dinghie 24.04.2011 20:48:26 | |
---|
metallimies123: Mustaine on elämänkertansa mukaan tullut uskoon... Se jätkä osaa aina yllättää. :) Eipä tuo mikään uus uutinen ollu, joskus 2000-vuoden alussa tietääkseni jo. astra non mentiuntur, sed astrologi bene mentiuntur de astris. |
Jokkis 24.04.2011 22:14:50 | |
---|
Tuli muuten mieleen tuosta Mustainen uskoon kääntymisestä, että joskus aikoinaan tuo pyysi Slayerin Kerry Kingiä Megadethiin soittamaan, mut Kerry päätti pysyä Slayerissä ja tuolloinhan bändien välit viilenivät jonkun verran. Nykyään Kerry ei taitaisi kelvata, koska hän on ateisti ja pitää kristinuskoa täydellisenä harhaoppina ja aivopesuna. Muuten taitaa jätkien välit olla ihan hyvät kun varmaan osaavat pitää musiikilliset- ja uskontoon ja ajatteluun liittyvät asiat erillään. Mietin vaan, että minkä sortin uskovainen tuo Mustaine oikein on? Onko lähempänä ääriuskovaista kuin tällaista vain ''muodollisesti'' uskovaista? |
dinghie 25.04.2011 00:12:27 | |
---|
Jokkis: Tuli muuten mieleen tuosta Mustainen uskoon kääntymisestä, että joskus aikoinaan tuo pyysi Slayerin Kerry Kingiä Megadethiin soittamaan, mut Kerry päätti pysyä Slayerissä ja tuolloinhan bändien välit viilenivät jonkun verran. Nykyään Kerry ei taitaisi kelvata, koska hän on ateisti ja pitää kristinuskoa täydellisenä harhaoppina ja aivopesuna. Muuten taitaa jätkien välit olla ihan hyvät kun varmaan osaavat pitää musiikilliset- ja uskontoon ja ajatteluun liittyvät asiat erillään. Mietin vaan, että minkä sortin uskovainen tuo Mustaine oikein on? Onko lähempänä ääriuskovaista kuin tällaista vain ''muodollisesti'' uskovaista? Omien sanojensa mukaan aika lähellä ääriuskovaista, sillä rukoilee joka päivä tjsp. Mutta sanoi kyllä jossain haastattelussa, että ei suostu tyrkyttämään sitä muille, sillä on jokaisen ihmisen oma valinta mitä tekee jne. astra non mentiuntur, sed astrologi bene mentiuntur de astris. |
Jokapaikanapina 26.04.2011 22:22:29 | |
---|
dinghie: Omien sanojensa mukaan aika lähellä ääriuskovaista, sillä rukoilee joka päivä tjsp. Hehe :D Pakko oli tarttua |
urpokurko 27.04.2011 12:46:43 (muokattu 27.04.2011 12:47:08) | |
---|
Jokkis: Tuli muuten mieleen tuosta Mustainen uskoon kääntymisestä, että joskus aikoinaan tuo pyysi Slayerin Kerry Kingiä Megadethiin soittamaan, mut Kerry päätti pysyä Slayerissä ja tuolloinhan bändien välit viilenivät jonkun verran. Nykyään Kerry ei taitaisi kelvata, koska hän on ateisti ja pitää kristinuskoa täydellisenä harhaoppina ja aivopesuna. Muuten taitaa jätkien välit olla ihan hyvät kun varmaan osaavat pitää musiikilliset- ja uskontoon ja ajatteluun liittyvät asiat erillään. Mietin vaan, että minkä sortin uskovainen tuo Mustaine oikein on? Onko lähempänä ääriuskovaista kuin tällaista vain ''muodollisesti'' uskovaista? Kerry King soitti just Megadethin kanssa kietueella Rattleheadin, että kyllä se nyt ainakin biisin ajaksi voi tulla soittaan :) Mut joo, Dave sanoi myös vähän aikaa sitten että PSBWB-kiertue olisi mahdollinen, kai se Conjuring pitäisi ainakin silloin soittaa. |
Mikko 27.04.2011 13:50:05 | |
---|
metallimies123: Mustaine on elämänkertansa mukaan tullut uskoon... Se jätkä osaa aina yllättää. :) Mustaine on markkinamiehiä. |
sellisti 27.04.2011 17:15:40 | |
---|
Tänään tarttui Prismasta mukaan Youthanasia edulliseen hintaan. Aika poppiahan se on moneen muuhun levyyn verrattuna, mutta mää tykkään. "Remember my neighbour with the burns on 90% of her body? Well, she burned the other 10% now. She was lighting a fart and her bush caught fire." -George Carlin (1937-2008) |
CountX 27.04.2011 17:20:03 | |
---|
sellisti: Tänään tarttui Prismasta mukaan Youthanasia edulliseen hintaan. Aika poppiahan se on moneen muuhun levyyn verrattuna, mutta mää tykkään. Minusta Megadethin ehdottomasti paras levy. "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
Jokkis: Tuli muuten mieleen tuosta Mustainen uskoon kääntymisestä, että joskus aikoinaan tuo pyysi Slayerin Kerry Kingiä Megadethiin soittamaan, mut Kerry päätti pysyä Slayerissä ja tuolloinhan bändien välit viilenivät jonkun verran. Nykyään Kerry ei taitaisi kelvata, koska hän on ateisti ja pitää kristinuskoa täydellisenä harhaoppina ja aivopesuna. Muuten taitaa jätkien välit olla ihan hyvät kun varmaan osaavat pitää musiikilliset- ja uskontoon ja ajatteluun liittyvät asiat erillään. Mietin vaan, että minkä sortin uskovainen tuo Mustaine oikein on? Onko lähempänä ääriuskovaista kuin tällaista vain ''muodollisesti'' uskovaista? no tulevathan esim. araya ja king toimeen vaikka toinen rukoilee Jeesusta slayerin kiertueiden onnistumisen puolesta i'm back again olin intissä |
Stradlin 27.04.2011 18:49:51 | |
---|
Harmillinen homma kyllä toi ettei Mustaine halua Conjuringia enää soittaa, on nimittäin aika saatanan kova biisi. "those damn krauts deserve to be hit by a earthquake tsunami for nuking pearl harbor" - Jack Simmering |
Sick Planet 27.04.2011 23:49:57 | |
---|
Stradlin: Harmillinen homma kyllä toi ettei Mustaine halua Conjuringia enää soittaa, on nimittäin aika saatanan kova biisi. sil ei enää vaa ääni riitä, tekosyitä tollaset sanon minä. Eihä tuosta setistä enää vanhoja hyviä ralleja löydy paljoa yhtään, etupäässä näitä myöhempiä. |
Stradlin 28.04.2011 00:03:45 | |
---|
neuvone: sil ei enää vaa ääni riitä, tekosyitä tollaset sanon minä. Ei kai se nyt mitenkään erityisen vaativa biisi ole laulettavaksi muuhun tuotantoon verrattuna. Eihä tuosta setistä enää vanhoja hyviä ralleja löydy paljoa yhtään, etupäässä näitä myöhempiä. Mielestäni oli Helsingissä ainakin ihan mukavan tasapainoinen setti, vanhaa ja uutta hyvin sekoitettuna. Mikäs niitä uusiakin biisejä soittaessa, kun kerran on olemassa suhteellisen tuore levy, jolta ihan kelpo kappaleitakin löytyy. "those damn krauts deserve to be hit by a earthquake tsunami for nuking pearl harbor" - Jack Simmering |
Disposable 28.04.2011 00:24:47 (muokattu 28.04.2011 00:25:20) | |
---|
Stradlin: Harmillinen homma kyllä toi ettei Mustaine halua Conjuringia enää soittaa, on nimittäin aika Saatanan kova biisi. Ehkä juuri siksi? "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
ThrashGuitarist 10.06.2011 18:57:49 | |
---|
Olen aina pitänyt megadethistä siitä lähtien kun aloin kuunnella metallia, mutta viime aikoina olen alkanu diggata bändistä vieläkin enemmän, varsinkin luettuani Mustainen kirjan. Olen myös hommannut kasaan koko tuotantokauden lukuunottamatta Hidden Treasures - The World Needs A Hero välisiä levyjä Omat suosikkalbumini ovat (tässä järjestyksessä): Peace Sells, Killing Is My Business, The System Has Failed (yllättävän hyvä ottaen huomioon, että kyseessä on suht tuore julkaisu), ja Rust In Peace Eikös Dethiltä ole tänä vuonna ilmestymässä uusi lätty? Olen ainakin kuullut siihen sisältyvän singlen Sudden Dethin ja lupaavalta vaikuttaisi |
dinghie 10.06.2011 19:08:35 | |
---|
ThrashGuitarist: Eikös Dethiltä ole tänä vuonna ilmestymässä uusi lätty? Olen ainakin kuullut siihen sisältyvän singlen Sudden Dethin ja lupaavalta vaikuttaisi oman käsitykseni mukaan Sudden Death oli vaan single GH-peliin. mutta yks uus kappale on jo tiedossa levyltä, nimittäin Never Dead. http://www.youtube.com/watch?v=4uwn5lbKaIc "Mun mielestä Kill em' all edustaa just semmosta alkumetallican meininkiä!" -turkulainen hevimedalmies |
Moimies 10.06.2011 21:31:21 | |
---|
dinghie: oman käsitykseni mukaan Sudden Death oli vaan single GH-peliin. mutta yks uus kappale on jo tiedossa levyltä, nimittäin Never Dead. http://www.youtube.com/watch?v=4uwn5lbKaIc Taas muistui mieleen miksi rakastan tätä yhtyettä. |
allupatukka 10.06.2011 21:56:46 | |
---|
dinghie: oman käsitykseni mukaan Sudden Death oli vaan single GH-peliin. mutta yks uus kappale on jo tiedossa levyltä, nimittäin Never Dead. http://www.youtube.com/watch?v=4uwn5lbKaIc Itse jään vähän kaipaamaan synkkää Megadethiä, uusi tuotanto tuntuu pyrkivän tällaiseen action-sarjan tunnarimaiseen menevyyteen. Hienoa musiikkiahan tuo ja diggailin edellisestä albumista ja näistä parista sen jälkeisestä tekeleestä, mutta ei näistä vaan saa samallaisia tunteita irti kuin In My Darkest Hourista tms. vanhoista, "synkistä" hiteistä, liekö seurausta sitten vanhenemisen ja kasvamisen vai Daven katkeruuden puutteen, harmi sinänsä. Ja tuossa videossa jäi ihmetyttämään se jättikyrpä kohdassa 0:51. Mitä helv... "sä vain tunnut ottavan sen sillätavalla ku kukaan ei vittu määrää mun ajatuksia nih lässynlää." |
Bugi 11.06.2011 00:13:22 | |
---|
Mulle ei kolahda. Ei kolahda yhtään. Ei tuo uusi biisi,eikä EndGame levykään,onhan siellä pari hyvää biisiä mutta siihen se jäikin. Omasta mielestä TSHF on paras levy,mitä Dave on kumppaneineen laittanut 2000-luvulla ulos. |
Stradlin 11.06.2011 01:10:34 | |
---|
allupatukka: Itse jään vähän kaipaamaan synkkää Megadethiä, uusi tuotanto tuntuu pyrkivän tällaiseen action-sarjan tunnarimaiseen menevyyteen. Hienoa musiikkiahan tuo ja diggailin edellisestä albumista ja näistä parista sen jälkeisestä tekeleestä, mutta ei näistä vaan saa samallaisia tunteita irti kuin In My Darkest Hourista tms. vanhoista, "synkistä" hiteistä, liekö seurausta sitten vanhenemisen ja kasvamisen vai Daven katkeruuden puutteen, harmi sinänsä. Aika hyvin sanottu, samanlaisia fiiliksiä täälläkin. Tykkään kyllä uudemmastakin tuotannosta, mutta on tällä nykyisellä kunnollisemmalla Davella vähän eri meininki biisintekopuolella kuin sillä vanhalla herska-Davella. "those damn krauts deserve to be hit by a earthquake tsunami for nuking pearl harbor" - Jack Simmering |
Moccasiini 13.06.2011 13:48:13 | |
---|
dinghie: oman käsitykseni mukaan Sudden Death oli vaan single GH-peliin. mutta yks uus kappale on jo tiedossa levyltä, nimittäin Never Dead. http://www.youtube.com/watch?v=4uwn5lbKaIc Mä taas kuulin, että Never Dead ei missään nimessä ole uudella levyllä. |