaan, mitä nyt paremmin toiminut se kevyempi puoli. Falling Into Infinity esimerkiksi ihan turhaan parjattu levy, sisältää paljon kivoja biisejä ja muutaman tosi kovan. Ainoastaan nuo "rankemmat" on mun korviin tympeitä. Sinänsä koko ura on ollut ihan ok kamaa kauttaaltaan, harvemmassa se matsku mistä innostuu tosissaan. Uutta en paljoa ole edes kuunnellut, mutta Dramatic oli ihan kelpo. Tosin mie pidin Black Clouds & Silver Liningsistakin jonnin verran. |
Chimera 10.07.2015 17:23:37 (muokattu 10.07.2015 17:35:26) | |
---|
Todellista fanipoika-offtopicia, mutta onko Petrucci syntynyt New York Cityn Long Islandilla ja Kings Parkissa vai New Yorkin osavaltion samannimisen saaren samannimisessä paikassa? Olen menossa käymään New Yorkissa parin kuukauden päästä ja tuli mieleen tosi villi idea vierailla samoilla mestoilla, kun ei sinne hirveän pitkä matka olisi hotelliltakaan. (Ei, en odota, että JP kävelisi vastaan ja morjestaisi, vaan kyseessä ihan vain päähänpälkähdys. Tuskin tulen kaupungissa toista kertaa elämässäni käymään. En tiedä, missä asuu nykyään.) https://en.wikipedia.org/wiki/Kings_Park,_New_York Tuo meinaisi, että osavaltiossa. En halua tunnustaa, että olisin ollut melkein 15 väärässä uskossa asian suhteen. :| Edit: Ei kun vittu, se kaupunkihan on siellä osavaltiossa. Jätän kuitenkin tämän tähän ihan että jos jotain sattuu naurattamaan vähän tietämättömyyteni. "Whiskey in a Jaroooo", hoilasi James Hetfield 1,5 promillen humalatilassa Pietarsaaren jalkapallostadionilla. |
varpio 10.07.2015 18:20:49 | |
---|
Chimera: Edit: Ei kun vittu, se kaupunkihan on siellä osavaltiossa. Jätän kuitenkin tämän tähän ihan että jos jotain sattuu naurattamaan vähän tietämättömyyteni. Jaa tajusit että New Yorkin kaupunki sijaitsee New Yorkin osavaltiossa? :D Long Island ei muuten kuulu kokonaan New Yorkin kaupunkiin. Brooklyn ja Queens kuuluvat, Nassaun ja Suffolkin piirikunnat eivät. Kings Park sijaitsee Suffolkin piirikunnassa, joten ei syntynyt itse varsinaisessa kaupungissa Petrucci. |
Chimera 10.07.2015 18:35:21 | |
---|
varpio: Jaa tajusit että New Yorkin kaupunki sijaitsee New Yorkin osavaltiossa? :D Long Island ei muuten kuulu kokonaan New Yorkin kaupunkiin. Brooklyn ja Queens kuuluvat, Nassaun ja Suffolkin piirikunnat eivät. Kings Park sijaitsee Suffolkin piirikunnassa, joten ei syntynyt itse varsinaisessa kaupungissa Petrucci. Kiitos lisävalaistuksesta ja jotakuinkin näin oivalsin. Muistelin, että se olisi paljon etelämpänä rannikolla, ja lisäksi sekin sekoittaa, että Washingtonin osavaltio on eri asia kuin Washington D. C. Enkös selittänytkin asian parhain päin? :) "Whiskey in a Jaroooo", hoilasi James Hetfield 1,5 promillen humalatilassa Pietarsaaren jalkapallostadionilla. |
varpio 10.07.2015 18:41:46 | |
---|
Chimera: Kiitos lisävalaistuksesta ja jotakuinkin näin oivalsin. Muistelin, että se olisi paljon etelämpänä rannikolla, ja lisäksi sekin sekoittaa, että Washingtonin osavaltio on eri asia kuin Washington D. C. Enkös selittänytkin asian parhain päin? :) Juu. Onhan ne typerästi nimetty monet. New Yorkin osavaltiossa on Florida-niminen kylä ja Vermontissa on Georgia-niminen kaupunki. Ei ole paljon järkeä siunattu heille. |
Shredator 02.08.2015 14:14:51 | |
---|
No niin, tänään lähtee! If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking. |
Shredator 02.08.2015 22:31:16 | |
---|
Olipas kova setti. Tuo Kulttuuritalon akustiikka vaan ei toimi tällaisessa musassa. Soundit ajoittain totaalista puuroa... If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking. |
silhouette 02.08.2015 23:00:25 | |
---|
Shredator: Olipas kova setti. Tuo Kulttuuritalon akustiikka vaan ei toimi tällaisessa musassa. Soundit ajoittain totaalista puuroa... Joo, ihan kova setti oli, mutta - pakko sanoa - itse tykkäsin melkein lämppäristä enemmän kuin itse DT:stä... Aina voi yrittää. |
Regalis Apertura 03.08.2015 08:08:35 | |
---|
Setti oli varmaan sama kuin aiemmilla keikoilla tänä vuonna? |
ChosenTwo 03.08.2015 09:03:06 | |
---|
|