riimu 17.05.2013 20:19:58 | |
---|
KooAa: Voiko tuota kutsua tahalliseksi vahingonteoksi vai tuliko pelikielto vain siksi että Staal loukkaantui? Jos se riittää niin pitäiskö koko urheilulaji lopettaa? https://www.youtube.com/watch?v=UDjuhi-ZBv4 Eihän nyt kukaan oo telepaatti ja tiedä mitä ruotsalaisen päässä liikkui, mutta kun tilanne oli päällä niin ihan oikea ratkaisu tuo tuomio. Kanadan kapteeni loukkaantui ja ihan järkyttävää kattoa miten se kärsi jäällä. Kyl tuo mun mielestä polvitaklaus oli vaikka tahaton varmasti oli sinänsä. Don't ask me about Grim Fandango. |
Bongowing 17.05.2013 20:20:07 | |
---|
KooAa: Voiko tuota kutsua tahalliseksi vahingonteoksi vai tuliko pelikielto vain siksi että Staal loukkaantui? Jos se riittää niin pitäiskö koko urheilulaji lopettaa? https://www.youtube.com/watch?v=UDjuhi-ZBv4 Vaikee sanoa (ainakaa hidastuksesta), että oliko tuo tahallinen, mutta ei se jalkaansa ainakaan siirtänyt, tai muuten väistänyt, vaan antoi jalkansa osua suoraan polveen. But where the heck is magenta? |
Veepee 17.05.2013 20:27:31 | |
---|
Bongowing: Vaikee sanoa (ainakaa hidastuksesta), että oliko tuo tahallinen, mutta ei se jalkaansa ainakaan siirtänyt, tai muuten väistänyt, vaan antoi jalkansa osua suoraan polveen. Olishan kanukki ollut otettavissa tavallisellakin taklauksella. Tietoinen veto. Kun tulee vanhaksi on yhä vaikeampaa liikuttaa ruumiinjäseniä ja erottaa niitä toisistaan. |
hmv 17.05.2013 22:35:00 (muokattu 17.05.2013 22:38:56) | |
---|
riimu: Eihän nyt kukaan oo telepaatti ja tiedä mitä ruotsalaisen päässä liikkui, mutta kun tilanne oli päällä niin ihan oikea ratkaisu tuo tuomio. Kanadan kapteeni loukkaantui ja ihan järkyttävää kattoa miten se kärsi jäällä. Kyl tuo mun mielestä polvitaklaus oli vaikka tahaton varmasti oli sinänsä. Samaa mieltä tästä. Ulosajo oli täysin oikea tuomio jo sääntökirjankin puitteissa. Loukkaantumiseen johtavasta rikkeestä tuomitaan IIHF:n peleissä aina 5+20. Eri asia on sitten se, että oliko tuo tahallinen taklaus ja pelikielto aiheellinen. Veepee: Olishan kanukki ollut otettavissa tavallisellakin taklauksella. Tietoinen veto. Nähdäkseni Edler oli jo kymmenen metriä aiemmin päättänyt niitata Staalin, mutta Staal kurottaakin kiekkoa ja kääntyy vasempaan viimeisellä sekunnilla, jättäen polven Edlerin liikeradalle pahimpaan mahdolliseen asentoon. Se jää sitten arvoitukseksi, että oliko Edler hidas, välinpitämätön vai oliko törmäystä tuossa vaiheessa jo täysin mahdotonta välttää. Saattoi myös ajatella sitä, että jos tuossa vielä lähtee nostamaan jalkaansa, niin se nyt sitten näyttää ainakin tahalliselta polvitaklaukselta. Edler tosiaan tulee tilanteeseen helvetin kovalla vauhdilla, vaikka se ei siltä hidastuksissa vaikutakaan kun on jo liuku päällä. Ei sillä kovin montaa sekunnin sadasosaa ollut aikaa reagoida Staalin suunnanmuutokseen. E: sekunnin sadasosia siis Yks semmonen |
Deg 17.05.2013 22:36:18 | |
---|
DJKaaos: Enhän mä kaikesta suinkaan valittanut - mainitsen jopa asiasta kirjoituksessani. Lue uudestaan se mun alkuperäinen kirjoitus ja ole viisaampi seuraavalla kerralla. Nostin esille asian, joka on mua alkanut suurissa määrin ärsyttämään turnauksen edetessä, sen kai voi tuoda julki? Ja sillä ei ole mitään tekemistä suomalaisuuden kanssa, jos ihmiset valittavat asioista. Inhimillistä ja ihmismäistä käytöstä kaikkialla maailmassa.
Totesin, että olen pitänyt Mertarannasta aina eikä kyseinen selostaja todellakaan ole ollut viilipyttynä kopissa aikaisemminkaan, joten ei pidä.
Kyseiseltä selostajalta on huutaminen ja hurmio onnistuneet ennenkin. Venyttäminen ja tuo sietämätön ylivenyttäminen on täysin eri asioita. Ja tuo ylivenyttäminen näyttää nyt keväällä 2013 olevan Mertarannan mielestä erittäin hienoa. Tässä kooste parin vuoden takaisesta finaalista, josta ehkä löydät vastauksia siihen, mitä ajan takaa. Oikeastaan esimerkiksi kävisi melkein mikä tahansa Mertarannan selostus ennen tämän kevään kisoja. http://www.youtube.com/watch?v=wqO9DVqLIO0 Missä sä olet ollut? Mun on ollu sua ikävä? Siinäkin ketjussa mihin en enää kirjoita, on joutunut lukemaan pitkän aikaa vain oppipoikasi kieltämättä vielä aika onnettomia tekstejä. Sexual chocolate, baby! |
DJKaaos 17.05.2013 23:24:08 | |
---|
Derek Riggs: Missä sä olet ollut? Mun on ollu sua ikävä? Siinäkin ketjussa mihin en enää kirjoita, on joutunut lukemaan pitkän aikaa vain oppipoikasi kieltämättä vielä aika onnettomia tekstejä. En varsinaisesti missään. Ei vain huvita kirjoitella enää, kuten itsekin joskus taisit todeta. Eipä sinne keskusteluun paljon muutkaan vanhat vakiotyypit kirjoittele. Kenttä on nyt uuden sukupolven. Minä olen minä. |
sellisti 18.05.2013 10:09:16 | |
---|
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
Jormaz 18.05.2013 10:37:41 | |
---|
Kyllä Suomessakin osataan! "Sedinin veljekset ovat ihan Ding Dång!" HA HA MITEN OIVALTAVAA =D =D =D No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Topa- 18.05.2013 12:46:31 | |
---|
jännittää jo nyt. vähän siinä ja siinä että uskallanko katsoa pelin. |
dipshit 18.05.2013 12:54:25 | |
---|
Topa-: jännittää jo nyt. vähän siinä ja siinä että uskallanko katsoa pelin. Kyllä uskaltaa :=) Tänään karjutaan SUOMEN LEIJONA voittoon |
Bluesmies 18.05.2013 13:13:13 | |
---|
Kuulkaahan nyt. Se on sillälailla, että itsehän alan tempomaan nyt lonkeroa ja illalla eka Suomim pieksee Ruotsin kaukalossa ja sitten illalla aivan sama, vaikka ei voitettais, kuhan piestään länsinaapurin ruskean reiän ritarit. |
sticky fingers 18.05.2013 13:15:50 | |
---|
Bluesmies: Kuulkaahan nyt. Se on sillälailla, että itsehän alan tempomaan nyt lonkeroa ja illalla eka Suomim pieksee Ruotsin kaukalossa ja sitten illalla aivan sama, vaikka ei voitettais, kuhan piestään länsinaapurin ruskean reiän ritarit. Älä odota iltaan asti, ettei mee pelit ohi! Lätkämatsi alkaa neljältä. ... |
Bluesmies 18.05.2013 13:24:51 | |
---|
sticky fingers: Älä odota iltaan asti, ettei mee pelit ohi! Lätkämatsi alkaa neljältä. Joo totta. Tuli harvinaisen sekava postaus, ku kirjotan tällä tabletilla. Klo 16 paukahtaa, mutta lonkero on jo paukahtanut. |
LordWinter 18.05.2013 13:31:46 | |
---|
Teesini päivän otteluun: Ensin voitetaan jääkiekossa, sitten euroviisuissa. "Why do people have to work, anyway!? We should just get to sleep as much as we want and eat as much as we want, whenever we want. I wish I'd been born in a zoo as a panda--at least they take good care of you there." |
sticky fingers 18.05.2013 13:33:58 (muokattu 18.05.2013 13:34:09) | |
---|
Bluesmies: Joo totta. Tuli harvinaisen sekava postaus, ku kirjotan tällä tabletilla. Klo 16 paukahtaa, mutta lonkero on jo paukahtanut. Määkin avaan sit oluen. EDIT: Sandels middle beer 0,5l ... |
Jotenkin ei jännitä vielä yhtään. Luottavainen olo on Suomen joukkueeseen. Ei Ruotsi ole vielä pelillään vakuuttanut kertaakaan näissä kisoissa. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
dipshit 18.05.2013 13:47:12 | |
---|
danny: Jotenkin ei jännitä vielä yhtään. Luottavainen olo on Suomen joukkueeseen. Ei sitä peliä varmaan kannata sitten edes katsoa. |
sticky fingers 18.05.2013 13:51:00 (muokattu 18.05.2013 13:51:15) | |
---|
dipshit: Ei sitä peliä varmaan kannata sitten edes katsoa. Joo ei, pelihän on heti ekalla minuutilla tasan => varma tappio. ... |
dipshit 18.05.2013 14:00:44 | |
---|
Kalja alkaa jo nousta päähän. Veikkaan, että Suomen leijona karjaisee tänään 4-2 voiton Tre Kronorista sen jälkeen juhlitaan |
sticky fingers 18.05.2013 14:01:08 | |
---|
dipshit: Kalja alkaa jo nousta päähän. Veikkaan, että Suomen leijona karjaisee tänään 4-2 voiton Tre Kronorista sen jälkeen juhlitaan Mä heitän 4-3. ... |