Aihe: 4 kan. kuulokevahvistinta
1 2
jPekka
30.12.2010 11:07:01

Minulla on viisille luureille tarkoitettu ART Headamp V. Hyvin on hintansa haukkunut. Kriittiseen kuunteluun en ole käyttänyt enkä aio käyttääkään, mutta loppuvaiheissaan olevan puolentoista vuoden ja viiden biisin projektin ansiosta täällä on tarvittu erinäisiä kertoja kuuntelu äänittäjä/tuottajan ohella myös säveltäjä/tuottajalle, soittajalle tai laulajalle ja vielä paikalla hengailevalle soittajan ja/tai säveltäjän kaverille. 8-)
"Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä."
Senjoriitta
20.01.2011 19:24:46
Moro!

Milleniumin hp4 on 4 ch luurivahvistin, jonka otin eilen tehtaan laatikosta pois. Nyt testatessani yksikään kanava ei pelaa. Valtava brummi. Välttäkää!
Creltar
20.01.2011 20:04:29
Itselläni ollut nyt kolmisen kuukautta kohtuu aktiivisessa käytössä Behringerin HA400 kuulokevahvistin ja tosi hyvin on toiminut vaikka Behringer onkin :D Ei minkäänlaista brummia, pätkintää ym. kuultavissa. Suosittelen, ei oo hinnalla ainakaan pilattu.

http://www.thomann.de/fi/behringer_ha400.htm
Prog On!
MadMatt
20.01.2011 20:21:22

Senjoriitta: Moro!

Milleniumin hp4 on 4 ch luurivahvistin, jonka otin eilen tehtaan laatikosta pois. Nyt testatessani yksikään kanava ei pelaa. Valtava brummi. Välttäkää!

Mulla on toiminut millenium hp3 10 vuotta moitteetta. Onkohan laatu yleisesti heikentynyt vai sattuikohan vain maanantai-kappale käsiin. No joo, halpiksiahan nää on muutenkin.
Einherjar
20.01.2011 21:16:20
Nelikanavaisia Behringerejä on tullut käytyä parit kappaleet läpi, yksi ja yksi Millenium. Ei jäänyt yhdestäkään kovin positiivista kuvaa.
Sittemmin hommattiin reenikämpille nappikäyttöön Samsonin S-phone ja se on osottautunut hyväksi. Ääneltään tuntuu olevan ainakin B-tuotetta selkeämpi.
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
Triskal
31.01.2011 14:08:06 (muokattu 31.01.2011 14:08:24)

Tää aihe kiinnostaa muakin, lähinnä sen takia, että voi olla itselläkin osto edessä. Mulla oli 1-kanavainen Milleniumin hp1, joka ei vahvistanut yhtään. Sitten olen kokeillut Behringerin Powerplayta ja Powerplay XL:ää ja ne olivat hyviä, lähti ääntä enemmän kuin tarpeeksi. Mutta jos nyt tulisin ostaneeksi jonkin muun kuin powerplayn, mistä voin tietää, että meteliä lähtee riittävästi? HP1 söi jotain 9-12V tasavirtaa muuntajan kautta, beerinkelit taas 230V vaihtovirtaa. Kuinka paljon se vaikuttaa?
Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))>
kiiski
31.01.2011 18:26:32
Triskal: Sitten olen kokeillut Behringerin Powerplayta ja Powerplay XL:ää ja ne olivat hyviä, lähti ääntä enemmän kuin tarpeeksi. Mutta jos nyt tulisin ostaneeksi jonkin muun kuin powerplayn, mistä voin tietää, että meteliä lähtee riittävästi?

Jos noi Behringerit on miellyttäneet niin mikset ostaisi sellaista? Melko halpojakin ovat. Omasta mielestäni niissä on aika karski äänenlaatu, mutta toimivat tarkoitukseen...
Triskal
31.01.2011 18:28:32

Varmaan ostankin, mutta vaihtoehtoja on silti paljon ja siksi mietin mistä lähtee meteliä ja mistä ei.
Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))>
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)