Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sekalais kitaristille Putkinuppia/ comboa
1 2 3 4
Epsu!
22.11.2012 15:54:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs nyt olen tullut siihen tilanteeseen, että on uuden vahvistimen hankinnan aika. Soitan siis Rockabillyn ja PopRockin kautta raskaampaan rockiin (esim Popeda jne..) helpottakaa mun oloa ja heitelkää suosituksia ilmoille!
 
Tänk Juu :)
 
Numb
22.11.2012 15:57:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hughes&Kettner Triampista luulis löytyvän kaikki tarvittava.
 
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head MySpace
RamoQ
22.11.2012 16:10:36 (muokattu 22.11.2012 16:11:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisiko pieni specsaus paikallaan tuohon aloitukseen? :)
 
Mutta Fenderin SuperSonic kuulostaa just sulle sopivalta.
 
Nostalgia on vanhojen ihmisten heroiinia.
Gabe
22.11.2012 16:20:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuleeko kotiin vai pitääkö pärjätä myös bändin kanssa? Paljonko käytät rahaa tähän? :)
 
" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. " - Keith Richards -
Tsugu Way
22.11.2012 16:35:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten olisi Mesa Lonestar Special 1 X 12? Erinomaninen combo monenlaisiin tyyleihin. Hinta 2095 e.
 
Eiku nyt oikeasti aloittaja! Tarkempia korninaatteja kehiin - eihän tässä ole muuten mitään järkeä tähän listata kaikkia maailman monipuolisia vahvistimia.
 
Blues is allright!
calluna
22.11.2012 16:54:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi MI-amplification revelation vaikuttais ihan monipuoliselta:
 
http://muusikoiden.net/artikkelit/1794
 
"B.B. King can make one note count for a million Malmsteen notes" -Yngwie Malmsteen
Vetehinen
22.11.2012 17:01:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielestäni kannattaa hankkia kerralla useampi vahvistin.
 
Survival of the richest
oksatboys
22.11.2012 17:16:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kemper + pääte ja kaappi.
 
"Tää on nyt nykyaikaa nääs eikä näissä hommissa pärjää enää poljettavan urkuharmoonin ja itsetehdyn lipputankoon ripustetun torvikaiuttimen yhdistelmällä." -LHU
Vetehinen
22.11.2012 17:23:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ok, no jos yksi vain niin joku näistä nupeista:
 
Fuchs Tripledrive Supreme
Mesa Boogie Roadking
Mesa Boogie Roadster
Mesa Boogie Mark V
Diezel VH4
 
Tai joku näistä comboista:
 
Mesa Boogie Roadster 212
Mesa Boogie Mark V 112
 
Survival of the richest
Laulava Kylätohtori
22.11.2012 17:24:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

beliel: Mielestäni kannattaa hankkia kerralla useampi vahvistin.
 
Tai unohtaa vahvistimet ja mennä katsomaan sitä yksinäisyydessä riutuvaa mummoa. Koko rahalla Fazerin Parhaita, niin jo on mummolla suu muikeana....
 
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Epsu!
22.11.2012 21:09:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Tuleeko kotiin vai pitääkö pärjätä myös bändin kanssa? Paljonko käytät rahaa tähän? :)
 
Tulee ahkeraan keikka käyttöön ja 1500 on hinta kattona. Vox ac30 cc2x olisi myynnissä eräässä kitaraliikkeessä mutta yltääköhän sillä sellaseen munakkaampaan meininkiin?
 
mopar
22.11.2012 21:13:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tommonen on tossa torilla. Eiköhän sillä lähe kuume ja muut tarpeet.
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=697586
 
Tekis itellä mieli ostaa toi, mutku ei oo rahoja....
 
Epsu!
22.11.2012 21:23:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä tuolla Fenderillä sais sellasta perus rockabilly soundia mutta mitenköhän säröpuoli?
 
Onko kellään kokemuksia ENGL retrotube 100 nupista? youtuben videoita kattelin ja vaikkuttaa ainakin ihan asialliselta peliltä.
 
Laulava Kylätohtori
22.11.2012 21:26:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epsu!: Tulee ahkeraan keikka käyttöön ja 1500 on hinta kattona. Vox ac30 cc2x olisi myynnissä eräässä kitaraliikkeessä mutta yltääköhän sillä sellaseen munakkaampaan meininkiin?
 
Mulla on ollut tuollainen ja kyllä se hyväsoundinen vehje on, jos Vox soundista tykkää. Hyvät puhtaat, mutta säröpuoli ei oikein toiminut omiin tarpeisiin ja aika ronkeli oli erillisille säröpedaaleille. Boosteri toimi kyllä hyvin tuon kanssa. Särö on niin makuasia, että minun mielipiteellä ei tietysti ole merkitystä.
 
Käy ihmeessä kokeilemassa. Itse pidin tuon soittotatsista, joka oli omaan makuun erinomainen.
 
Ja kyllä siitä säröäkin kohtuullisesti lähti, ei tosin mitään heavy-säröä, mutta sitä ei ilmeisesti olla nyt hakemassakaan.
 
Sanoisin siis, että voi hyvinkin olla loistava vahvistin sinulle, mutta kannattaa ehdottomasti kokeilla ensin...
 
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Gabe
22.11.2012 21:32:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epsu!: Tulee ahkeraan keikka käyttöön ja 1500 on hinta kattona. Vox ac30 cc2x olisi myynnissä eräässä kitaraliikkeessä mutta yltääköhän sillä sellaseen munakkaampaan meininkiin?
 
Tohtorin kanssa samoilla linjoilla. Todella hyvät puhtaat, säröt ei niin. Ronkeli pedaalian suhteen. Kyllä sitä testata silti kannattaa.
 
" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. " - Keith Richards -
LaMotta
22.11.2012 21:36:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse siirryin VOXeista H&K Statesman Dual comboihin. Aika monipuolinen peli.
 
Amen.
Epsu!
22.11.2012 21:36:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulava Kylätohtori: Mulla on ollut tuollainen ja kyllä se hyväsoundinen vehje on, jos Vox soundista tykkää. Hyvät puhtaat, mutta säröpuoli ei oikein toiminut omiin tarpeisiin ja aika ronkeli oli erillisille säröpedaaleille. Boosteri toimi kyllä hyvin tuon kanssa. Särö on niin makuasia, että minun mielipiteellä ei tietysti ole merkitystä.
 
Käy ihmeessä kokeilemassa. Itse pidin tuon soittotatsista, joka oli omaan makuun erinomainen.
 
Ja kyllä siitä säröäkin kohtuullisesti lähti, ei tosin mitään heavy-säröä, mutta sitä ei ilmeisesti olla nyt hakemassakaan.
 
Sanoisin siis, että voi hyvinkin olla loistava vahvistin sinulle, mutta kannattaa ehdottomasti kokeilla ensin...

 
Itse käytän paljon säröpedaaleita esim. Bad monkey, boss Super Overdrivea ja sit boss od-3. Täytyy kyllä ottaa omat pedaalit ja kitara mukaan ja käydä kokeilemassa.
 
Tosin se on kyllä käytetty mutta soittokerrat kuulemma mahtuu yhden käden sormiin.
 
Laulava Kylätohtori
22.11.2012 21:42:25 (muokattu 22.11.2012 21:43:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epsu!: Itse käytän paljon säröpedaaleita esim. Bad monkey, boss Super Overdrivea ja sit boss od-3. Täytyy kyllä ottaa omat pedaalit ja kitara mukaan ja käydä kokeilemassa.
 
Tosin se on kyllä käytetty mutta soittokerrat kuulemma mahtuu yhden käden sormiin.

 
Joo, kannattaa ottaa omat pedaalit mukaan, kun jotkut kuitenkin tuntuvat pitävän myös od-purkeista tuon kanssa. Itse en saanut BD-2:sta oikein toimimaan, mutta myöhemmin joku kertoi saaneensa pistämällä tonen todella pienelle. Kannattaa varmaan kokeilla samaa noilla muillakin saman tyylisillä Bossin pedaaleilla...
 
Eipä tuolla väliä ole, vaikka käytetty onkin. Ja jos myyntipuhe pitää edes osittain paikkansa, niin pitäisi olla myös ulkonäöltään uuden veroinen. Paljon yli tonnia ei tuosta omasta mielestäni kannata maksaa...
 
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Epsu!
22.11.2012 21:54:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulava Kylätohtori: Joo, kannattaa ottaa omat pedaalit mukaan, kun jotkut kuitenkin tuntuvat pitävän myös od-purkeista tuon kanssa. Itse en saanut BD-2:sta oikein toimimaan, mutta myöhemmin joku kertoi saaneensa pistämällä tonen todella pienelle. Kannattaa varmaan kokeilla samaa noilla muillakin saman tyylisillä Bossin pedaaleilla...
 
Eipä tuolla väliä ole, vaikka käytetty onkin. Ja jos myyntipuhe pitää edes osittain paikkansa, niin pitäisi olla myös ulkonäöltään uuden veroinen. Paljon yli tonnia ei tuosta omasta mielestäni kannata maksaa...

 
Joo kyllä se on ulkonäöltään ihan uuden veroinen ja pidetty kokoajan flight casessa joka myös kuuluu pakettiin.
 
mopar
22.11.2012 22:01:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epsu!: Kyllä tuolla Fenderillä sais sellasta perus rockabilly soundia mutta mitenköhän säröpuoli?
 
Onko kellään kokemuksia ENGL retrotube 100 nupista? youtuben videoita kattelin ja vaikkuttaa ainakin ihan asialliselta peliltä.

 
Tällähän nimenomaan lähtee muukin kuin se roots.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «