LordWinter 30.07.2013 17:54:15 | |
---|
MV: Onko Jere "Nyt verkkarit pois!" Bergius mukana? Heh juum onhan se. Jere on viimesen päälle huumorimiehiä, odotan mielenkiinnolla miehen tämänkertaisia edesottamuksia. "Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus |
Burn 30.07.2013 18:12:12 | |
---|
Veksu: Mene vaikka kirkkoon kusemaan krusifiksiin mutta älä tule tänne trollaamaan. Mä vaan yritin herättää eläväistä keskustelua tietämättä asiasta mitään ja sen kummemmin perustelematta väittämiäni. Ainakin Turhuus-palstalla ja Metallica-ketjussa meininki tuntuu olevan sama. |
janezki_ 30.07.2013 18:19:57 | |
---|
LordWinter: Jere on viimesen päälle huumorimiehiä, odotan mielenkiinnolla miehen tämänkertaisia edesottamuksia. Bergius alottaa karsinnan kun toiset lopettaa. Kolme pudotusta (läpijuoksua/limboa) ja haastattelun kautta kotia. Hieno mies. Mie oon vaan basisti... |
Funkånaut 30.07.2013 18:37:30 | |
---|
janezki_: Kyllä se vaan on niin, että kaikki miehet on rumia. Keskustelkaan niistä naisista, Neziri taitaa olla se "meidän" joukkueen kuumin kissa. Onko Suomen joukkueessa edes muita naisia? Neziri kyl on herkku, kelpais mullekin. "Mulkoili ympärilleen vihaisesti ja potkaisi mäyräkoiraa. On se nyt jo saatana!!!"
Kuuntelen tämmöistä |
Vaihtovirta 30.07.2013 18:57:54 | |
---|
Funkonaut: Onko Suomen joukkueessa edes muita naisia? Neziri kyl on herkku, kelpais mullekin. Hanna-Maari Latlava (joka on imo vielä herkumpi) ja Sandra Erikson. |
Vaihtovirta: Hanna-Maari Latlava (joka on imo vielä herkumpi) ja Sandra Erikson. Ja Halkivahan Anne. "Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus |
Vaihtovirta 30.07.2013 19:05:34 (muokattu 30.07.2013 19:07:22) | |
---|
Vaihtovirta: Hanna-Maari Latvala (joka on imo vielä herkumpi) ja Sandra Erikson. edit nii juu ja yllä sanottu kävelijä tietty myös.. ediiit5: Toi lainausmerkki pitäis kyl poistaa tost muokkausmerkin vierestä... |
Prophet 31.07.2013 23:27:49 | |
---|
|
sellisti 02.08.2013 02:01:42 | |
---|
Prophet: Rotestia pukkaa. http://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/2013072917307817_yl.shtml Tähäh, Arihan itse jo totesi että harmi homma mutta tähän tyydytään. Iskä onkin nyt sitten eri mieltä. Aina voi asioita katsella eri kulmista, mutta faktahan on se, että kummallakaan ei ollut näyttöikkunan aikana rikottua A-rajaa, ja tiedossa oli että Kalevan kisoilla on suuri merkitys valinnassa. En mä nyt ymmärrä miksi tuosta pitää noin iso meteli nostaa. Jos ei lennä niin ei lennä. Wirkkala itse sanoi hyvin Kalevan kisojen jälkeen, että sama se kumman valitsevat jos ei keppi lennä kummallakaan tuon pidemmälle. Mutta taitaa Wirkkala kumminkin olla nousukunnossa, kun taas Manniolla vähän on notkahtanut. Kyllä muakin varmaan Arin isänä harmittais, mutta protesti on aikamoista ylireagointia. Näinkö näitä nyt sitten vuodesta toiseen ratkotaan..? "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
Rotuvaari 02.08.2013 02:48:26 | |
---|
sellisti: Tähäh, Arihan itse jo totesi että harmi homma mutta tähän tyydytään. Iskä onkin nyt sitten eri mieltä. Aina voi asioita katsella eri kulmista, mutta faktahan on se, että kummallakaan ei ollut näyttöikkunan aikana rikottua A-rajaa, ja tiedossa oli että Kalevan kisoilla on suuri merkitys valinnassa. En mä nyt ymmärrä miksi tuosta pitää noin iso meteli nostaa. Jos ei lennä niin ei lennä. Eikös se joku suuri johtaja todennutkin, että valitusta ei käsitellä tms., vaikka joku sellaisen tekisikin? Harmituksen painavuuden ymmärtäisi siinä tilanteessa, että kuntopiikkiä on ajoitettu sinne Moskovaan, että nyt herkistellään ja himmaillaan, kun kisapaikka piti olla jo plakkarissa. Ei silti, että vakuuttaisi Mannion heitot tällä kaudella, vaikka 80 metriä on ylittynyt tasaisen tappavasti. Se monen jäärän mainitsema "kasa" pitäisi saada lähemmäs kaheksaaneljää metriä. Ja sellainen Mannioltakin olisi tietysti pitänyt tulla Kalevan kisoissa siinä vaiheessa kun oli häviämässä Wirkkalalle. Eli Teemu koneeseen. Jos Manniolla oli paukkuja hihassa, ampukoot ne Kuortaneella. Wirkkalan Berliinissä kuullut "en syttynyt"-sekoilut hiertävät vielä aivolohkoa, mutta kyllä miehelle tilaisuuden suo näin kolmekympin kynnyksellä. Josko ammattiurheilija syttyisi tänä vuonna Moskovassa. Syödessään tätä vaatimattomaksi muuttunutta ateriaansa hän katseli korppia puun oksalla ja oli kuulevinaan, kuinka lintu röyhtäisi. |
jra 02.08.2013 07:47:52 (muokattu 02.08.2013 07:58:03) | |
---|
Veksu: Eikös se joku suuri johtaja todennutkin, että valitusta ei käsitellä tms., vaikka joku sellaisen tekisikin? Harmituksen painavuuden ymmärtäisi siinä tilanteessa, että kuntopiikkiä on ajoitettu sinne Moskovaan, että nyt herkistellään ja himmaillaan, kun kisapaikka piti olla jo plakkarissa. Ei silti, että vakuuttaisi Mannion heitot tällä kaudella, vaikka 80 metriä on ylittynyt tasaisen tappavasti. Se monen jäärän mainitsema "kasa" pitäisi saada lähemmäs kaheksaaneljää metriä. Ja sellainen Mannioltakin olisi tietysti pitänyt tulla Kalevan kisoissa siinä vaiheessa kun oli häviämässä Wirkkalalle. Eli Teemu koneeseen. Jos Manniolla oli paukkuja hihassa, ampukoot ne Kuortaneella. Wirkkalan Berliinissä kuullut "en syttynyt"-sekoilut hiertävät vielä aivolohkoa, mutta kyllä miehelle tilaisuuden suo näin kolmekympin kynnyksellä. Josko ammattiurheilija syttyisi tänä vuonna Moskovassa. Eikös sen Urheilun oikeusturvalautakunnan tms. ole pakko käsitellä jos urheilija valituksen pistää sisään, ei auta vaikka YU:n Kummola olisi toista mieltä? http://www.oikeusturvalautakunta.fi Nyt siellä on tosin Kesäpäivystys: Lautakunnassa on käytössä viikoilla 27-31 ( 1.7- 4.8.) päivystysjärjestely. Kiireellisissä asioissa pyydetään ensisijaisesti olemaan yhteydessä päivystävään lautakunnan sihteeriin.Ja päivystävä sihteeri on kalassa. Wirkkalalla on Moskovassa se kortti ja kuitti, että "johan sanoin Kalevan kisojen jälkeen ettei tule lentämään." - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Hargon 02.08.2013 08:00:35 | |
---|
Parasite: Haatainenkin on muutaman kerran päässyt kisoihin aika halvalla.. Siis miten niin halvalla? 2010 oli nimenomaan sovittu, että Keihäskarnevaalien voittaja pääsee kisoihin, jos ylittää A-rajan. Haatainen täytti molemmat ehdot. Totta kai se vituttaa suomalaisia, että keihäsmiehellä on sixpack ja pitkät hiukset, mutta löytyykö jotain urheilullista perustetta, miksi Haataista ei tuolloin olisi pitänyt valita? I was cured all right. |
phren 02.08.2013 09:41:14 | |
---|
Aika mielenkiintoista on se, että Mannio heitti Birminghamin timanttiliigassa 30.6. (eli "valintaikkunan" sisällä) 83,26 eli 24 sentin päähän A-rajasta. Jos olisi heittänyt tuon parikymmentä senttiä pidemmälle, niin SM-kisojen jälkeen olisi todettu, että Manniolla A-raja tehty ja lippu Moskovaan. |
Funkånaut 02.08.2013 11:14:15 | |
---|
phren: Aika mielenkiintoista on se, että Mannio heitti Birminghamin timanttiliigassa 30.6. (eli "valintaikkunan" sisällä) 83,26 eli 24 sentin päähän A-rajasta. Jos olisi heittänyt tuon parikymmentä senttiä pidemmälle, niin SM-kisojen jälkeen olisi todettu, että Manniolla A-raja tehty ja lippu Moskovaan. Näinpä. Aika dorka systeemi tuo, jolla keihäsmies valitaan. Yks kisa ratkaisee turhan paljon. "Mulkoili ympärilleen vihaisesti ja potkaisi mäyräkoiraa. On se nyt jo saatana!!!"
Kuuntelen tämmöistä |
Rotuvaari 02.08.2013 11:42:03 (muokattu 02.08.2013 12:05:22) | |
---|
Funkonaut: Näinpä. Aika dorka systeemi tuo, jolla keihäsmies valitaan. Yks kisa ratkaisee turhan paljon. Statistiikkaa kun tarkkailee parhaiden heittojen osalta, näyttää kyllä vahvasti juuri tuolta. Mannion parhaat tältä kaudelta: 18.5. Shanghai_____83.43 21.5. Peking_______80.65 13.6. Oslo_________80.70 16.6. Turku________84.65 23.6. Dublin________75.59 30.6. Birmingham___83.26 17.7. Lahti_________82.01 28.7. Vaasa________81.44 Wirkkalan vastaus: 9.6. Joensuu________82.38 16.6. Turku__________82.91 30.6. Pihtipudas______81.09 17.7. Lahti___________80.35 28.7. Vaasa__________82,87 Wirkkalalta löytyy kisoja vähemmän tai sitten en onnistunut löytämään niitä, mikä on ihan todennäköistä sekin. Mies ei ole tainnut tänä kesänä heittää ensimmäistäkään kasikymppistä ulkomailla, kun Manniolla niitä on useita. Senkin toivoisi tietysti olevan näyttöperuste. Ainoa Mannion notkahdus näyttää olevan Irlannissa heitetty kisa, jossa taisi useampikin urheilija säästellä itseään vammoilta olosuhteiden takia. No, Manniolla on paikka näpäyttää Kuortaneella, vaikka hyöty aika pieneksi jääkin. Olikohan Berliinin-kisat, kun Mannio kilpaili samaan aikaan jossain Pietarsaaressa ja heitti tuloksen, joka olisi Berliinissä riittänyt pronssille. Toki olosuhteet taisivat olla vähän eriävät, eli sikäli eivät ole vertailua kestäviä. E: Olikin Mannion heitto Porissa samana päivänä kun MM-keihäässä miteltiin 23.8. ja kantoi 83.44. Aiemmin mies oli hävinnyt kisapaikan Ruuskaselle, joka heittikin ihan hyvin MM-kisoissa. Sen sijaan Tero Järvenpää juoksi Kalevan kisoissa kasikutosen läpi ja pääsi sen turvin - myös edellisvuoden Peking-menestyksen myötä - Berliinin MM-kisoihin. Joka vuosi näitä sattuu joo. Syödessään tätä vaatimattomaksi muuttunutta ateriaansa hän katseli korppia puun oksalla ja oli kuulevinaan, kuinka lintu röyhtäisi. |
Bluesmies 02.08.2013 11:58:21 (muokattu 02.08.2013 11:59:34) | |
---|
Vittu tää on naurettavaa. Kisoihin vain se/ne, jotka ylittää A-rajan ja that's it. Loppuisi tällainen perkeleen lapsellisuus. Pian varmaan perkele aletaan kisan jälkeenkin valittamaan, että "Noku en syttyny tähän kisaan, siksi vain tuo seiskavitonen, mutta oon ollu tasanen tällä kaudella ja kiskonu noita kasikakkosia, niin eikö mulle se pronssi voitais antaa?". Perkele. |
sellisti 02.08.2013 12:18:11 | |
---|
Veksu: Harmituksen painavuuden ymmärtäisi siinä tilanteessa, että kuntopiikkiä on ajoitettu sinne Moskovaan, että nyt herkistellään ja himmaillaan, kun kisapaikka piti olla jo plakkarissa. En ymmärrä miten urheilija voisi luottaa siihen että kisapaikka on plakkarissa jos A-rajaa ei ole tehty. Mitäs virkaa tuolla A-rajalla sitten on muutenkaan jos kisoihin voidaan valita heittäjä joka ei ole rajaa rikkonut? Miksei olisi sitten voitu valita vain kaksi heittäjää, jotka ovat näyttäneet että keppi lentää, mikä pakko sinne on saada se kolmas joka hikisesti hätyyttelee A-rajaa? Sama homma Sandra Erikssonin kanssa, eikös se jäänyt johonkin kolmen-neljän kymmenyksen päähän kisarajasta ja koneeseen valittiin kumminkin? Onko se nykyään että kunhan nyt suurin piirtein sinne päin saa tuloksen niin kisoihin vaan? "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
Rotuvaari 02.08.2013 12:24:29 | |
---|
sellisti: En ymmärrä miten urheilija voisi luottaa siihen että kisapaikka on plakkarissa jos A-rajaa ei ole tehty. Totta kai Mannion olisi pitänyt voittaa Wirkkala sunnuntaina. Se olisi sinetöinyt asian Mannion eduksi. Toisaalta taas mies on ollut koko kesän ajan välillä toiseksi ja välillä kolmanneksi paras suomalainen keihäänheittäjä, antaen valtaosan näytöistään ulkomailla isojen kisojen tuntumaa hakien. Ja tasainenhan mies on ollut, joskaan piikkiä ei ole tänä(kään) kesänä tahtonut irrota. A-rajan rikkominen pari viikkoa liian aikaisin on työtapaturma, mutta sen hätyytteleminen aikarajan sisällä olisi voinut myös painaa jotain. Nyt päätös tehtiin melko yksimielisesti juryn osalta, ehkä vähän hätiköidenkin. Mutta tosiaan, tulosten valossa on sama kumpi siellä heittää, Wirkkala vai Mannio. Sikäli ovat aika tarkkaan samalla viivalla tällä hetkellä. Syödessään tätä vaatimattomaksi muuttunutta ateriaansa hän katseli korppia puun oksalla ja oli kuulevinaan, kuinka lintu röyhtäisi. |
Funkånaut 02.08.2013 12:31:59 | |
---|
sellisti: Onko se nykyään että kunhan nyt suurin piirtein sinne päin saa tuloksen niin kisoihin vaan? No ei siitä silti turhan isoa joukkuetta tullut. "Mulkoili ympärilleen vihaisesti ja potkaisi mäyräkoiraa. On se nyt jo saatana!!!"
Kuuntelen tämmöistä |
phren 02.08.2013 15:10:46 | |
---|
Lajit on ihan eriarvoisessa asemassa. Pituushypyn A-raja on 825, olis aika julmaa jättää 820 hypännyt valitsematta. |