Aihe: Sweet Pea : Thesis
1
Demostudio
28.03.2004 19:49:28
Bändin nimi: Sweet Pea
Kappaleen nimi: Thesis

URL: http://www.mikseri.net/artistit/?id=28621 (Mp3)

säälittävä paskarokkiballaadi.
Timo JM
29.03.2004 14:59:44 (muokattu 29.03.2004 15:01:27)

Soundblaster rummut häiritsee jo heti alussa. Biisi on yleisesti ottaen ihan okei. Tosin laulu tahtoo pilata sen Alanis Morissette ja vähän muinekin mielleyhtymineen. Onhan se suht hyvin vedetty, mutta artistin omaa persoonaa siinä on tuskin nimeksikään.

Yleisvaikutelmaksi jää aika pötkömäinen fiilis. Tää on sellaista musaa, että vaatisi paljon parempaa tuotantoa. Lopun duuri oli kyllä aika mauton. Sori.

säälittävä paskarokkiballaadi

Kannattaako laittaa tänne kuunneltavaksi jos on itsekin tuota mieltä?
...siis mun mielestä.
Milja
29.03.2004 17:34:51
Lopun duuri oli kyllä aika mauton. Sori.

Ei se mitään. Kyllä jokaisella on oikeus mielipiteisiin! Yllättävän positiivinen palaute sulta;) Tuli ihan hyvälle tuulelle.

Kannattaako laittaa tänne kuunneltavaksi jos on itsekin tuota mieltä?

Ihan vaan sua provosoidakseni pistin tollasen kuvauksen. Ite olen kyllä lopputulokseen suhteellisen tyytyväinen ottaen huomioon, että vielä noin vuos sitten nauhotettiin biisiaihioita pikkusiskon my first sony:lla;) Rumpukoneesta sen verran, että se nyt vaan on käytännön sanelema pakko, kun ei ole rumpuja/rumpalia. Putkimainen fiilis johtuu varmasti siitä, että ollaan vasta 6 ekaa biisiraakiletta saatu vedettyä edes johonkin muotoon. Jatkossa olis tarkoitus panostaa enemmän mm. biisien sovituspuoleen. On kuitenkin hyvä saada palautetta, että olis edes pienen pieni mahdollisuus kehittyä tässä hommassa...
NHR
31.03.2004 22:52:37

Juu, hyvältä kuulostaa, ainakin jatkon kannalta. Laulusta tykkäsin varsinkin kovasti, kun en ilmeisesti niitä esikuviakaan häiritsevässä määrin tunnistanut. Mukavia (joskin aika perinteisiä?) bassokulkuja paikoin, lopussa myös oikein mukavaa kitaransoittoa. Ei tässä oikein muuta vikaa minusta ollut, paitsi nuo rumpusoundit ja hiukan liikaa pituutta.
Jani The Rock: "Älkää kertoko mustapukuisille miehille, mutta olen oikeasti Krypton-planeetalta..."
Alttoviulisti: "Ei kerrota..valkopukuisille vaan."
vexu
31.03.2004 23:06:14

Ihan mukava kappale. Jos soundit olisivat vielä paremmat ja sovitusta hieman tiivistetty niin paljoa valittamisen aihetta ei itse keksisi. Tuosa on kieltämättä erittäin hyvä jatkaa.
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt