Aihe: H&K Switchblade 100
1 2
Ukkovaari
25.03.2011 10:17:24
pekurides: Minä en suosittelisi kyllä yhtään mitään noista kaapeista, yhdessäkään ei ole asiallisia elementtejä.

Pelkkiä celestionin tai eminencen halpismallia ja muita epämääräisiä "bugeroita".

Näihin verrattuna HB:n Vintage V30 tötteröillä varustettu on ylivoimaisesti paras ihan pelkästään speksien mukaan...

Mun viestissä lukee aika selvästi "Luota omiin korviisi eli testaa muutamat vaihtoehdot" ja nuo allekkain linkissä olevat ovat vain vaihtoehtoja, en niitä erikseen mitenkään suositellut, jos nyt joku on tässä käsityksessä niin pahoittelen.
Mun mielestä kandee luottaa omiin korviinsa myös näissä kaappi-asioissa.

Itse jos hankkisin tuohon kaapin niin ottaisin H&K:n oman kaapin eli sen mikä siinä mun viestissä on. Sellaisen kautta kun olen tuota nuppia soittanut ja on hyvä soundinen, eikä tuo mitään ihan pahoja edes maksa. (ja tämä on sitten mun mielipide).
Uljas
25.03.2011 21:15:56
Itse jos hankkisin tuohon kaapin niin ottaisin H&K:n oman kaapin eli sen mikä siinä mun viestissä on. Sellaisen kautta kun olen tuota nuppia soittanut ja on hyvä soundinen, eikä tuo mitään ihan pahoja edes maksa. (ja tämä on sitten mun mielipide).

Luultavasti lähden ehkä H&K:n omalla kokeilemaan. Ei luulisi menevän ainakaan pahasti pieleen. Nyt alkoi muuten kiinnostamaan myös kovasti tuo (taas) astetta kalliimpi malli, eli H&K:n Coreblade. Raskas osasto on kait vielä luokkaa jykevämpi kuin Switchbladessa, ja cleaniakin on kehuttu. Onko jollain vertailukokemusta näistä? Corebladesta löytyisi nyt myös suhteellisen edullinen yhdistelmä (alle 1900 euroa tänne tilattuna) sille suunnitellulla H&K:n omalla kaapilla:

http://www.thomann.de/lu/hugheskettner_coreblade_head_bundle.htm

Tuossahan on myös tuo TSC mukana. Kokonaishinnan puolesta menee siis aika samoihin kun jos valitsisi Switchblade TSC:n ja siihen jonkun H&K:n oman kaapin.
sepisti
26.03.2011 07:34:07
Mä jotenkin suhtautuisin varauksella 412-kaappiin, jonka hinta on alle neljäsataa. Laadukkaasta 112-kaapistakin saa helposti maksaa 4-500 euroa. Halvalla ei saa hyvää, ainakaan jos haluaa pitkäikäistä tavaraa.
Indican Jenny on ihana...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)