Ottamatta kantaa sen enempää Kurzweilereiden käyttöliittymään täytyy kyllä kommentoida tuota Juno Stage-höpinää sen verran, että oman kokemuksen perusteella siinä on hintaisekseen aika peevelin toimiva koskettimisto. Jos olisin saanut paremman tarjouksen olisin vaihtanut Fantom X6:seni moiseen. Peltikorva puupäässä. |
Janus 05.01.2011 03:30:12 | |
---|
ownar: Koskettimet tärisevät jne. soittaessa. Mitä sä vedät? Mulle samaa, pl0x. |
ownar 08.01.2011 15:11:38 | |
---|
Janus: Mitä sä vedät? Mulle samaa, pl0x. Oikeeta pianoa soittaessa koskettimet tärisevät... Tai no ehkä tärisee on voimakas sana, joku on tainut huijata sinua kun sano et ostamas piano oli aito =D. |
ownar 08.01.2011 15:19:15 (muokattu 08.01.2011 15:20:15) | |
---|
HK: Ottamatta kantaa sen enempää Kurzweilereiden käyttöliittymään täytyy kyllä kommentoida tuota Juno Stage-höpinää sen verran, että oman kokemuksen perusteella siinä on hintaisekseen aika peevelin toimiva koskettimisto. Jos olisin saanut paremman tarjouksen olisin vaihtanut Fantom X6:seni moiseen. Oiskohan siinä toi Fantom G:n koskettimisto? Sitä on ainaki kehuttu aika paljon. Itse en tosin koskaan kokeillu. Sehän on stage malli joten koskettimistoon on varmaan panostettu enemmän kun esim Juno G:ssä. Ite oon aika kaikki ruokanen noitten koskettimistojen suhteen. X50 koskettimistoakin jaksan/jopa pidän ihan hyvin, vaikka moni varmaan lykkäis järveen. |
Supervisor 04.03.2011 21:46:33 | |
---|
Justiinsa ilmestyi uusi softaversio V201 ja samaan aikaan editorista uusi versio. |
JPQ 06.03.2011 08:29:55 | |
---|
Supervisor: Justiinsa ilmestyi uusi softaversio V201 ja samaan aikaan editorista uusi versio. Mille synalle ? siis kun ketjussa puhutaan ainakin alunperin kahdesta. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Supervisor 06.03.2011 12:34:59 | |
---|
JPQ: Mille synalle ? siis kun ketjussa puhutaan ainakin alunperin kahdesta. Sille joka minua tietysti eniten koskettaa eli Kurzweilin PC3:lle. Taas vaan ollu niin kiirettä etten ole ehtinyt päivittää. Lähinnä tuota PC:llä pyörivää editoria olen odottanut kun vanha versio ei ollu enään yhteensopiva 2.0 firmiksenkään kanssa. |