Juho L 10.05.2011 13:26:00 | |
---|
Kre-per: Toivottavasti ottavat vastaan mun OP:n Visa Electronin tossa tilauksessa. Suorastaan inhottaa jos joutuu mastercardia käyttämään. Skulaa mainiosti. "...more humane, more thoughtful, more understanding." "Esto quod es" |
Kre-per 10.05.2011 13:42:56 | |
---|
Juho L: Skulaa mainiosti. Gr8! Muchos gracias for teh informaziones. If Columbus had a navigator, America wouldnt exist. |
-Cale 10.05.2011 15:41:56 | |
---|
Kre-per: Toivottavasti ottavat vastaan mun OP:n Visa Electronin tossa tilauksessa. Suorastaan inhottaa jos joutuu mastercardia käyttämään. Mitä laitoit tuohon CVC -kohtaan kun electronissa ei ole moista 3-numeroista loppuosaa? Vai käykö siihen vaan 3 viimeistä numeroa? |
Thet 10.05.2011 16:51:51 (muokattu 10.05.2011 16:52:25) | |
---|
-Cale: Mitä laitoit tuohon CVC -kohtaan kun electronissa ei ole moista 3-numeroista loppuosaa? Vai käykö siihen vaan 3 viimeistä numeroa? Heitän nyt mututuntumalta, että voisko se olla se kolminumeroinen luku joka mulla on ainakin allekirjoituksen perässä? Ainakin jossain nettiostoissa sitä on tarvinnu varmenteeks. "A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " - Barney Stinson |
-Cale 10.05.2011 17:04:19 | |
---|
Thet: Heitän nyt mututuntumalta, että voisko se olla se kolminumeroinen luku joka mulla on ainakin allekirjoituksen perässä? Ainakin jossain nettiostoissa sitä on tarvinnu varmenteeks. Joo mä kans mietin samaa mutta en arvannut laittaa. |
Estranged 10.05.2011 17:53:15 | |
---|
Thet: Heitän nyt mututuntumalta, että voisko se olla se kolminumeroinen luku joka mulla on ainakin allekirjoituksen perässä? Ainakin jossain nettiostoissa sitä on tarvinnu varmenteeks. Nimenomaan tämä numero kyseessä. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "Sua sais vaikka piestä pesarilla nii istuisit sohvalla ja joisit bissee. :D" -Traditional |
MaD PiAnIsT 10.05.2011 23:31:58 | |
---|
Ronttimus: Riittääkö 512kt (puolen megan) verkkoyhteys kännyllä spotifyn pätkimättömään käyttöön? 3G verkko varmasti riittää, hitaammista yhteyksistä en mene sanomaan. Epäilen hieman, että toimisi ilman katkoksia 3G alueen ulkopuolella. "Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa |
Johnny Buzz 11.05.2011 08:10:38 | |
---|
MaD PiAnIsT: 3G verkko varmasti riittää, hitaammista yhteyksistä en mene sanomaan. Epäilen hieman, että toimisi ilman katkoksia 3G alueen ulkopuolella. Toimii itse asiassa 3G:kin ulkopuolella ihmeen hyvin. Viime kesänä tuli tää testattu kaverin mökillä Paraisilla. |
M4ss3 m/ 11.05.2011 11:06:51 | |
---|
Öö, ilmanen Premium-trial meni jo eilen umpeen, mutta näyttäisi kuitenkin vieläkin toimivan vaikka valittaa koko ajan jostain kortin toimimattomuudesta mikä onkin ihan ymmärrettävää, koska tilillä ei edes ole rahaa. Jokin bugi vaan ja saan nyt nauttia ilmaiseksi Premiumista vai kohta on Jonathan (from Spotify) ovella hirveän laskun kanssa? |
Ali 11.05.2011 13:04:57 | |
---|
M4ss3 m/: Öö, ilmanen Premium-trial meni jo eilen umpeen, mutta näyttäisi kuitenkin vieläkin toimivan vaikka valittaa koko ajan jostain kortin toimimattomuudesta mikä onkin ihan ymmärrettävää, koska tilillä ei edes ole rahaa. Jokin bugi vaan ja saan nyt nauttia ilmaiseksi Premiumista vai kohta on Jonathan (from Spotify) ovella hirveän laskun kanssa? Itsellä toimi Spotify Premiumin ilmainen kuukausi reilut 3 kk... "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
M4ss3 m/ 11.05.2011 13:43:47 | |
---|
Ali: Itsellä toimi Spotify Premiumin ilmainen kuukausi reilut 3 kk... Ootko varma, että oli varmasti ilmainen? Nimittäin tuo Spotify ottaa ne rahat automaattisesti sieltä tililtä joka kuukausi niin kauan kun sitä vaan "tilataan". |
Thet 12.05.2011 13:20:11 | |
---|
Mul on yhtäkkiä tullu kuunteluaikaa taas lisää. No ei toi kymmenen tuntia tosiaan ees riitä mihinkään jos vähän enemmän kuuntelee. Täytyy kattoa jos ens kuussa ottais premiumin niin sais kännykkäänkin. "A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " - Barney Stinson |
-Cale 13.05.2011 18:37:48 | |
---|
Ei huolinu maksua kummaltakaan visalta. Ei sitten makseta, stana... |
New Genesis 14.05.2011 23:22:30 | |
---|
Grooveshark, anyone? |
Johnny Buzz 15.05.2011 00:23:58 | |
---|
New Genesis: Grooveshark, anyone? Se on laiton palvelu. Musa on siellä vastoin oikeuden haltijoiden tahtoa ja mitään korvauksia ei mene tekijöille streamauksista. Ei kiitos. |
sellisti 15.05.2011 13:37:37 | |
---|
Tuomoo: Ei tarvi, automaattisesti se mulla ainakin maksaa Paypalista, ilman mitään erikseen varmentamista. Jep, ja eikös siinä vaiheessa jo kun sen ensimmäisen maksun varmisti PayPalissa niin siinä luki että kyseessä on kuukausittainen maksu..? Kyllä mäkin sen niin ymmärsin että automaattisesti menee. Kohtahan sen näkee kun toinen kuukausi Unlimitediä on takana. "Remember my neighbour with the burns on 90% of her body? Well, she burned the other 10% now. She was lighting a fart and her bush caught fire." -George Carlin (1937-2008) |
Kre-per 15.05.2011 16:02:38 | |
---|
-Cale: Ei huolinu maksua kummaltakaan visalta. Ei sitten makseta, stana... Joo ei mullakaan pelittäny OP:n Visa Electronilla. MasterCardia ei viittis käyttää ku minimivelotus kuussa on se 20e jos jotain ostaa... If Columbus had a navigator, America wouldnt exist. |
Kre-per: MasterCardia ei viittis käyttää ku minimivelotus kuussa on se 20e jos jotain ostaa... Kuis? Ei mulla ainakaan oo mitään minimiveloitusta omassa Masterissa. |
Juho L 15.05.2011 19:20:12 | |
---|
Kre-per: Joo ei mullakaan pelittäny OP:n Visa Electronilla. Sinun pitää käydä aktivoimassa se verkkomaksuominaisuus verkkopankin kautta. Sieltä Kortit-osiosta löytynee. "...more humane, more thoughtful, more understanding." "Esto quod es" |
Kre-per 16.05.2011 08:24:54 (muokattu 16.05.2011 08:26:22) | |
---|
Johnny Buzz: Kuis? Ei mulla ainakaan oo mitään minimiveloitusta omassa Masterissa. Mulla on Stockmannilta hankittu Nordean Masteri, jossa tollanen on. Tai sit oon ymmärtäny jotain väärin. Ainakin yllätys oli silloin suuri, kun ostettuani 2 euron kuulokkeet Kiinasta, maksoinkin niistä kymmenkertaisen hinnan. Jeejee ja hyvät kaupat. Juho L: Sinun pitää käydä aktivoimassa se verkkomaksuominaisuus verkkopankin kautta. Sieltä Kortit-osiosta löytynee. Hmm, oon kyllä aikasemmin muualta kyenny tilailemaan, esim. play.com, cd-wow.co.uk, mutta vois kokeilla jos sais tolla jotain aikaan. If Columbus had a navigator, America wouldnt exist. |