Aihe: Laadukkaita vahvistimia..
1 2 3
anapena
24.10.2010 12:02:10
pekezu: Edelleen hehkutan wanhoja traceja. Ainakin oman vehkeeni huolto maksoi vain 60e, ohjauspiirejä vaihdeltiin ja virtakytkin. Ei mun mielestä paha hinta, kun kuitenkin teki tehtävänsä eli mystinen suhina hävisi.

Mikä tuo asiallinen Trace-huolto on, ja missä?
banzai
24.10.2010 12:38:50
Rock-Ola: Katos, sulla on täsmälleen samat nupit kuin mulla.

Hyvät valinnat! Niinhän siinä kävi, että muutaman vuoden 8x10" tai 2x15" Ampegin ja VBA400:n kanssa keikkailun jälkeen halusin jotain kevyempää kun ei musatyyli kuitenkaan noin järeitä koneita välttämättä kaipaa. Genz ja EBS Neoline 212 toimivat oikein hyvin. Mutta ehkä taas joskus.
pekezu
24.10.2010 21:55:30

anapena: Mikä tuo asiallinen Trace-huolto on, ja missä?

Kuopiossa, tais olla Turusen Jaska. Tekee dlx:n alakerrassa huoltoja.

Mainittakoon vielä, että sain alennusta siksi, koska jaska ei ollut varma korjasiko se hänen operaationsa vian.
"Kiireessä ei tule kuin kusipäisiä lapsia. Ja paskaa housuun."
Teijo K.
25.10.2010 18:18:50

jos nosita uusista puhutaan niin kyllä mä melkein olen hollstron linjoilla, mutta en kyllä ihan noin jyrkästi sitä laittaisi. Mutta kuitenkin, kyllä hinta enemmän korreloi laadun kanssa kuin merkki. Itse kyllä erottelisin hinnan suhteen putkinupit ja trankkunupit eri ryhmiksi.
Basismi
26.10.2010 00:08:46
Itse kuuntelisin mitä melko hyvännäköiset gimmat puhuu asiasta, kaupungilla.

Kannatan tätä.
Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri.
welmu51@suomi24.fi
10.01.2011 21:45:22
Satuin ostamaan elkan 175 w.combon joku vuosi sitten ,jostain 70 luvulta.kertokaa vehkeestä jotain ,jos tiedätte.Laadukashan tämä peli ei tietysti ole ,mutta ,ihan historian kannalta.
J.Hollström
11.01.2011 10:23:03
Jakkeko: Vielä enemmän harmittaa se, että nyky-yhteiskunnassa kaiken pitäisi yleisesti vaan olla halpaa... Kuluttajat hyväksyvät huonolaatuisia tuotteita joten niitä myös valmistetaan.

Valitettava ilmiö, jonka on aihettunut tuotannon siirtyminen halpatyömaihin, mutta toisaalta tämä on aiheuttanut myös oikeasti hyvän laadun arvon nousua. "Hintaisekseen hyvät" on aina jossain määrin kompromisseja loppukäyttäjän kustannuksella.
hollstro
11.01.2011 10:36:44 (muokattu 11.01.2011 10:42:35)

welmu51@suomi24.fi: Satuin ostamaan elkan 175 w.combon joku vuosi sitten ,jostain 70 luvulta.kertokaa vehkeestä jotain ,jos tiedätte.Laadukashan tämä peli ei tietysti ole ,mutta ,ihan historian kannalta.

Ei tule yhtään tuon tehoista komboa 70-luvulta mieleen. Ettet vaan ole katsonut takapanelista tehonkulutuslukemaa?

Merkki ja malli olisi ainakin hyvä tietää että osaisi jotain sanoa.
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)