Aihe: Roland JUNO-Gi vai JUNO-STAGE
1 2 3
HK
05.01.2011 02:36:02
Ottamatta kantaa sen enempää Kurzweilereiden käyttöliittymään täytyy kyllä kommentoida tuota Juno Stage-höpinää sen verran, että oman kokemuksen perusteella siinä on hintaisekseen aika peevelin toimiva koskettimisto. Jos olisin saanut paremman tarjouksen olisin vaihtanut Fantom X6:seni moiseen.
Peltikorva puupäässä.
Janus
05.01.2011 03:30:12
ownar: Koskettimet tärisevät jne. soittaessa.

Mitä sä vedät? Mulle samaa, pl0x.
ownar
08.01.2011 15:11:38
Janus: Mitä sä vedät? Mulle samaa, pl0x.

Oikeeta pianoa soittaessa koskettimet tärisevät... Tai no ehkä tärisee on voimakas sana, joku on tainut huijata sinua kun sano et ostamas piano oli aito =D.
ownar
08.01.2011 15:19:15 (muokattu 08.01.2011 15:20:15)
HK: Ottamatta kantaa sen enempää Kurzweilereiden käyttöliittymään täytyy kyllä kommentoida tuota Juno Stage-höpinää sen verran, että oman kokemuksen perusteella siinä on hintaisekseen aika peevelin toimiva koskettimisto. Jos olisin saanut paremman tarjouksen olisin vaihtanut Fantom X6:seni moiseen.

Oiskohan siinä toi Fantom G:n koskettimisto?

Sitä on ainaki kehuttu aika paljon. Itse en tosin koskaan kokeillu. Sehän on stage malli joten koskettimistoon on varmaan panostettu enemmän kun esim Juno G:ssä.

Ite oon aika kaikki ruokanen noitten koskettimistojen suhteen. X50 koskettimistoakin jaksan/jopa pidän ihan hyvin, vaikka moni varmaan lykkäis järveen.
Supervisor
04.03.2011 21:46:33
Justiinsa ilmestyi uusi softaversio V201 ja samaan aikaan editorista uusi versio.
JPQ
06.03.2011 08:29:55

Supervisor: Justiinsa ilmestyi uusi softaversio V201 ja samaan aikaan editorista uusi versio.

Mille synalle ? siis kun ketjussa puhutaan ainakin alunperin kahdesta.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)