Aihe: Sotajumala
1 2 3 4 5 6
janezki_
28.01.2015 21:25:56
Fantasmic: Tuota joukkorahoitus-kiristystähän pääsetkin nyt seuraamaan eturivistä, eikös? ;)

http://wordpress.carthrottle.com/wp … loads/2013/03/Burn-meme-655x368.jpg
Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö!
Jeszse
28.01.2015 21:59:42
Kieltämättä jätkillä on kyllä rehellisesti hyvä meininki omilla ehdoilla.
Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. || The Jasser Arafats || Crimson Day
cldron
28.01.2015 22:25:11
Fantasmic: Pikkuisen haiskahtaa Mäenpään Jarskalle... jne jne jne

Anteeksi, mutta millä ihmeen logiikalla sä saat tuosta bändin toiminnasta a) kiristystä/itkemistä b) Vedettyä minkääntasoisen yhtäläisyysmerkin Jari Mäenpään rahankeruufarssiin c) Kannattamatonta ja happamalla naamalla sävellettyä touhua, jonka vuoksi olisi kannattanut laittaa pillit pussiin jo ajat sitten sen sijaan että syyllistyttäisiin kohtiin a ja b.

Koitin pähkäillä, mutten oikein keksi muita selityksiä kuin että olet joko trolli, kärsit jonkin asteisesta kongitiivisesta häiriöstä tai sit joku Sotajumalista on pannu sun muijaa..

Mutta joo, yhdyn kyllä täysin edelliseen kirjoittajaan. Ja peukkuja bändille!
OHAN TÄÄLLÄ VELLIÄ!
Krice
29.01.2015 18:08:49

Koko levyn lataaminen youtubeen/nettiin on minusta hyvä idea, koska sillä saa vain näkyvyyttä lisää ja toisekseen jos sitä ei tee itse niin joku apina sen lataa kuitenkin youtubeen. Levyn myynti menee varmasti niin, että tarpeeksi kiinnostuneet ostaa levyn, eikä siihen voi oikein muuten vaikuttaa. Minulle tuli sen verran nostalgiset Slayer-fiilikset tästä yhtyeestä, että taitaa lähteä levy tilaukseen!
janezki_
29.01.2015 21:19:07 (muokattu 29.01.2015 21:44:09)
cldron: joku Sotajumalista on pannu

Tuskin kukaan heistä paistinpannu tai muukaan pannu on.

yhdyn kyllä täysin edelliseen kirjoittajaan.

Tää kuuluu flaksi-ketjuun.

Kjeh kjeh, sääh sääh. Prönts.
Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö!
jusbb
30.01.2015 09:46:25

janezki_: Tuskin kukaan heistä paistinpannu tai muukaan pannu on.

Tää kuuluu flaksi-ketjuun.

Kjeh kjeh, sääh sääh. Prönts.

Painoin tulostusta.
cldron
02.02.2015 07:52:00
janezki_: Kjeh kjeh, sääh sääh. Prönts.

Niin mä vähä aattelinki
OHAN TÄÄLLÄ VELLIÄ!
Vekkuli1981
02.02.2015 11:34:09
Mun mielestä tää on kaikin tavoin hatun noston arvoinen toimintatapa. Itse en lukenut alkujaankaan tossa mitään "itkemistä", mutta noi vastineet oli siitä huolimatta erittäin hyviä, avaten asiaa paremmin.

Ei muuta kuin onnee ja menestystä.
http://www.caughtinthebetween.com/ www.disentertainment.com
Påskägg
01.03.2015 14:22:38
Keikka oli kyllä hyvä. Uudet biisitkin jaksoi ihan mukavasti kuunnella. Livebändi on Sotajumala.
INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM
kuunsuru
01.03.2015 19:19:14
Påskägg: Keikka oli kyllä hyvä. Uudet biisitkin jaksoi ihan mukavasti kuunnella. Livebändi on Sotajumala.

Olihan se ihan kivaa mättöä livenä kyllä Henkassa. Ja mukavia jamppoja - mitä nyt pari sanaa vaihtoi ohimennen pienesti silleen pikkuisen.
Syntisen mehevää ja hurlumhei! End Time Design
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)