Demostudio 28.03.2004 19:49:28 | |
---|
|
Timo JM 29.03.2004 14:59:44 (muokattu 29.03.2004 15:01:27) | |
---|
Soundblaster rummut häiritsee jo heti alussa. Biisi on yleisesti ottaen ihan okei. Tosin laulu tahtoo pilata sen Alanis Morissette ja vähän muinekin mielleyhtymineen. Onhan se suht hyvin vedetty, mutta artistin omaa persoonaa siinä on tuskin nimeksikään. Yleisvaikutelmaksi jää aika pötkömäinen fiilis. Tää on sellaista musaa, että vaatisi paljon parempaa tuotantoa. Lopun duuri oli kyllä aika mauton. Sori. säälittävä paskarokkiballaadi Kannattaako laittaa tänne kuunneltavaksi jos on itsekin tuota mieltä? ...siis mun mielestä. |
Lopun duuri oli kyllä aika mauton. Sori. Ei se mitään. Kyllä jokaisella on oikeus mielipiteisiin! Yllättävän positiivinen palaute sulta;) Tuli ihan hyvälle tuulelle. Kannattaako laittaa tänne kuunneltavaksi jos on itsekin tuota mieltä? Ihan vaan sua provosoidakseni pistin tollasen kuvauksen. Ite olen kyllä lopputulokseen suhteellisen tyytyväinen ottaen huomioon, että vielä noin vuos sitten nauhotettiin biisiaihioita pikkusiskon my first sony:lla;) Rumpukoneesta sen verran, että se nyt vaan on käytännön sanelema pakko, kun ei ole rumpuja/rumpalia. Putkimainen fiilis johtuu varmasti siitä, että ollaan vasta 6 ekaa biisiraakiletta saatu vedettyä edes johonkin muotoon. Jatkossa olis tarkoitus panostaa enemmän mm. biisien sovituspuoleen. On kuitenkin hyvä saada palautetta, että olis edes pienen pieni mahdollisuus kehittyä tässä hommassa... |
Timo JM 30.03.2004 09:37:04 (muokattu 31.03.2004 07:27:56) | |
---|
Yllättävän positiivinen palaute sulta ;) Tuli ihan hyvälle tuulelle. Heh, alkaako mun maine tiukkapipona jo levitä :-) Sitä kun on tähän ikään mennessä ehtinyt kuulla vähän kaikenlaista, niin juttuja mistä oikeasti innostuu tulee vastaan entistä vähemmän. Yritän kyllä yleensä olla rakentava, jos vain näytteestä on havaittavissa oikeaa yritystä. Enkä säästele kehujakaan jos ne mielestäni on ansaittuja. Toisinaan on kyllä hyvin vaikeaa päätellä onko kyseessä ns. "huumori", vai uraansa aloittelevat nuoremmat taiteilijat. Jälkimmäisessä tapauksessa pitäisi tietysti ottaa huomioon juuri tuo ikä ja/tai kokemus. Ollaan vasta 6 ekaa biisiraakiletta saatu vedettyä edes johonkin muotoon. Jos asia on noin, niin sittenhän teillä on pullat jo aika hyvin uunissa. Kyllä tuosta on hyvä jatkaa. Tekemällähän sitä parhaiten oppii. Hyvät jatkot! ...siis mun mielestä. |
NHR 31.03.2004 22:52:37 | |
---|
Juu, hyvältä kuulostaa, ainakin jatkon kannalta. Laulusta tykkäsin varsinkin kovasti, kun en ilmeisesti niitä esikuviakaan häiritsevässä määrin tunnistanut. Mukavia (joskin aika perinteisiä?) bassokulkuja paikoin, lopussa myös oikein mukavaa kitaransoittoa. Ei tässä oikein muuta vikaa minusta ollut, paitsi nuo rumpusoundit ja hiukan liikaa pituutta. Jani The Rock: "Älkää kertoko mustapukuisille miehille, mutta olen oikeasti Krypton-planeetalta..."
Alttoviulisti: "Ei kerrota..valkopukuisille vaan." |
vexu 31.03.2004 23:06:14 | |
---|
Ihan mukava kappale. Jos soundit olisivat vielä paremmat ja sovitusta hieman tiivistetty niin paljoa valittamisen aihetta ei itse keksisi. Tuosa on kieltämättä erittäin hyvä jatkaa. On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero. |