leovince169 14.04.2011 02:38:50 | |
---|
mukis: Jännää, mulla menee ihan toisin päin: lattiaan naputtaessa jalka ei toimi ei sitten ollenkaan, mutta kera pedaalin paljon paremmin. itselläni sama homma. ja pedaaleillakin polkiessa nopeasti, menee sekaisin kun rupee tuntumaan liian kevyeltä. tarttis varmaa parisadan gramman lyijypaino heittää nuijiin, että olis vähän vastusta. pedaalit ovat kylläkin paskat, halvat ja nitkuvat mutta ehkä paskoista laitteista on mukavampi siirtyä parempiin, kuin toisinpäin..:P |
_av_ 20.07.2011 14:39:05 | |
---|
Minun oma rumpuopettajani sanoi, että puolituntia soittamista (biisejä, rumpuläksyjä ja inspirointia jne ) päivässä se riittää. Itse pyrin siihen, että soitan min puolituntia päivässä. ( tosin sunnuntait pidän vapaata ) Se on riittänyt ja olen kehittynyt :) tsemppiä ! |
passe 21.07.2011 00:25:47 | |
---|
_av_: Minun oma rumpuopettajani sanoi, että puolituntia soittamista (biisejä, rumpuläksyjä ja inspirointia jne ) päivässä se riittää. Itse pyrin siihen, että soitan min puolituntia päivässä. ( tosin sunnuntait pidän vapaata ) Se on riittänyt ja olen kehittynyt :) tsemppiä ! Samoilla linjoilla. 20 minuuttia joka päivä on parempi kuin 2 tuntia kerran viikossa. Pointteina toiston voima sekä se, että normaalisti ihminen jaksaa kunnolla keskittyä treenaamiseen aika lyhyitä stinttejä kerrallaan. Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |
passe: Samoilla linjoilla. 20 minuuttia joka päivä on parempi kuin 2 tuntia kerran viikossa. Pointteina toiston voima sekä se, että normaalisti ihminen jaksaa kunnolla keskittyä treenaamiseen aika lyhyitä stinttejä kerrallaan. Varmaan pitää paikkansa tuo 20min/päivä tai 2 tuntia/viikko, hankalien ja uusien asioiden kohdalla. Svengiin siinä ei oikein ehdi koskaan päästä. 20min on kyllä aika lyhyt aika. Vaikka sitten joka toinen päivä tunnin verran, jos aika on kortilla. Osa ajasta uusien asioiden opetteluun ja loppu svengailuun. No nuoret oppii helpommin tietty. |
passe 21.07.2011 15:51:37 | |
---|
Vallu-Veke: 20min on kyllä aika lyhyt aika. Totta. Tämä ihmisen luontainen taipumus kärjistää... Tällä iällä välillä tuntuu, ettei tuntikaan riitä lämpenemiseen. Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |