Epsu! 22.11.2012 15:54:59 | |
---|
Elikkäs nyt olen tullut siihen tilanteeseen, että on uuden vahvistimen hankinnan aika. Soitan siis Rockabillyn ja PopRockin kautta raskaampaan rockiin (esim Popeda jne..) helpottakaa mun oloa ja heitelkää suosituksia ilmoille! Tänk Juu :) |
Numb 22.11.2012 15:57:23 | |
---|
Hughes&Kettner Triampista luulis löytyvän kaikki tarvittava. |
RamoQ 22.11.2012 16:10:36 (muokattu 22.11.2012 16:11:32) | |
---|
Olisiko pieni specsaus paikallaan tuohon aloitukseen? :) Mutta Fenderin SuperSonic kuulostaa just sulle sopivalta. Nostalgia on vanhojen ihmisten heroiinia. |
Gabe 22.11.2012 16:20:51 | |
---|
Tuleeko kotiin vai pitääkö pärjätä myös bändin kanssa? Paljonko käytät rahaa tähän? :) " Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. "
- Keith Richards - |
Tsugu Way 22.11.2012 16:35:45 | |
---|
Miten olisi Mesa Lonestar Special 1 X 12? Erinomaninen combo monenlaisiin tyyleihin. Hinta 2095 e. Eiku nyt oikeasti aloittaja! Tarkempia korninaatteja kehiin - eihän tässä ole muuten mitään järkeä tähän listata kaikkia maailman monipuolisia vahvistimia. Blues is allright! |
calluna 22.11.2012 16:54:23 | |
---|
"B.B. King can make one note count for a million Malmsteen notes" -Yngwie Malmsteen |
Vetehinen 22.11.2012 17:01:48 | |
---|
Mielestäni kannattaa hankkia kerralla useampi vahvistin. Survival of the richest |
oksatboys 22.11.2012 17:16:54 | |
---|
Kemper + pääte ja kaappi. "Tää on nyt nykyaikaa nääs eikä näissä hommissa pärjää enää poljettavan urkuharmoonin ja itsetehdyn lipputankoon ripustetun torvikaiuttimen yhdistelmällä." -LHU |
Vetehinen 22.11.2012 17:23:17 | |
---|
Ok, no jos yksi vain niin joku näistä nupeista: Fuchs Tripledrive Supreme Mesa Boogie Roadking Mesa Boogie Roadster Mesa Boogie Mark V Diezel VH4 Tai joku näistä comboista: Mesa Boogie Roadster 212 Mesa Boogie Mark V 112 Survival of the richest |
Laulava Kylätohtori 22.11.2012 17:24:50 | |
---|
beliel: Mielestäni kannattaa hankkia kerralla useampi vahvistin. Tai unohtaa vahvistimet ja mennä katsomaan sitä yksinäisyydessä riutuvaa mummoa. Koko rahalla Fazerin Parhaita, niin jo on mummolla suu muikeana.... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Epsu! 22.11.2012 21:09:33 | |
---|
Gabe: Tuleeko kotiin vai pitääkö pärjätä myös bändin kanssa? Paljonko käytät rahaa tähän? :) Tulee ahkeraan keikka käyttöön ja 1500 on hinta kattona. Vox ac30 cc2x olisi myynnissä eräässä kitaraliikkeessä mutta yltääköhän sillä sellaseen munakkaampaan meininkiin? |
mopar 22.11.2012 21:13:40 | |
---|
|
Epsu! 22.11.2012 21:23:13 | |
---|
Kyllä tuolla Fenderillä sais sellasta perus rockabilly soundia mutta mitenköhän säröpuoli? Onko kellään kokemuksia ENGL retrotube 100 nupista? youtuben videoita kattelin ja vaikkuttaa ainakin ihan asialliselta peliltä. |
Laulava Kylätohtori 22.11.2012 21:26:47 | |
---|
Epsu!: Tulee ahkeraan keikka käyttöön ja 1500 on hinta kattona. Vox ac30 cc2x olisi myynnissä eräässä kitaraliikkeessä mutta yltääköhän sillä sellaseen munakkaampaan meininkiin? Mulla on ollut tuollainen ja kyllä se hyväsoundinen vehje on, jos Vox soundista tykkää. Hyvät puhtaat, mutta säröpuoli ei oikein toiminut omiin tarpeisiin ja aika ronkeli oli erillisille säröpedaaleille. Boosteri toimi kyllä hyvin tuon kanssa. Särö on niin makuasia, että minun mielipiteellä ei tietysti ole merkitystä. Käy ihmeessä kokeilemassa. Itse pidin tuon soittotatsista, joka oli omaan makuun erinomainen. Ja kyllä siitä säröäkin kohtuullisesti lähti, ei tosin mitään heavy-säröä, mutta sitä ei ilmeisesti olla nyt hakemassakaan. Sanoisin siis, että voi hyvinkin olla loistava vahvistin sinulle, mutta kannattaa ehdottomasti kokeilla ensin... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Gabe 22.11.2012 21:32:42 | |
---|
Epsu!: Tulee ahkeraan keikka käyttöön ja 1500 on hinta kattona. Vox ac30 cc2x olisi myynnissä eräässä kitaraliikkeessä mutta yltääköhän sillä sellaseen munakkaampaan meininkiin? Tohtorin kanssa samoilla linjoilla. Todella hyvät puhtaat, säröt ei niin. Ronkeli pedaalian suhteen. Kyllä sitä testata silti kannattaa. " Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. "
- Keith Richards - |
LaMotta 22.11.2012 21:36:00 | |
---|
Itse siirryin VOXeista H&K Statesman Dual comboihin. Aika monipuolinen peli. Amen. |
Laulava Kylätohtori: Mulla on ollut tuollainen ja kyllä se hyväsoundinen vehje on, jos Vox soundista tykkää. Hyvät puhtaat, mutta säröpuoli ei oikein toiminut omiin tarpeisiin ja aika ronkeli oli erillisille säröpedaaleille. Boosteri toimi kyllä hyvin tuon kanssa. Särö on niin makuasia, että minun mielipiteellä ei tietysti ole merkitystä. Käy ihmeessä kokeilemassa. Itse pidin tuon soittotatsista, joka oli omaan makuun erinomainen. Ja kyllä siitä säröäkin kohtuullisesti lähti, ei tosin mitään heavy-säröä, mutta sitä ei ilmeisesti olla nyt hakemassakaan. Sanoisin siis, että voi hyvinkin olla loistava vahvistin sinulle, mutta kannattaa ehdottomasti kokeilla ensin... Itse käytän paljon säröpedaaleita esim. Bad monkey, boss Super Overdrivea ja sit boss od-3. Täytyy kyllä ottaa omat pedaalit ja kitara mukaan ja käydä kokeilemassa. Tosin se on kyllä käytetty mutta soittokerrat kuulemma mahtuu yhden käden sormiin. |
Laulava Kylätohtori 22.11.2012 21:42:25 (muokattu 22.11.2012 21:43:52) | |
---|
Epsu!: Itse käytän paljon säröpedaaleita esim. Bad monkey, boss Super Overdrivea ja sit boss od-3. Täytyy kyllä ottaa omat pedaalit ja kitara mukaan ja käydä kokeilemassa. Tosin se on kyllä käytetty mutta soittokerrat kuulemma mahtuu yhden käden sormiin. Joo, kannattaa ottaa omat pedaalit mukaan, kun jotkut kuitenkin tuntuvat pitävän myös od-purkeista tuon kanssa. Itse en saanut BD-2:sta oikein toimimaan, mutta myöhemmin joku kertoi saaneensa pistämällä tonen todella pienelle. Kannattaa varmaan kokeilla samaa noilla muillakin saman tyylisillä Bossin pedaaleilla... Eipä tuolla väliä ole, vaikka käytetty onkin. Ja jos myyntipuhe pitää edes osittain paikkansa, niin pitäisi olla myös ulkonäöltään uuden veroinen. Paljon yli tonnia ei tuosta omasta mielestäni kannata maksaa... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Epsu! 22.11.2012 21:54:18 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Joo, kannattaa ottaa omat pedaalit mukaan, kun jotkut kuitenkin tuntuvat pitävän myös od-purkeista tuon kanssa. Itse en saanut BD-2:sta oikein toimimaan, mutta myöhemmin joku kertoi saaneensa pistämällä tonen todella pienelle. Kannattaa varmaan kokeilla samaa noilla muillakin saman tyylisillä Bossin pedaaleilla... Eipä tuolla väliä ole, vaikka käytetty onkin. Ja jos myyntipuhe pitää edes osittain paikkansa, niin pitäisi olla myös ulkonäöltään uuden veroinen. Paljon yli tonnia ei tuosta omasta mielestäni kannata maksaa... Joo kyllä se on ulkonäöltään ihan uuden veroinen ja pidetty kokoajan flight casessa joka myös kuuluu pakettiin. |
mopar 22.11.2012 22:01:20 | |
---|
Epsu!: Kyllä tuolla Fenderillä sais sellasta perus rockabilly soundia mutta mitenköhän säröpuoli? Onko kellään kokemuksia ENGL retrotube 100 nupista? youtuben videoita kattelin ja vaikkuttaa ainakin ihan asialliselta peliltä. Tällähän nimenomaan lähtee muukin kuin se roots. |