Aihe: Keskustelua AC/DC:stä
1 2 3 4 559 60 61 62 63122 123 124 125 126
Loijaa
31.08.2007 10:41:29

Pahus vieköön, onpa niin himottava bägitsi että täytyy pienentää kissan ruoka-annoksia, jostain pitää riffraffin nyt rahat löytää, oteteen ne siis talouden puolustuskyvyttömimmän jäsenen suusta.

Ajatteles, jos jokin aamu löydät kissasi nääntyneenä ruokakupin äärelle..:)
Heavy Metal Thunder
Gardiner
31.08.2007 10:46:24

Ajatteles, jos jokin aamu löydät kissasi nääntyneenä ruokakupin äärelle..:)

Eissattana, itku tulis kyllä, kirjastosta varmaan tuon DVD:n lainaan saa joskus, kissaa ei koskaan enää henkiin herättää vois. :)
"White collar conservatives, pointing their plastic fingers at me, hoping, that my kinds would die" Jimi Hendrix .....,se äänteli omalla tavallaan:
rheinone
01.09.2007 11:43:59 (muokattu 01.09.2007 11:48:02)
"Plug Me in" : 2 DVD & 3 DVD Set availabale Oct 16th - 8/24/07

Kovan kuulosta kamaa, hankintaan menee.

E: Tsekkaa signature.
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll
rheinone
19.09.2007 17:34:33
Gaines
21.09.2007 09:42:16
Muistelen lukeneeni joltain tribuuttisivuilta että Journeyn Captured tuplalive on omistettu Bonille?
Sydän lyö ja parta kasvaa!
Jaffe
22.09.2007 00:29:51
pienessä sievässä mutta kuitenkin, sekä ihan aiheesta ohi mutta pakko sanoa.

Jotku on morkannu tuon Fly On The Wall levyn saundimaailmaa,
No onhan se erikoinen, mutta. Jos katsoo ensin sen Fly on the wall videon ja sitten kuuntelee levyn, niin jotenkin käy järkeen (fiilikseen) nuo levyn saundit.

tästä tähän.
sellisti
23.09.2007 19:39:23
Jotku on morkannu tuon Fly On The Wall levyn saundimaailmaa,
No onhan se erikoinen, mutta. Jos katsoo ensin sen Fly on the wall videon ja sitten kuuntelee levyn, niin jotenkin käy järkeen (fiilikseen) nuo levyn saundit.

No kieltämättä jos kuvittelee että se olis jossain räkäsellä klubilla vedetty. Mutta kyllähän niistä biiseistä mielellään kuulis "paremmatkin" versiot, kun sieltä levyltä löytyy kumminkin hiton hyviä biisejä.

Laitoinpa tuon Plug Me In:in tilaukseen, kolmen levyn paketin.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
powerage
25.09.2007 23:19:48
AC/DC:lle avautuu vihdoinkin myös bändin viralliset kotisivut osoitteessa: http://www.acdc.com/ josta voit tilata jo uutiskirjeen jossa todetaan jo enteilevästi.. "..there will be lots more to see later this year." Eli kenties vihdoinkin kuulemme jotain virallista tietoa mitä bändille kuuluu?
sellisti
26.09.2007 23:48:10
AC/DC:lle avautuu vihdoinkin myös bändin viralliset kotisivut osoitteessa: http://www.acdc.com/ josta voit tilata jo uutiskirjeen jossa todetaan jo enteilevästi.. "..there will be lots more to see later this year." Eli kenties vihdoinkin kuulemme jotain virallista tietoa mitä bändille kuuluu?

Ihan kiva ja on aikakin. Epävirallisten sivujen epävirallisten uutislähteiden epävirallisia tietoja on saanut lukea jo ihan riittävästi.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Loijaa
28.09.2007 23:51:39 (muokattu 28.09.2007 23:53:16)

Sanokaahan mielipiteitänne Ballbreaker-levystä. Minusta albumi on Back in Blackin ohella parasta Johnsonin aikaista AC/DC:tä, mutta jostain on vaan jäänyt sellainen kuva, että levyä pidetään keskinkertaisena tekeleenä. (näin ainakin useissa isojen musiikkilehtien arvosteluissa). Levy kuitenkin toimii loistavasti..Hard as a Rock, Furor & Whisky on the Rocks ovat suurimmat helmet. Jossain lehdessä levyn soundimaailmaa haukuttiin liian "kuivaksi". Mielenkiintoista.
Heavy Metal Thunder
sellisti
29.09.2007 00:10:10 (muokattu 29.09.2007 00:10:45)
Sanokaahan mielipiteitänne Ballbreaker-levystä.

Täytyy myöntää että viime aikoina on tuon levyn kuuntelu ollut aika vähäistä, pitääpä tilanne korjata. Muistan että ekan kuuntelun jälkeen olo oli vähän pettynyt, lähinnä levyn loppupuoleen, mutta ajan mittaan olen alkanut tykätä niistäkin kappaleista. Hard as a Rock nyt on sellainen "perus" levynavausbiisi ja toimii mainiosti. Jatkaa suoraan siitä mihin Thunderstruck jäi. Siitä muutama biisi eteenpäin (Cover You In Oil, The Furor, Boogie Man) on ihan kelpo rokkia. Honey Roll:kin menettelee, hauskat riffit. Burnin' Alive ja Hail Caesar sekä nimibiisi ovat sellaisia "ilkeämpiä" AC/DC-biisejä tyyliin Flick of the Switch tai Fire Your Guns, joista nyt ei mitään klassikkoja yleensä tule mutta toimivat tehokkaasti siellä rennomman matskun joukossa. Love Bomb, Caught With Your Pants Down ja Whiskey On the Rocks olivat ensi alkuun niitä biisejä, joista en juuri tykännyt mutta kuten sanottu, kyllä nekin nykyään maistuvat. En nyt tuosta soundimaailmasta sitten tiedä - on se ehkä vähän pelkistetympää kuin edeltäjällään mutta onko sekään nyt sitten huono asia. Vähän sellaista alkuaikojen meininkiä. Kaiken kaikkiaan; ei AC/DC:n paras albumi mutta mikäs niistä nyt huonokaan olis. :)
Izer
29.09.2007 09:39:22
Minusta tuo Ballbreaker on aivan mahtava, yksi omista suosikeistani. Levyllä on vahva biisimateriaali ja soundit ovat aivan mahtavat. Ne poikkeavat vähän muista levyistä ja juuri siitä pidänkin. Soundit ovat ehkä vähän puhtaammat ja dynamiikkaa löytyy todella paljon. Ehdottomasti viiden tähden levy, vaikka olen myös huomannut tuon ettei yleisesti noteerata niin korkealle.
Ridin' with the wind!
Makkari
29.09.2007 13:49:23 (muokattu 29.09.2007 13:50:23)
Ballbreaker menee mulla samaan kategoriaan noiden 1981 vuoden jälkeisten levyjen kanssa, eli hyvin harvoin tulee kuunneltua. Stiff Upper Lip onkin sitten yks AC/DC:n parhaita levyjä. Jännä nähdä mitä seuraavaksi tulee.

Ballbreakerilla mun mielestäni ihan yksinkertaisesti vaan biisimateriaali on vähän mitäänsanomatonta. Soundit ihan ok, paremmat nyt ainakin kuinBlow up your videolla...

Stiff Upper Lip ja Powerage ovat mun mielestäni AC/DC:n parhaat levyt, ja tietysti aliarvostetuimmat.
I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you.
Angus
29.09.2007 13:50:55

Brianin aikaisista levyistä tuo Ballbreaker soi varmaan toisiksi eniten (BIB ekana). Vaikka ehkäpä esim. FOTS saattaakin olla kovempi levy kuin Ballbreaker, mutta se on kuitenkin enemmän samantyylinen "menolevy" kuin BIB. Ballbreaker taas tarjoaa hemmetisti rennompaa ja bluesimpaa menoa.

Soundit on mun mielestä todella hyvät ja lähes joka biisi levyllä toimii. The Furor on ehkäpä yksi kovimmista biiseistä koskaan kuten myös esim. Burnin' Alive, Boogie Man taas on sellanen joka ei kauheasti iske vaikka kyllä sekin ihan kuunneltava kappale on. Mulla on autossa soinut tää levy kasetilta ihan hemmetisti aikoinaan ja silloin tuli kyllä tykästyttyä, loistavaa ajomusaa.
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEÄD
Kuuntele Fast Remedyn "Good Time Rock 'N' Roll"-demo
Gee-
29.09.2007 14:24:23 (muokattu 29.09.2007 14:25:12)

Kassienmurskaajahan on aivan loistolevy kokonaisuutena. Ja kestää useita kuuntelukertoja käymättä tylsäksi. Häviää Johnsonin aikaisista levyistä vain Back in Blackille ja For Those About To Rockille. Biisit ovat rautaa läpi levyn. Taisi olla toinen ostamani AC/DC levy tossa nelisen vuotta sitten.
"All the songs we do are basically about on three things: Sex, Booze and Rock&Roll." -Bon Scott
Vainhaalee
29.09.2007 16:35:07
Ballbreaker jatkaa hienosti siitä, mihin The Razor's Edge jäi. Upeita piisejä jo mainittukin, Boogie Man on hyvä ZZ Top -henkinen pläjäys.
Ass Traffic
blackmore81
29.09.2007 18:07:07
Kyllähän tuo pallinsärkijä kova levy on. Omasta mielestäni ei yhtään heikkoa kappaletta kyseiseltä levyltä löydy. Furor ja Burnin' Alive ovat etenkin omia suosikkibiisejäni. Cliff Williamsin bassottelu on myös hienon kuuloista. Aliarvostettu albumi ehdottomasti.
What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about
Gaines
29.09.2007 20:06:23
Ballbreaker on levy jossa palattiin Phil Ruddin aikaan (ja hyvä niin!). Bändi vaan ei ollut sama Simon Wrightin tai Chris Sladen aikana. Rudd tuo sen oman tiukan letkeän rungon näihin veljesten killeririffeihin, yhdessä Williamsin bassolinjan kanssa. Simon Wrightin aikana rumpusoundit eivät koskaan olleet jotensakin niin orgaaniset ja Chris Slade ei taas miellyttänyt soitannollisesti meikäläistä. Ja tietysti Ballbreaker-tourin Helsingin keikka oli itselleni unohtumaton elämys, levy itsessäänkin on varsin vahva paketti.
Sydän lyö ja parta kasvaa!
Velli
29.09.2007 21:09:11
Mielenkiintoista muuten, että kun Phil Rudd palasi kehiin, niin bändi ei ole soittanut livenä mitään muuta ei-Ruddin-aikaista-tuotantoa, kuin Thunderstruckia. Olisi kiva kuulla miten Rudd soittaisi muita biisejä, joita herra ei itse ole ollut levyttämässä.

Thunderstruck muuten kuulostaa omaan korvaani paremmalta Sladen soittamana Ruddiin verrattuna. Muutoin Rudd onkin sitten joka tasolla parempi ratkaisu AC/DC:lle.
rheinone
30.09.2007 00:34:49
Sanokaahan mielipiteitänne Ballbreaker-levystä.

Kiitos kun muistutit! Piti oikein kuunnella läpi. Mahtava lätty kerrassaan. Menee mun listoilla samalle tasolle ku Flick Of The Switch, eli erittäin korkeelle.

Gaines tossa jo lohkaisikin sen hienoimman jutun: Phill Rudd is bäk! Kyllä gruuvaa. Vaikkakin Fyyrer onkin vähän lödö ja sitä myöten levyn heikointa antia, ja Love Bombista tulee mieleen Tom Jones, kokonaisuudessaan materiaali futaa ihan kympillä. Kyllähän nää sällit osaa, on aina osannu.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)