LordWinter 16.05.2013 13:27:53 | |
---|
USA johtaa Venäjää 2-1. Toivottavasti USA voittaa, jotta Ovechkinia vituttaisi. "Why do people have to work, anyway!? We should just get to sleep as much as we want and eat as much as we want, whenever we want. I wish I'd been born in a zoo as a panda--at least they take good care of you there." |
riimu 16.05.2013 14:07:04 | |
---|
LordWinter: USA johtaa Venäjää 2-1. Toivottavasti USA voittaa, jotta Ovechkinia vituttaisi. Nyt 3-1. Taitaa Ovielle tulla lyhyt reissu. Don't ask me about Grim Fandango. |
Moimies 16.05.2013 14:13:58 (muokattu 16.05.2013 14:15:02) | |
---|
Ovechkinilla tyhjä maali, sutaisi ohi kiekosta. E: 4-1 |
Ali 16.05.2013 14:15:36 | |
---|
Tsaijai. Soronoo ruskit! "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
DM 16.05.2013 14:20:40 | |
---|
Kyllä pomppii kiekko Oviella. Usa on aivan uskomattomassa vireessä kyllä, Venäjä näyttää hieman jälkijättöiseltä taas välillä. Kowykin pysyy suht piilossa. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Alpha 16.05.2013 14:22:12 | |
---|
Kyllä kannatti Ovetskinin tulla tähän peliin. Erittäin kovaa tunarointia ja turhautuneisuutta. |
Anonymous-jazz 16.05.2013 14:22:35 (muokattu 16.05.2013 14:22:47) | |
---|
Wradlin: En varsinaisesti ole samaa mieltä, mutta Gerberin vertaaminen Ortioon on jo itsessään vähän kyseenalaista. Gerberillä melkoisesti jo uraa takana rapakon molemmin puolin ja Stanley Cup löytyy kans. http://www.eliteprospects.com/player.php?player=92 Sitähän se on ja Suomen MM-joukkue on aiemmin aina pistänyt jonkun nimekkäämmän NHL-vahdin luukulle. Mutta silloin kun aikanaan Kipru imas ensin Jenkkejä vastaan monta maalia, niin ei siinä enää auta pistää toista maalivahtia luukulle, joka saattaisi hoitaa ottelun paremmin, mutta jolla on kuitenkin vähemmän NHL-merittejä. ps. Kukas muuten aloitti maalissa siinä surullisenkuuluisassa 2003 MM-välireätappiossa Ruotsille 6-5... Nupehan vaihdettiin maaliin lopussa, mutta Foppa tuli ja teki vielä 6-5. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Anonymous-jazz 16.05.2013 14:24:12 (muokattu 16.05.2013 14:25:39) | |
---|
AP: Niin, tuliko sitä vastausta koskaan siihen mitä sinulla on henkilökohtaisesti Ortiota vastaan? Yksi epävarma peli tässä turnauksessa? Jos yksittäistpaauksista lähdetään blokkailemaan, niin ei saatana tuosta joukkueesta pitäisi kelpuuttaa matseihin kuin mailanteippaajapoika. Ei siinä mitään henkilökohtaista ole, että näkee maalivahtien todellisen tason ja pelilliset otteet kyllä ovat koko turnauksen ajan näyttäneet maalivahtien paremmuuden. Sekin, että olen vieläpä jokereiden kannattaja sm-liigassa niin en myöskään pitänyt Kilpeläistä menneellä kaudella tarpeeksi hyvänä, että se riittäisi mestaruuteen asti. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
HaloOfFlies 16.05.2013 14:24:33 (muokattu 16.05.2013 14:25:51) | |
---|
Voi sanoa, että onneksi Suomi otti sen lohkovoiton ja vältti USA:n kohtaamisen. Kisat olisi olleet siinä. Tietysti voi Slovakiakin päättää Suomen kisat, mutta slovakkeja vastaan on kuitenkin enemmän saumoja näissä kisoissa. A-jazzin kysymykseen vastauksena, että Suomen maalilla aloitti Jani Hurme. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Toveri 16.05.2013 14:24:57 (muokattu 16.05.2013 14:25:33) | |
---|
Anonymous-jazz: Sitähän se on ja Suomen MM-joukkue on aiemmin aina pistänyt jonkun nimekkäämmän NHL-vahdin luukulle. Mutta silloin kun aikanaan Kipru imas ensin Jenkkejä vastaan monta maalia, niin ei siinä enää auta pistää toista maalivahtia luukulle, joka saattaisi hoitaa ottelun paremmin, mutta jolla on kuitenkin vähemmän NHL-merittejä. ps. Kukas muuten aloitti maalissa siinä surullisenkuuluisassa 2003 MM-välireätappiossa Ruotsille 6-5... Nupehan vaihdettiin maaliin lopussa, mutta Foppa tuli ja teki vielä 6-5. Jani Hurme. Vikan maalin eli 6-5 maalin teki Axelson. "Minulla ei ole mitään harhoja enkä käytä mitään pervitiiniä." Jouko Piho |
sellisti 16.05.2013 14:25:00 (muokattu 16.05.2013 14:26:40) | |
---|
*Huutonaurua Venäjälle* On se jännä että tuo joukkue pystyy joko ihan satumaiseen suoritukseen, kuten voittamaan mestaruus häviämättä peliäkään, tai sitten aivan karmivaan pohjanoteeraukseen. Olihan tuo toisen erän loppu sellaista röytöä. Ei se nimivahva joukkue riitä kun homma menee täysin sooloiluksi. En tiedä pitäiskö siellä olla niin karismaattinen valmentaja huutamassa ohimosuonet pullistellen pukukopissa että sais joukkueen jokaisen diivankin pelaamaan joukkueen eteen. Hoho, Nurminen karjuu ihan täysiä studiossa..! :D "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
Anonymous-jazz 16.05.2013 14:26:38 (muokattu 16.05.2013 14:28:23) | |
---|
Toveri: Jani Hurme. Vikan maalin eli 6-5 maalin teki Axelson. Joo näin oli ja Nupe ois sen matsin hoitanut kyllä Suomelle. Mutta Jani Hurmeen NHL-meriitit laittoi hänet edelle. Elävästi kyllä muista vielä tuon matsin, kun sitä olin katsomassa Helsingin rautatientorin jättiscreeniltä ja kyllä oli kiekkofanit paskana sen tappion jälkeen :) Voitonkännit muuttuivatkin tappionkänneiksi. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Toivottavasti ei ala nyrkit heilua tai muuta sikailua jos ei Venäjä tuosta nouse enää... "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
Alpha 16.05.2013 14:40:15 | |
---|
Heti ku Ovetskinia kritisoi, niin maalihan sieltä tulee...:o) |
sellisti 16.05.2013 14:42:56 (muokattu 16.05.2013 14:44:10) | |
---|
Anonymous-jazz: Joo näin oli ja Nupe ois sen matsin hoitanut kyllä Suomelle. Mutta Jani Hurmeen NHL-meriitit laittoi hänet edelle. Elävästi kyllä muista vielä tuon matsin, kun sitä olin katsomassa Helsingin rautatientorin jättiscreeniltä ja kyllä oli kiekkofanit paskana sen tappion jälkeen :) Voitonkännit muuttuivatkin tappionkänneiksi. Itse katoin matsia yksin hotellissa kaukana kotoa, seuraavana aamuna olin menossa työpaikkaa hakemaan. 5-1 -tilanteessa oli ihan hemmetin hyvä fiilis, viestiteltiin siinä vaimon kanssa ja tuntu voittajalta sen työpaikankin suhteen. Tuntia myöhemmin laitoin telkkarin kiinni, istuin siinä hämärässä hotellihuoneessa sängyllä vähän aikaa hiljaa ennen kuin kävin nukkumaan. Ei enää viestitkään singahdelleet. Oli kyllä aika orpo olo. Vitutti se aamulla odottava työnhakukin. Eisssssssssssss tuota Venäjän siniviivapelaamista :D :D :D :D E. No onpas nyt hurlumheitä, 5-3. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
hullu_ukko 16.05.2013 14:47:36 (muokattu 16.05.2013 14:48:42) | |
---|
No ei nyt näytä sujuvan, toivottavasti Venäjä nousee tuosta vielä ja Ruotsi pudottaa Kanadan tuossa iltapelissä. E: Sitten kun Sveitsi vielä pudottaa Tshekin ja Suomi Slovakian, niin välierissä on mua ärsyttävistä joukkueista vain Ruotsi. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
Alpha 16.05.2013 14:52:48 | |
---|
Feydor Tyutin on kyllä oiva apu USA:n joukkueelle. |
sellisti 16.05.2013 14:53:50 (muokattu 16.05.2013 14:54:29) | |
---|
hullu_ukko: No ei nyt näytä sujuvan, toivottavasti Venäjä nousee tuosta vielä ja Ruotsi pudottaa Kanadan tuossa iltapelissä. E: Sitten kun Sveitsi vielä pudottaa Tshekin ja Suomi Slovakian, niin välierissä on mua ärsyttävistä joukkueista vain Ruotsi. Kyllä mä tämän pelin perusteella mieluummin näkisin USAn jatkopeleissä kuin flegmaattisen Venäjän. Ei näytä kuolemanpelikään sytyttävän joukkuetta. Ei tuollainen peli ansaitse mitalia. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
DM 16.05.2013 14:56:01 | |
---|
No nyt. Kaikki menee. Ja taas:D If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Ali 16.05.2013 14:56:03 (muokattu 16.05.2013 14:56:22) | |
---|
Eissss. Jenkit saa varmaan joka toisella vedolla maalin. E: Trorlrororlrlrlrorolrlrorolrlrorolrlrl "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |