pekurides: Minä en suosittelisi kyllä yhtään mitään noista kaapeista, yhdessäkään ei ole asiallisia elementtejä. Pelkkiä celestionin tai eminencen halpismallia ja muita epämääräisiä "bugeroita". Näihin verrattuna HB:n Vintage V30 tötteröillä varustettu on ylivoimaisesti paras ihan pelkästään speksien mukaan... Mun viestissä lukee aika selvästi "Luota omiin korviisi eli testaa muutamat vaihtoehdot" ja nuo allekkain linkissä olevat ovat vain vaihtoehtoja, en niitä erikseen mitenkään suositellut, jos nyt joku on tässä käsityksessä niin pahoittelen. Mun mielestä kandee luottaa omiin korviinsa myös näissä kaappi-asioissa. Itse jos hankkisin tuohon kaapin niin ottaisin H&K:n oman kaapin eli sen mikä siinä mun viestissä on. Sellaisen kautta kun olen tuota nuppia soittanut ja on hyvä soundinen, eikä tuo mitään ihan pahoja edes maksa. (ja tämä on sitten mun mielipide). |
Itehän ostin sen tavan version päälle vuos sitten, koska se oli Suomesta ostettuna hitosti halvempi kuin TSC ihan mistä vaan. Mainio peli ja jytisti kunnolla kyllä, mutta oli sit liikaa ominaisuuksia mulle loppujen lopuks. Terve särösoundi joka tuntu melko vahvasti flirttaavan Marsuun päin. Mähän en ymmärrä näistä nykyajan junttasoundeista mitään, mutta silkkaa Amerikkaa mä sain mielestäni tosta tarvittaessa pihalle. Jos tuntuu, että vanha versus uus versio on hinnoiltaan selkeesti kilpailukykysiä keskenään niin uutta konetta tiskiin. Omani ostohetkellä hintaeroa tais olla 300-400e mikä ei sit taipunu budjettiin millään, onneksi. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Mä jotenkin suhtautuisin varauksella 412-kaappiin, jonka hinta on alle neljäsataa. Laadukkaasta 112-kaapistakin saa helposti maksaa 4-500 euroa. Halvalla ei saa hyvää, ainakaan jos haluaa pitkäikäistä tavaraa. Indican Jenny on ihana... |