Aihe: En osaa harjoitella
1 2 3 4 5 6
_av_
20.07.2011 14:39:05
Minun oma rumpuopettajani sanoi, että puolituntia soittamista (biisejä, rumpuläksyjä ja inspirointia jne ) päivässä se riittää. Itse pyrin siihen, että soitan min puolituntia päivässä. ( tosin sunnuntait pidän vapaata ) Se on riittänyt ja olen kehittynyt :) tsemppiä !
passe
21.07.2011 00:25:47
_av_: Minun oma rumpuopettajani sanoi, että puolituntia soittamista (biisejä, rumpuläksyjä ja inspirointia jne ) päivässä se riittää. Itse pyrin siihen, että soitan min puolituntia päivässä. ( tosin sunnuntait pidän vapaata ) Se on riittänyt ja olen kehittynyt :) tsemppiä !

Samoilla linjoilla. 20 minuuttia joka päivä on parempi kuin 2 tuntia kerran viikossa. Pointteina toiston voima sekä se, että normaalisti ihminen jaksaa kunnolla keskittyä treenaamiseen aika lyhyitä stinttejä kerrallaan.
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
Vallu-Veke
21.07.2011 12:13:59
passe: Samoilla linjoilla. 20 minuuttia joka päivä on parempi kuin 2 tuntia kerran viikossa. Pointteina toiston voima sekä se, että normaalisti ihminen jaksaa kunnolla keskittyä treenaamiseen aika lyhyitä stinttejä kerrallaan.

Varmaan pitää paikkansa tuo 20min/päivä tai 2 tuntia/viikko, hankalien ja uusien asioiden kohdalla. Svengiin siinä ei oikein ehdi koskaan päästä.
20min on kyllä aika lyhyt aika. Vaikka sitten joka toinen päivä tunnin verran, jos aika on kortilla. Osa ajasta uusien asioiden opetteluun ja loppu svengailuun.
No nuoret oppii helpommin tietty.
passe
21.07.2011 15:51:37
Vallu-Veke: 20min on kyllä aika lyhyt aika.

Totta. Tämä ihmisen luontainen taipumus kärjistää... Tällä iällä välillä tuntuu, ettei tuntikaan riitä lämpenemiseen.
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)