Tapani L 26.03.2004 17:04:28 | |
---|
Hajota ja hallitse, jolle tosin biisit on soitettu uudestaan uusina sovituksina. Itse asiassa ei niitä biisejä kyllä Hajota ja Hallitselle uusiksi soitettu, vaan ihan singlejen b-puolia, ylijäämä biisejä yms. ne olivat. Ainakin tällaisen käsityksen minä asiasta olen saanut. |
el Bastardo 26.03.2004 17:21:05 | |
---|
Itse asiassa ei niitä biisejä kyllä Hajota ja Hallitselle uusiksi soitettu, vaan ihan singlejen b-puolia, ylijäämä biisejä yms. ne olivat. Ainakin tällaisen käsityksen minä asiasta olen saanut. Paratiisin sahakielet ja Homo sapiens on sovitettu ja soitettu uudestaan. Kaikki hyvä ei ole terveellistä on myöskin kokenut pienehköjä muutoksia. Lisäksi Huonoista uutisista on Myyrä-singlellä esiintynyt rosoversio. |
Tapani L 26.03.2004 18:30:54 | |
---|
Paratiisin sahakielet ja Homo sapiens on sovitettu ja soitettu uudestaan. Kaikki hyvä ei ole terveellistä on myöskin kokenut pienehköjä muutoksia. Lisäksi Huonoista uutisista on Myyrä-singlellä esiintynyt rosoversio. Mutta soitettiinko nuo sitten juuri Hajota ja hallitse -levyä varten uusiksi? Minä olen ymmärtänyt, että ei. |
el Bastardo 26.03.2004 21:12:36 | |
---|
Mutta soitettiinko nuo sitten juuri Hajota ja hallitse -levyä varten uusiksi? Minä olen ymmärtänyt, että ei. Joo, ei välttämättä Hajota ja hallitse -levyä varten suoranaisesti, mutta sopivasti kuitenkin, että biisit saatiin kokoelmalle uusina versioina taltioitua. |
bedlam 29.03.2004 12:27:40 (muokattu 29.03.2004 12:28:06) | |
---|
YUP:ltä kun kuitenkin on jo ilmestynyt kokoelmat 1990-1992 sekä Hajota ja hallitse, jolle tosin biisit on soitettu uudestaan uusina sovituksina. Tuota 1990-1992-levyä ei tähän valikoituun biisikokoelmaan voine verrata, koska se sisältää yhden täyspitkän levyn ja muutaman ep:n kokonaisuudessaan. http://www.mikseri.net/kiasma |
Kokoelmalevyn mahtavuudesta en niinkään tiedä, mutta kaipa se on pakko-ostos muiden YUP-levyjen rinnalle vain noiden uusien biisien takia. DVD:tä puolestaan odotan kovinkin innokkaasti. Valitettavasti vain sellaista huhua on kantautunut korviini, että se tultaisiin julkaisemaan aikaisintaan marraskuussa... |
-Spade- 30.03.2004 08:24:32 | |
---|
Tuota 1990-1992-levyä ei tähän valikoituun biisikokoelmaan voine verrata, koska se sisältää yhden täyspitkän levyn ja muutaman ep:n kokonaisuudessaan. Eikös sekin ole kuitenkin samalla tavalla "rahastusta", siitähän tässä oli kyse. "Paskinta on kaikki strokesit ja whitestripesit. Ne on ihan hirveätä paskaa." - A.W. Yrjänä |
bedlam 30.03.2004 09:01:55 (muokattu 30.03.2004 09:08:49) | |
---|
Eikös sekin ole kuitenkin samalla tavalla "rahastusta", siitähän tässä oli kyse. Vinyyleiden muuttaminen cd-muotoon ei kai sentään rahastuksen tunnusmerkkejä täytä. Aika kohteliastahan tuo oli sulloa kaikki levytetty materiaali (paitsi englanninkielinen) samalle cd:lle. http://www.mikseri.net/kiasma |
-Spade- 30.03.2004 11:30:05 | |
---|
Vinyyleiden muuttaminen cd-muotoon ei kai sentään rahastuksen tunnusmerkkejä täytä. Aika kohteliastahan tuo oli sulloa kaikki levytetty materiaali (paitsi englanninkielinen) samalle cd:lle. Sen takia tuo "rahastus" olikin lainausmerkeissä. Lähinnä nyt yritin kyseenalaista tuota Danny s:n manitsemaa "sotaa kapitalismia vastaan". Mielestäni siitä on rahastus kaukana jos tuollaisen uran tehnyt bändi julkaisee kokoelman ja DVD:n. "Paskinta on kaikki strokesit ja whitestripesit. Ne on ihan hirveätä paskaa." - A.W. Yrjänä |