Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: UMK 2012 (euroviisukarsinta)
1 2 3
matti_
10.11.2011 15:51:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minkäsmoisia ajatuksia kyseinen kilpailu kanssa-ihmisissä herättää? Paljon kohua herättää mm. se, että sääntöjä muutetaan sitä mukaa kun niitä rikotaan.
 
inrock
11.11.2011 19:52:03 (muokattu 11.11.2011 19:52:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä esiintyjät on vuosi vuodelta ollut surkeampia... Kun Lordi voitti Euroviisut, niin seuraavana vuonna tietysti laitettiin Teräsbetoni koska "Hevillä ei hävitä."
 
Kaikki muut onkin sitten samankuuloista scheissea.
Alastomuus jyllää tässäkin - isoimmat tissit ja paljastavimmat hameet palkitaan parhailla pisteillä..
 
Kaikki muu on paskaa paitsi kusi.
jPekka
18.11.2011 10:57:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

inrock: Mun mielestä esiintyjät on vuosi vuodelta ollut surkeampia... Kun Lordi voitti Euroviisut, niin seuraavana vuonna tietysti laitettiin Teräsbetoni koska "Hevillä ei hävitä."
 
Välissä tosin oli yksi vuosi, jolloin Suomen edustajana oli Hanna Pakarisen laulama "Leave Me Alone".
 
Itse tykkäsin viime vuoden Paradise Oscarista, joka vähän poikkesi kahdesta Suomen(kin) edustajaehdokkaiden perinteisestä linjasta: "Tällaisia biisejä on loppukilpailussa ennenkin ollut" tai "Ei sillä viisuihin pääsyllä väliä, kunhan saadaan lisää huomiota suomalaisten iskelmien ostajakunnassa". Tämänvuotisista pyrkijöistä en ole kuullut kuin yhden, jota olin itse mukana tekemässä sovittaja/äänittäjä/tuottaja/taustalaulaja/basistina, joka ei päässyt jatkoon ja joka sijoittui hyvinkin pitkälti ensimmäiseen kategoriaan. 8-)
 
"Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä."
CaptainC
08.01.2012 11:55:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään alkavat top40-biisien esittelyt radio suomessa ja itse ohjelma lähtee pyörimään loppukuusta.
 
Ovelaa popfolkkia!:
CaptainCougar
100% omaperäisyyttä:
Prusikoukku
ganesha
08.01.2012 12:15:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miksei Johanna Tukiainen vois olla Suomen edustaja?
 
http://ganesha-firstnewraysoftherisingsun.blogspot.com/
CaptainC
08.01.2012 12:32:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ganesha: miksei Johanna Tukiainen vois olla Suomen edustaja?
 
Ehkä se ei oo tarpeeksi hyvä?
 
Ovelaa popfolkkia!:
CaptainCougar
100% omaperäisyyttä:
Prusikoukku
Linnunlaulupuu
08.01.2012 13:13:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

inrock:
Alastomuus jyllää tässäkin - isoimmat tissit ja paljastavimmat hameet palkitaan parhailla pisteillä..

 
Tätä tissiaspektii ei hevissä ole ja siksi se on paskaa. Modulaatio + leikit saa kuumaksi.
 
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
Sirmakka-ukko
08.01.2012 13:33:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

inrock: Mun mielestä esiintyjät on vuosi vuodelta ollut surkeampia... Kun Lordi voitti Euroviisut, niin seuraavana vuonna tietysti laitettiin Teräsbetoni koska "Hevillä ei hävitä."
 
Kaikki muut onkin sitten samankuuloista scheissea.
Alastomuus jyllää tässäkin - isoimmat tissit ja paljastavimmat hameet palkitaan parhailla pisteillä..

 
Heh! No, näinpä. :)
 
Lennu
08.01.2012 13:47:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CaptainC: Ehkä se ei oo tarpeeksi hyvä?
 
Totta, se ei mene edes huumorivetona.
 
"Esittävä taide on hyvin vaativaa ja on ikävä nähdä ettei suurimmalla osalla kansalaisista ole alkeellisintakaan esittävän taiteen vastaanottamisen kulttuuria." -velipesonen
maelstorm
12.01.2012 00:34:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katran basisti voisi tulla tässä vaiheessa taas kertomaan meille kuinka hyvät bileet nämä on.
 
ganesha
12.01.2012 07:39:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CaptainC: Ehkä se ei oo tarpeeksi hyvä?
 
onko joku (n)Euroviisuehdokas ollut joskus oikeasti hyvä?
 
http://ganesha-firstnewraysoftherisingsun.blogspot.com/
Sirmakka-ukko
12.01.2012 08:34:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ganesha: onko joku (n)Euroviisuehdokas ollut joskus oikeasti hyvä?
 
Miten määrittelisit hyvän euroviisun?
 
tatta
12.01.2012 14:31:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuossa ei yllätä mikään, mutta hämää UMK. Missä kohtaa tuossa olisi jotakin uutta? Kun biisit saa soittaa kerran etukäteen ja esiintyjilläkin jo julkisuhteet kunnossa.
 
Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not! Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä....
carmake
12.01.2012 16:17:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hämmentävän huonotasoinen kilpailu. Haluaisin tietää miksi asia on näin. Jos joku asiaan perehtynyt voisi minulle tämän selvittää, olisin kovin kiitollinen. Yöunet ei kuitenkaan tämän takia mene, joskus nukahtaminen saattaa kestää hieman pidempään.
 
CaptainC
15.01.2012 14:06:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ganesha: onko joku (n)Euroviisuehdokas ollut joskus oikeasti hyvä?
 
On tietenkin, esim. kaikki mun biisini.
 
Ovelaa popfolkkia!:
CaptainCougar
100% omaperäisyyttä:
Prusikoukku
Sirmakka-ukko
15.01.2012 14:12:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CaptainC: On tietenkin, esim. kaikki mun biisini.
 
Näytteitä kehiin, jos löytyy Kiitos!
 
CaptainC
15.01.2012 19:09:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sirmakka-ukko: Näytteitä kehiin, jos löytyy Kiitos!
 
Iliman muuta. Pannaan aikajärjestyksessä:
 
2010:
 
http://www.youtube.com/watch?v=NXHL-BOsU_Q
http://www.youtube.com/watch?v=N-pzb--35TA
 
2011:
 
http://www.youtube.com/watch?v=eSM5SwrFdxI
 
2012:
 
http://www.youtube.com/watch?v=vFuRpi9WrWU
 
Ovelaa popfolkkia!:
CaptainCougar
100% omaperäisyyttä:
Prusikoukku
badcompany
24.02.2012 21:59:07 (muokattu 24.02.2012 22:01:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotenkin hävettää eräitten laulajien Live laulutaidot. Mutta katselen huomenna ruotsin euroviisukarsintoja(Melodifestivalen), jotenkin tuntuu että taitaa olla parempia laulajia:(.
 
lindo
24.02.2012 23:06:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

badcompany: Jotenkin hävettää eräitten laulajien Live laulutaidot. Mutta katselen huomenna ruotsin euroviisukarsintoja(Melodifestivalen), jotenkin tuntuu että taitaa olla parempia laulajia:(.
 
Näinhän se onkin. Suomen kilpailuun valitaan (jostain ihmeen syystä) suomalaisille tuttuja huonoja tai keskinkertaisia laulajia, tajuamatta että eihän ne siellä pärjää, koska jostain syystä itseään ei saa äänestää.
 
Idolsissakin on yleensä parempia laulajia kuin mitä Suomen Euroviisuissa.
 
Rok rok
jra
24.02.2012 23:30:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ruotsissa ei ehkä ole synti vakavasti otettavillekaan artisteille lähteä tosissaan tuollaiseen höpökisaan, euroviisujen kaltainen estraadiviihde on siellä enemmän arvossa siellä kuin meillä. Vaikka meilläkin on aina välillä muuallakin pärjänneitä esiintyjiä mukana, niin joko eivät ole ollenkaan kotonaan viisulavalla tai sitten vetävät vasurilla.
 
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «