Aihe: YUP:lta kokoelma levy
1 2
Tapani L
26.03.2004 17:04:28
Hajota ja hallitse, jolle tosin biisit on soitettu uudestaan uusina sovituksina.

Itse asiassa ei niitä biisejä kyllä Hajota ja Hallitselle uusiksi soitettu, vaan ihan singlejen b-puolia, ylijäämä biisejä yms. ne olivat. Ainakin tällaisen käsityksen minä asiasta olen saanut.
Tapani L
26.03.2004 18:30:54
Paratiisin sahakielet ja Homo sapiens on sovitettu ja soitettu uudestaan. Kaikki hyvä ei ole terveellistä on myöskin kokenut pienehköjä muutoksia. Lisäksi Huonoista uutisista on Myyrä-singlellä esiintynyt rosoversio.

Mutta soitettiinko nuo sitten juuri Hajota ja hallitse -levyä varten uusiksi? Minä olen ymmärtänyt, että ei.
el Bastardo
26.03.2004 21:12:36
Mutta soitettiinko nuo sitten juuri Hajota ja hallitse -levyä varten uusiksi? Minä olen ymmärtänyt, että ei.

Joo, ei välttämättä Hajota ja hallitse -levyä varten suoranaisesti, mutta sopivasti kuitenkin, että biisit saatiin kokoelmalle uusina versioina taltioitua.
bedlam
29.03.2004 12:27:40 (muokattu 29.03.2004 12:28:06)

YUP:ltä kun kuitenkin on jo ilmestynyt kokoelmat 1990-1992 sekä Hajota ja hallitse, jolle tosin biisit on soitettu uudestaan uusina sovituksina.

Tuota 1990-1992-levyä ei tähän valikoituun biisikokoelmaan voine verrata, koska se sisältää yhden täyspitkän levyn ja muutaman ep:n kokonaisuudessaan.
http://www.mikseri.net/kiasma
Todenpuhuja
29.03.2004 16:22:54
Kokoelmalevyn mahtavuudesta en niinkään tiedä, mutta kaipa se on pakko-ostos muiden YUP-levyjen rinnalle vain noiden uusien biisien takia.

DVD:tä puolestaan odotan kovinkin innokkaasti. Valitettavasti vain sellaista huhua on kantautunut korviini, että se tultaisiin julkaisemaan aikaisintaan marraskuussa...
-Spade-
30.03.2004 08:24:32
Tuota 1990-1992-levyä ei tähän valikoituun biisikokoelmaan voine verrata, koska se sisältää yhden täyspitkän levyn ja muutaman ep:n kokonaisuudessaan.

Eikös sekin ole kuitenkin samalla tavalla "rahastusta", siitähän tässä oli kyse.
"Paskinta on kaikki strokesit ja whitestripesit. Ne on ihan hirveätä paskaa." - A.W. Yrjänä
bedlam
30.03.2004 09:01:55 (muokattu 30.03.2004 09:08:49)

Eikös sekin ole kuitenkin samalla tavalla "rahastusta", siitähän tässä oli kyse.

Vinyyleiden muuttaminen cd-muotoon ei kai sentään rahastuksen tunnusmerkkejä täytä. Aika kohteliastahan tuo oli sulloa kaikki levytetty materiaali (paitsi englanninkielinen) samalle cd:lle.
http://www.mikseri.net/kiasma
-Spade-
30.03.2004 11:30:05
Vinyyleiden muuttaminen cd-muotoon ei kai sentään rahastuksen tunnusmerkkejä täytä. Aika kohteliastahan tuo oli sulloa kaikki levytetty materiaali (paitsi englanninkielinen) samalle cd:lle.

Sen takia tuo "rahastus" olikin lainausmerkeissä. Lähinnä nyt yritin kyseenalaista tuota Danny s:n manitsemaa "sotaa kapitalismia vastaan". Mielestäni siitä on rahastus kaukana jos tuollaisen uran tehnyt bändi julkaisee kokoelman ja DVD:n.
"Paskinta on kaikki strokesit ja whitestripesit. Ne on ihan hirveätä paskaa." - A.W. Yrjänä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)