jra 11.05.2014 22:34:14 | |
---|
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Booombox 11.05.2014 22:43:14 | |
---|
Jere kokkelipäissään tekee vikassa erässä kymmenen maalia |
Bongowing 11.05.2014 22:52:48 | |
---|
Hyvä ja viihdyttävä pelihän tästä kehkeytyi, vaikka 1-3 imuroinnin jälkeen näytti jo lässähtävä lopullisesti Suomen osalta. Hitto kun oli 3-4 lähellä tossa viimeisellä sekunnilla. But where the heck is magenta? |
jra 11.05.2014 23:28:57 | |
---|
Mika-Mika Saukkonen-Saukkonen: "Kuusi minuuttia jäljellä, kuutisen minuuttia jäljellä. Venäjä johtaa neljä kaksi, Venäjä johtaa neljä kaksi." ... "Suomen maali tyhjänä. Suomen maali tyhjänä." "Suomen maali on siis TYHJÄNÄ!" - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
jra: Mika-Mika Saukkonen-Saukkonen: "Kuusi minuuttia jäljellä, kuutisen minuuttia jäljellä. Venäjä johtaa neljä kaksi, Venäjä johtaa neljä kaksi." ... "Suomen maali tyhjänä. Suomen maali tyhjänä." "Suomen maali on siis TYHJÄNÄ!" Siirretty rangaistus tulossa Venäjälle, venäläispelaaja pääsee puolustussinisellä kahden puolustajan välistä kiekkoon ja "ONNEKSI, ONNEKSI PELI ON JO VIHELLETTY POIKKI" Veksu: "Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa Kodin Ykkösen tämän viikon plussatarjousta, jossa myydään OBH-Nordica RW5000 rikkaimuria hintaan 199e (ilman Plussa-korttia 119e)?" |
Ali 11.05.2014 23:40:14 (muokattu 11.05.2014 23:41:08) | |
---|
Pelikatko. Pelikatko. Pelikatko. Pelikatko. Pelikatko. Pelikatko. Olis kiva, jos Saukkonen mainitisi syyn näille pelikatkoille, esim. rangaistus tai pitkäkiekko. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Funkånaut 11.05.2014 23:52:55 | |
---|
Nå, ei se kokonaisuutena niin huonoa peliä koko aikaa ollut. Paljon on vielä parannettavaa tosin joka osastolla. Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
Bongowing 11.05.2014 23:53:06 | |
---|
Lehterä ollu huomattavan paska yv:lla. But where the heck is magenta? |
Anonymous-jazz 12.05.2014 00:34:22 (muokattu 12.05.2014 00:37:28) | |
---|
Kyl on hävettävää katsoa, kun noi konttaa tuolla koko tämän turnauksen. Yksinkertaisesti taso ja asenne ei riitä mihinkään. Tällä jengillä ei pärjättäis edes Tanskalle, Ranskalle tai Norjalle ja Saksakin tulee olemaan liian vahva. Saapahan kuitenkin Veikkaukselta hyvät rahat, kun pelaa aina Leijonien häviöistä. Finaalissa pelaa mitä todennäköisimmin Venäjä ja USA. Tsekki ja Ruotsi sitten ratkovat pronssin kohtalon. Suomi jää alkulohkoon. Ei riitä paukut kun häviää Latvialle, Venäjälle, Saksalle ja Sveitsille. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
LordWinter 12.05.2014 00:39:17 | |
---|
Anonymous-jazz: Finaalissa pelaa mitä todennäköisimmin Venäjä ja USA. Tsekki ja Ruotsi sitten ratkovat pronssin kohtalon. Suomi jää alkulohkoon. Ei riitä paukut kun häviää Saksalle ja Sveitsille. Pidetään mielessä, jotta voidaan sitte kuittailla kun näistä(kin) veikkauksista menee noin 4/5 väärin. "Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus |
Anonymous-jazz 12.05.2014 00:42:19 (muokattu 12.05.2014 00:51:07) | |
---|
LordWinter: Pidetään mielessä, jotta voidaan sitte kuittailla kun näistä(kin) veikkauksista menee noin 4/5 väärin. Oon saanut pitkävedosta 12/12 kiinni useita kertoja. 10/10 kiinni kertoimella 413.2, 10 € panoksella. Sekä seurannut Espanjan, Saksan, Englannin, Italian, Hollannin, Skotlannin, Mestareiden/Euroopan liigan pelejä vuodesta 2008. Että luulen kyllä, että kakkoseksi jäät siinä, että kummalla on enemmän kokemusta ammattiurheilun seuraamisesta. Tuulipukuveikkaajat on erikseen ja nekin yleensä vain perinteisiä lotto miehiä/mummoja. Lottonumeroista kun ei voi pitää jokavuotuista kirjaa, että mitenkä niiden valmennus ja pelikunto on muuttunut vuosien varrella. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
sahkuifk 12.05.2014 01:02:25 | |
---|
Anonymous-jazz: Oon saanut pitkävedosta 12/12 kiinni useita kertoja. 10/10 kiinni kertoimella 413.2, 10 € panoksella. Sekä seurannut Espanjan, Saksan, Englannin, Italian, Hollannin, Skotlannin, Mestareiden/Euroopan liigan pelejä vuodesta 2008. Että luulen kyllä, että kakkoseksi jäät siinä, että kummalla on enemmän kokemusta ammattiurheilun seuraamisesta. Tuulipukuveikkaajat on erikseen ja nekin yleensä vain perinteisiä lotto miehiä/mummoja. Lottonumeroista kun ei voi pitää jokavuotuista kirjaa, että mitenkä niiden valmennus ja pelikunto on muuttunut vuosien varrella. Itsehän olen pelannut vuodesta -94, jalkapalloa ja jääkiekkoa. Nykyään tuplia ja singlejä. Niin ja huutele sitten kun postaat muutaman kupongin millä olet lunastanut, mun ei enää tarvi sitä tehdä. Silloin pitää puskee kun reikä on ruskee. |
LordWinter 12.05.2014 01:10:02 | |
---|
Anonymous-jazz: Sekä seurannut Espanjan, Saksan, Englannin, Italian, Hollannin, Skotlannin, Mestareiden/Euroopan liigan pelejä vuodesta 2008. Että luulen kyllä, että kakkoseksi jäät siinä, että kummalla on enemmän kokemusta ammattiurheilun seuraamisesta. Ei minulla juuri kokemusta olekaan, viittasin vain viimevuotisiin lätkäveikkauksiisi, joista muistaakseni meni väärin enemmän kuin satunnaisesti arvaamalla olisi mennyt :D. Samoin käy tänä vuonna, kyllä Suomi Saksan ja Sveitsin voittaa. "Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus |
sellisti 12.05.2014 01:17:24 | |
---|
Anonymous-jazz: Oon saanut pitkävedosta 12/12 kiinni useita kertoja. 10/10 kiinni kertoimella 413.2, 10 € panoksella. Sekä seurannut Espanjan, Saksan, Englannin, Italian, Hollannin, Skotlannin, Mestareiden/Euroopan liigan pelejä vuodesta 2008. Että luulen kyllä, että kakkoseksi jäät siinä, että kummalla on enemmän kokemusta ammattiurheilun seuraamisesta. Tuulipukuveikkaajat on erikseen ja nekin yleensä vain perinteisiä lotto miehiä/mummoja. Lottonumeroista kun ei voi pitää jokavuotuista kirjaa, että mitenkä niiden valmennus ja pelikunto on muuttunut vuosien varrella. Noin. Kyllä auktoriteettia pitää olla. Se vaan että n. 90 % suomalaisista "ammattiurheilun seuraajista" huutelee tällä hetkellä samaa mantraa. Se on kahden hävityn pelin jälkeen helppoa, ikään kuin olettaen ettei joukkue pysty kehittymään yhtään koko alkusarjan aikana. Kieltämättä, jos on Erkan Enkelit valittu KHL-näyttöjä silmälläpitäen, niin tuskinpa on scoutit toistaiseksi muistivihkojaan ilmaan heitelleet. Mutta uskon silti että tämäkin ensikertalaisia vilisevä joukkue vielä petraa. Jatkopaikka voi olla työn takana; neljän joukkoon on tunkua. USA on paha, Saksaa vastaan on aina työlästä, Valko-Venäjä voi olla innokkaan kotiyleisön edessä yllättävän sitkeä ja tuskinpa Sveitsikään nollakerhoon jää. Väärässä voin siis olla itsekin, mutta uskoisin kyllä että Leijonat tuolta kampeavat vielä puolivälieriin, jos ei muuten niin kokeneen valmentajan ansiosta ja ihan jo perinteiden velvoittamana. Siellä voi sitten kyllä käydä kylmät nopeasti, mutta olihan Venäjä-pelissä paljosta röytämisestä huolimatta nyt sentään jo pilkahduksia paremmastakin. Seuraava peli vaan on käytännössä sitten jo pakkovoitto, mikä toivottavasti ei näy enää pahempana mailan puristamisena. Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin /
Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen |
aivokuolio 12.05.2014 02:03:38 | |
---|
Anonymous-jazz: Oon saanut pitkävedosta 12/12 kiinni useita kertoja. 10/10 kiinni kertoimella 413.2, 10 € panoksella. Sekä seurannut Espanjan, Saksan, Englannin, Italian, Hollannin, Skotlannin, Mestareiden/Euroopan liigan pelejä vuodesta 2008. Että luulen kyllä, että kakkoseksi jäät siinä, että kummalla on enemmän kokemusta ammattiurheilun seuraamisesta. Tuulipukuveikkaajat on erikseen ja nekin yleensä vain perinteisiä lotto miehiä/mummoja. http://lookoutguyswevegotabadassove … 728780577301_334068546_n%5B1%5D.jpg |
Anonymous-jazz 12.05.2014 02:42:51 (muokattu 12.05.2014 02:43:21) | |
---|
Ei tolla jengillä mennä minnekään puolivälieriin. Korkeintaan puolivaloillaeriin, mutta sellaisia välieriä ei ole MM-kisoissa. Pakisto = Umpusurkeaa ja ei MM-tasoa Hyökkäys = Liian heikkotasoista MM-kisoihin. Joten siksi Leijonien turnaus päättyy suoraan alkulohkoon. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
pehko 12.05.2014 05:29:47 | |
---|
Jormakan taklauksen tuomitsemattomuus, sitä seurannut suomen jäähy "estämisestä" ja venäjän neljäs maali sammutti töllön. Mielummin herään klo 5 töihin pirteenä kun jatkan tollasen paskan kattomista. "Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP |
Tympee Huttunen 12.05.2014 07:03:17 | |
---|
Anonymous-jazz: Oon saanut pitkävedosta 12/12 kiinni useita kertoja. 10/10 kiinni kertoimella 413.2, 10 € panoksella. Sekä seurannut Espanjan, Saksan, Englannin, Italian, Hollannin, Skotlannin, Mestareiden/Euroopan liigan pelejä vuodesta 2008. Että luulen kyllä, että kakkoseksi jäät siinä, että kummalla on enemmän kokemusta ammattiurheilun seuraamisesta. Tuulipukuveikkaajat on erikseen ja nekin yleensä vain perinteisiä lotto miehiä/mummoja. Oletko voitolla? |
FatSam 12.05.2014 07:35:56 | |
---|
Lastinen: Oletko voitolla? Eiköhän kaikki vedonlyöjät oo voitolla ku niiltä kysyy :) "Chillaa, senkin läskisami." -M4ss3 m/ |
Tympee Huttunen 12.05.2014 07:50:54 (muokattu 12.05.2014 07:51:12) | |
---|
FatSam: Eiköhän kaikki vedonlyöjät oo voitolla ku niiltä kysyy :) Niinhän se menee. Joka viikko 100€ kiinni vetoihin ja vuoden päästä kehutaan, kun tuli 2000€ voitto. Tiedän tasan yhden aktiiviveikkaajan, jolla oli (ainakin muutama vuosi sitten) se tilanne, ettei oikeasti Veikkauksen pelitilille tarvinnut rahaa lisäillä. Pelinä oli lähinnä pelkästään vakioveikkaus. |