Rauzku 16.04.2013 14:46:16 | |
---|
Luojan kiitos, että vanha ruostekanki Petteri Nummelin jätettiin pois kokoonpanosta. Rahalla pääsee ja hevoselta saa. |
Pikku-Henry 17.04.2013 15:20:47 | |
---|
Sanokaapa, jos jollaki kokemusta löytyy. Kannattaako tuohon MTV3 Katsomo-pakettiin koskea pitkällä tikullakaan? Hitusen ehkä saattais houkutella, koska "HD". Tosin silverlightihän se tuossa samalla ajelee ehkä vähän pois päinki Don't try and threaten me I've watched presidents die. |
LordWinter 17.04.2013 15:22:43 | |
---|
Me on hävitty nää kisat mut eipä tuo haittaa kun viime mestaruudesta on vasta kaksi vuotta. Kaikki mulle heti nyt -periaatteella ei ole koskaan syntynyt tulosta. "Why do people have to work, anyway!? We should just get to sleep as much as we want and eat as much as we want, whenever we want. I wish I'd been born in a zoo as a panda--at least they take good care of you there." |
riimu 17.04.2013 16:23:07 | |
---|
Pikku-Henry: Sanokaapa, jos jollaki kokemusta löytyy. Kannattaako tuohon MTV3 Katsomo-pakettiin koskea pitkällä tikullakaan? Hitusen ehkä saattais houkutella, koska "HD". Tosin silverlightihän se tuossa samalla ajelee ehkä vähän pois päinki Mä viimeksi taisin kattoa nuo kisat just tolla sydeemillä. Ei pätkinyt lähetys ja ihan hyvä laatu oli, en HD:Stä tiedä kun niin pieni näyttö on ettei tuolla niin väliä. Don't ask me about Grim Fandango. |
HaloOfFlies 17.04.2013 16:31:10 | |
---|
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
ukko idänmies 17.04.2013 16:38:28 | |
---|
Leijonat sääh. Torille taas kännissä sit kuseskelemaan. Se on hokia. Ei elämästä enää edes juovu. |
Pylkkänen 17.04.2013 17:41:56 | |
---|
Viikset miehen tekee! |
Panthera pardus 17.04.2013 20:42:30 (muokattu 17.04.2013 20:42:49) | |
---|
LordWinter: Me on hävitty nää kisat mut eipä tuo haittaa kun viime mestaruudesta on vasta kaksi vuotta. Kaikki mulle heti nyt -periaatteella ei ole koskaan syntynyt tulosta. Kisoihin on turha lähteä jos päätavoite ei ole voitto ja vähimmäistavoite mitali. |
Panthera pardus 17.04.2013 20:47:38 | |
---|
Hargon: Onneksi meillä sentään on paljon laadukkaita maalintekijöitä, kiitos Nuori Suomen kaikki pelaa -hyssyttelyn. Eihän Suomessa saa olla itsekäs snaipperi ja maalinahne röyhkimys. Periaatteen pitää olla "joku ne maalit tekee" tai "kiekkoa maalille ja kyllä se jostain pomppii sisään". |
sellisti 17.04.2013 23:30:53 | |
---|
Panthera pardus: Eihän Suomessa saa olla itsekäs snaipperi ja maalinahne röyhkimys. Periaatteen pitää olla "joku ne maalit tekee" tai "kiekkoa maalille ja kyllä se jostain pomppii sisään". Oliskin piristävää, jos joku suomalainen jääkiekkoilija kerrankin sanoisi haastattelussa sen iänikuisen "sama se kuka ne maalit tekee, pääasia että joukkueena voitetaan" -mantran sijaan ihan suoraan, että "totta helvetissä juuri minä haluan tehdä nimenomaan niitä maaleja ja olla se pelaaja joka ratkaisee pelejä jos ei muista ole siihen". Eipä sillä että Suomessa hirveen monta sellasta pelaajaa olis historiassa ollut jolta tuollaista lausuntoa voisi odottaa... Selänne ehkä, mutta sekin on liian kohtelias sanoakseen. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
sellisti: Oliskin piristävää, jos joku suomalainen jääkiekkoilija kerrankin sanoisi haastattelussa sen iänikuisen "sama se kuka ne maalit tekee, pääasia että joukkueena voitetaan" -mantran sijaan ihan suoraan, että "totta helvetissä juuri minä haluan tehdä nimenomaan niitä maaleja ja olla se pelaaja joka ratkaisee pelejä jos ei muista ole siihen". Eipä sillä että Suomessa hirveen monta sellasta pelaajaa olis historiassa ollut jolta tuollaista lausuntoa voisi odottaa... Selänne ehkä, mutta sekin on liian kohtelias sanoakseen. Olisi myös piristävää jos tuollaisen jälkeen pelaajaa ei heti leimattaisi kusipääksi... "Mies ei voi elää ilman viiksiä." -Kersu |
sellisti 18.04.2013 00:28:53 | |
---|
Parasite: Olisi myös piristävää jos tuollaisen jälkeen pelaajaa ei heti leimattaisi kusipääksi... No joo, siinä lisää suomalaista mentaliteettia... "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
locoloco 18.04.2013 00:59:36 (muokattu 18.04.2013 01:03:50) | |
---|
Hargon: Onneksi meillä sentään on paljon laadukkaita maalintekijöitä, kiitos Nuori Suomen kaikki pelaa -hyssyttelyn. Teemu selänne, saku koivu, Mika nieminen, Raimo helminen, Esa keskinen,Jari kurri,christian ruuttu,Mikko mäkelä Raimo summanen, jere lehtinen ja monta muuta: Kaikki 60-70 luvulla syntyneitä!!). |
Hetfield 18.04.2013 07:18:08 | |
---|
locoloco: Teemu selänne, saku koivu, Mika nieminen, Raimo helminen, Esa keskinen,Jari kurri,christian ruuttu,Mikko mäkelä Raimo summanen, jere lehtinen ja monta muuta: Kaikki 60-70 luvulla syntyneitä!!). Juuri tuossa työkaverin kanssa eräänä päivänä harmiteltiin, että kyllä maalivahtiosastoa Suomelta löytyy ja muutenkin ihan hyviä pelaajia, mutta tämän(kin) kauden paras maalintekijä änärissä suomalaisista on Teukka Salama. Toivon tulevaisuuden kannalta, että niitä mahdollisia supertähtiä ei tukahdutettaisi junnuina. Mielestäni noin muuten Suomi kyllä pärjää muita vastaan. I quit the band... Now I just play with myself. |
riimu 18.04.2013 08:58:29 | |
---|
Ilmeisesti Kontiolakaan ei pääse kisoihin. Don't ask me about Grim Fandango. |
HaloOfFlies 18.04.2013 10:41:06 | |
---|
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Tuomoo 23.04.2013 00:53:47 | |
---|
Viime vuosi oli ensimmäinen, ettei tullut seurattua kisoja oikeastaan yhtään. Korpesi niin paljon tuo kisojen siirtyminen mainoskanaville, että ei jaksanut. Ja jostakin syystä muutenkin loppui innostus lyhyeen viime vuonna, taisin katsoa ehkä yhden pelin kokonaan. Mutta Leijonat voi olla aika heikoilla tänä vuonna, kun NHL:ssä on pelaajia kiinni niin paljon. Toisaalta, samoin on myös muilla mailla. Ei sillä väliä kuka voittaa, kunhan Ruotsi ei voita. |
BMF 23.04.2013 09:42:29 | |
---|
sellisti: Oliskin piristävää, jos joku suomalainen jääkiekkoilija kerrankin sanoisi haastattelussa sen iänikuisen "sama se kuka ne maalit tekee, pääasia että joukkueena voitetaan" -mantran sijaan ihan suoraan, että "totta helvetissä juuri minä haluan tehdä nimenomaan niitä maaleja ja olla se pelaaja joka ratkaisee pelejä jos ei muista ole siihen". Eipä sillä että Suomessa hirveen monta sellasta pelaajaa olis historiassa ollut jolta tuollaista lausuntoa voisi odottaa... Selänne ehkä, mutta sekin on liian kohtelias sanoakseen. Jypin Jonne Virtanenhan tuollalailla juuri tokaisi. Tosin se mies tokaisi oman lapsensakkin syntymästä, että toivottavasti syntyy terveenä ja valkoisena. Beat your dick like it owes you money. |
Alfons Åberg 23.04.2013 10:32:41 | |
---|
Tuomoo: Viime vuosi oli ensimmäinen, ettei tullut seurattua kisoja oikeastaan yhtään. Korpesi niin paljon tuo kisojen siirtyminen mainoskanaville, että ei jaksanut. Ja jostakin syystä muutenkin loppui innostus lyhyeen viime vuonna, taisin katsoa ehkä yhden pelin kokonaan. Mutta Leijonat voi olla aika heikoilla tänä vuonna, kun NHL:ssä on pelaajia kiinni niin paljon. Toisaalta, samoin on myös muilla mailla. Ei sillä väliä kuka voittaa, kunhan Ruotsi ei voita. Viime vuonnahan muutenkin itse kisat jäivät lippusekoilun varjoon. Se vaan tarjoaa myös plussana sen vaihtoehdon, että mutkasta voi poistua tyylikkäässä hallitussa luisussa, jos haluaa. -AWKM |
HaloOfFlies 25.04.2013 22:37:16 (muokattu 25.04.2013 23:31:54) | |
---|
Kanada saa Edmontonista avuksi Taylor Hallin, Jordan Eberlen ja Devan Dubnykin. http://www.tsn.ca/nhl/story/?id=421595 Muitakin Oilers-pelaajia kisoissa nähdään. Ladislav Smid vahvistaa Tsekin joukkuetta ja Jeff Petry USA:ta. Lisäksi Sam Gagner. Nail Jakupov ja Magnus Pääjärvi ovat maidensa käytettävissä jos kutsu käy. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |