Aihe: Jari Porttila
1 2 3 4 5 623 24 25 26 27
touhis
15.08.2013 22:06:19
Sporde will happen. Karhuvaara will follow.
Roger
16.08.2013 13:46:44

Veksu: Eisss...mitävittua? Joku hakkeroinut vai onko tuo valetili vaimitävittua mutta nauratti silti enemmän kuin moni muu asia tänään. Make pee happen...

E: No olikin parodia, mutta hauska kumminkin. Parasta kuitenkin se hetki kun luuli tuon olevan aito.

Mutta norjalaisella on huumorintajua ja vastasi:

Andreas Thorkildsen
@SpordePorttila you bring the cup, I bring the pee :)

Ei muuten vastannut oikealle Porttilalle mitään :D
"Darling, I'm not going to be star, I'm going to be a legend" - Freddie Mercury 1971
LordWinter
16.08.2013 19:25:55
http://www.youtube.com/watch?v=54F2ZoMOC7Y

"What you think about Nils Livlands interview where he said that last season six competition was a wrong winner?"
"Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus
Funkånaut
16.08.2013 19:29:58

LordWinter: http://www.youtube.com/watch?v=54F2ZoMOC7Y

"What you think about Nils Livlands interview where he said that last season six competition was a wrong winner?"

Multa on blokattu jotenkin YouTuben ääniraita tuon videon kohdalta. Voiko olla, että Jari Porttilan tukijoitakin jo Norjan hiihtoliitto pyrkii sabotoimaan? Miten Miran Tepes on asiaan sotkeentunut? Miten Lahden doping-käryt 2001 kietoutuu tähän pirulliseen ketjuun?
"Minä juon ja osan jätän, minä juon ja osan jätän" - Pekka Siitoin Kuuntelen tämmöistä
Bluesmies
16.08.2013 20:10:41
Funkonaut: Miten Lahden doping-käryt 2001 kietoutuu tähän pirulliseen ketjuun?

En tiedä, mutta Porttilalle on varmaan kerrottu...
jra
17.08.2013 02:27:45
Maksaisin maltaita (http://www.jewmalt.com/wp-content/uploads/2010/11/Arran-3.jpg) jos vielä tässä elämässä saisin nähdä Porttilan erikoisraportin, jonka hän teki luettuaan koko edellisen yön pesäpallon sopupeliskandaalin tutkintapöytäkirjoja (+70 cm korkuinen A4-pino). Vaikka caseen eivät liittyneet norskit tai Tepes, niin Sporden harmaan hikisestä naamasta ja laajentuneista pupilleista paistoi se että paneutuminen oli ollut tavallistakin syvällisempää ja pelottavan kokonaisuuden hahmottaminen oli vaatinut viimeisetkin voimien rippeet - olisiko jopa D-aineet olleet käytössä. Epäilen että Jari maksaa vieläkin tuon yön velkoja, Häkkisen kiinnijuokseminen tai stadionin nurmelle ujuttautuminen* ovat pientä tuohon vuorokauteen verrattuna.

*http://www.youtube.com/watch?v=TmVN1tsx6nA
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Funkånaut
22.08.2013 15:57:22

Sporde sattuu tietämään... http://blogit.mtv3.fi/porttila/2013/08/22/sateenkaaren-paa/

Taitaa olla haamukirjoittaja, kun on jo neljänkin virkkeen kappale sekaantunut joukkoon.
"Minä juon ja osan jätän, minä juon ja osan jätän" - Pekka Siitoin Kuuntelen tämmöistä
Alfons Åberg
22.08.2013 18:10:20
Funkonaut: Sporde sattuu tietämään... http://blogit.mtv3.fi/porttila/2013/08/22/sateenkaaren-paa/

Taitaa olla haamukirjoittaja, kun on jo neljänkin virkkeen kappale sekaantunut joukkoon.

"Olin aikanaan sopinut juoksija Martti Vainion kanssa..."

Sporde on aina siellä missä tapahtuu.
31 grams of crank and still kicking.
Funkånaut
22.08.2013 18:13:29 (muokattu 22.08.2013 18:13:44)

IntriguingMan: Sporde on aina siellä missä tapahtuu.

On aina ollut, ja tulee aina olemaan, siellä missä tapahtuu.
Parasite
22.08.2013 23:37:49
Eiijjuma mitä settiä taas ollu tuolla SpordePorttilan twitterissä :D

Jari Porttila @SpordePorttila 21. elokuuta
Minulla on @EskoSeppanen Martti Vainiolle kirjoittamani rakkauskirjeet yhä tallella.

Blogin kirjoittaminen vuonna 1984 olisi onnistunut MTV3:n aikakoneen ansiosta. Karhuvaarat keksivät ja rakensivat sen 70-luvulla.

Jo vuonna 1984 minä ja Martti Vainio pakenimme varastetulla amerikanraudalla Losin olympialaisista Meksikoon, josta kirjoitimme kolumneja.

Do you @Ronn_Moss think Finland is important and Tero Pitkämäki's silver too? Do you think we good English make out of mouth to happen?

Jari Porttila @SpordePorttila 20. elokuuta
But @Ronn_Moss did you know your interviewer Lauri Karhuvaara is a fly to my helicopter, which we fly to adventure around the world MTV3.

Were you @Ronn_Moss in Los Angeles 1984 summer olympics, I was there with Martti Vainio, big doping scandalous, all lies and tseleous people

Wake happen @Ronn_Moss you owe a interview to MTV3 Tulosruutu sport news, I want to act in soap opera too, actually my life is soap opera.
20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET
Funkånaut
22.08.2013 23:54:07

Parasite: Eiijjuma mitä settiä taas ollu tuolla SpordePorttilan twitterissä :D

Diippii shittii :{DDDD
"What do you think the next happen now?" - Jari "Sporde" Porttila Kuuntelen tämmöistä
MV
23.08.2013 09:22:10
Tämä oli paras:

"Do you think we good English make out of mouth to happen?"
Bluesmies
24.08.2013 04:25:08
sellisti: Ei helevetti :DDDDDDDD

Sääääääääh :------------D
Hargon
16.10.2013 10:09:26
Ole-Einar Björndalen kateissa dopingtestaajilta
http://www.iltasanomat.fi/ampumahiihto/art-1288609937440.html

Nyt Jari! Nyt on paikka ampua! Norskeja alkaa vihdoinkin putoilla.

Hienoinen pettymys, että Mestari ei ollut se, joka kertoo uutisen ensimmäisenä. Satun kuitenkin tietämään, että langaton mikrofoni on ladattu ja Mestari on valmis paljastamaan, kaiken.

Kolmikko Jari Porttila - Late Karhuvaara - Pekka Pouta on juuri ottanut käyttöönsä Maikkarin helikopterin suuntanaan vuonojen maa. Late on lupautunut tulkiksi ja Pekka haluaa käväistä Norjassa muuten vaan. Mestarilla puolestaan on vain yksi tavoite. Napata iso turska. Tuon turskan nimi on Björn Dählie.
I was cured all right.
Funkånaut
16.10.2013 12:48:56

Satun tietämään, että noin kokenut ammattiurheilija ei vahingossa unohda ilmoittaa oleskelupaikkansa muutoksia anti-dopingvaliokunnalle. Mestarille tie on auki, kohta kalaa tulee...
Täällä harrastetaan kellonaikoja ja kuunnellaan Pikku G:tä. Kuuntelen tämmöistä
LordWinter
12.11.2013 18:22:04
"Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus
Stradlin
12.11.2013 20:01:02
LordWinter: Nyt ollaan jännän äärellä

https://twitter.com/SuominenTapio/status/400064372091146241

"Nimensä veroinen maalivahti, Jorma Valtonen harkitsi pelaamista kolmella patjalla, ja sambialainen 400 metrin aituri Samuel Matete juoksi polvipitkissä trkoissa, "pikku-sam" reiteen teipattuna, for a reason, kertovat suihkukaverit..."

Onkohan Tapsa kännissä?
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
Röntgen-Jeesus
12.11.2013 20:03:18 (muokattu 12.11.2013 20:03:37)

Stradlin: "Nimensä veroinen maalivahti, Jorma Valtonen harkitsi pelaamista kolmella patjalla, ja sambialainen 400 metrin aituri Samuel Matete juoksi polvipitkissä trkoissa, "pikku-sam" reiteen teipattuna, for a reason, kertovat suihkukaverit..."

Onkohan Tapsa kännissä?

Psykoosi se siellä vaan jyllää.

edit: hauskoja juttuja kyllä Tapsalla :)
Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
Alfons Åberg
12.11.2013 22:21:29
Tapsa on mieesss. Tsemppiä Tapsalle paranemisprosessiin
"Linkkejä kiitos tutkimuksiin tai artikkeleihin, missä Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi." -Jazzmies-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)