Aihe: Sepultura..
1 2 3 4 517 18 19 20 2128 29 30 31 32
MegaMan
02.07.2010 12:30:47
En mene pilaamaan mun Sepultura illuusioo katsomalla nyky Sepulturaa....ellei nyt sattumalta ole jollain festareilla ollessani paikalla.

Ei se sitä pilaa. Päinvastoin, se vaan alleviivaa sitä tosiasiaa että nyky Sepultura on paska, vanha Sepultura on rautaa! =)
Minä juon kossua!!!
saha
01.09.2010 19:22:08
Pitää ihan nostaa tämä ketju, sen verran paljon tuli lämmintä ilonkakkaa housuun huudatettuani Rootsia ja Cut-Throattia ihan täysiä.

Katoin just sanakirjasta:

brutal = Sepultura 1996
JIRPPI
01.09.2010 19:27:31
Vanha Sepultura on parhautta. Uusi on ihan ok, mutta verrattuna vanhempaan se on ihan täyttä paskaa.
"Minut päästettiin yöksi ulos häkistä." -Moderaattori
Ziggy Bubba
01.09.2010 19:33:09 (muokattu 01.09.2010 19:33:41)

saha: Pitää ihan nostaa tämä ketju, sen verran paljon tuli lämmintä ilonkakkaa housuun huudatettuani Rootsia ja Cut-Throattia ihan täysiä.

Katoin just sanakirjasta:

brutal = Sepultura 1996

Kyllä näin on. Ross Robinsonin ääriraskas ja tarpeeksi rupinen tuotanto auttaa tolla levyllä kanssa. Ei ole muuten niin hyvin karjunut Max koskaan kuin tolla lätyllä... Roots on kulminaatiopiste, johon loppui hienon bändin nousukiito ja alkoi Soulflyn ja leikki-Sepulturan tylsyys. Äkkiä se kävi, ei sitä silloin osannut surra.
Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed
rajamd
31.10.2010 00:11:30
Haa, kymmenen vuotta (!!!) meni kuuntelematta Sepulturaa, nyt bändi pamahti jostain uudestaan soittimeen ja jumalauta. Tämähän pitää ottaa uudestaan kuunteluun, onneksi löytyy vielä levyjä hyllystä.

Niin ja Green hoitaa mun mielestä vokaalit niinku pitääkin, ei voi miestä haukkua. Kukin tyylillään ja muhun uppoaa, vaikka vanha Sepu onkin asteen parempaa.
Tärkeintä on ettei tee elämässä lainkaan virheitä.
miguli
31.10.2010 05:00:49

Arise oli jotain aivan mahtavaa ja uutta sillon 90-luvun alussa kun sitä kuunteli ainaisen metallikan sijaan. Meno oli "todella" raakaa ja kiehtovaa.
phiit
05.11.2010 12:01:12
rajamd: Haa, kymmenen vuotta (!!!) meni kuuntelematta Sepulturaa, nyt bändi pamahti jostain uudestaan soittimeen ja jumalauta. Tämähän pitää ottaa uudestaan kuunteluun, onneksi löytyy vielä levyjä hyllystä.

Niin ja Green hoitaa mun mielestä vokaalit niinku pitääkin, ei voi miestä haukkua. Kukin tyylillään ja muhun uppoaa, vaikka vanha Sepu onkin asteen parempaa.

kyllä tää "uus" sepultura kolisee ihan siinä missä vanhatkin :) livenä ois vaan kiva kuulla toinen kitara, greenhän soitteli toista kitaraa roorbacklin kiertueella muttei taida enää lainkaan, tuhdittais livemenoa aika lailla
www.peergunt.com / www.king-weird.com
Finzh
05.01.2011 10:51:58
Itse just ostin Sepulturan Roorbackin,Againstin ja A-lexin, Rootsin jo omistanu vähän aikaa. Jos nyt jotain noista Derrick-levyistä pitää sanoo nii ehkä Roorback on paras, mutta jos kaikkia Derrickin levyjä kattoo, niin se paras Derrick-levy on tietenkin Dante! mutta nyt käsittelen näitä mitä itse omistan. Against tuntuu Rootsin lite-versiolta ja on minusta ihan mukava pikkulevy,olisi kyllä voinut olla paljon parempi.

Toi A-lex onki sitte vähä vaikeempi tapaus,omalla kohdallani se avautu aika hemmetin hitaasti, mutta pari kertaa kun on sen tonne superkajarisoittimee laittanu nii kyllä on iha mukavaa välillä kuunnella! tosin levy kaatuu omaan mahtipontisuuteensa...

No onneksi tulevalta Sepultura-levyltä voi kuulla pari biisiä livenä ja ne oli minusta tosi kovia!
ville_metal
05.01.2011 22:13:48
ostin just arise albumin periaatteessa sokkona (kun en ollut kuullut albumilta yhtään kappaletta) ja JUMALAUTA kun oli kova lätty!!!!! sellasta tappo rässi albumia ei joka artistilta tuu!!!
Germaniac
05.01.2011 22:21:59

Schizophrenia on paras uudempi Sepultura.
Aakoo
05.01.2011 22:37:06
Germaniac: Schizophrenia on paras uudempi Sepultura.

hä? Ootko tosissasi? Ostin tuon levyn joskus 1991 heti Ahveniston keikan jälkeen :-)
Germaniac
05.01.2011 23:04:47

Aakoo: hä? Ootko tosissasi?

Miksen olisi? Tosin onhan toi sinänsä hölmösti muotoiltu koska siinä on tietty lataus että vanhempi Sepultura olisi parempaa, ja Schizophrenia paras ainoastaan uudemmasta tuotannosta, vaikka mun mielestä se on kyllä ihan ylipäätään paras Sepultura. On Beneath The Remainskin kovaa kamaa kuin myös Arise, ja Chaos A.D. on ihan jees, tosin en mä niitä kyllä oikeastaan koskaan kuuntele.
Ziggy Bubba
06.01.2011 01:31:04

Mut vanhempi Sepultura edelleen vie - Bestial Devastation & Morbid Visions, eiks juu? Pre-Kisser matsku voittaa kaikki ;)
Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed
peeewt
06.01.2011 18:31:56

Tipahdin kärryiltä, mutta komp!
too fast my ass
Kontiak
06.01.2011 20:22:23
Treenit Arisen soittamiseksi ainakin käynnissä:

http://www.youtube.com/watch?v=UwwLFvjU_50
http://www.truthinshredding.com
Ziggy Bubba
06.01.2011 21:03:12 (muokattu 06.01.2011 21:03:49)

Kontiak: Treenit Arisen soittamiseksi ainakin käynnissä:

Ilman Maxin huutoa ja varsinkin Igorin omaleimaista runttausta ei kyllä nappaa. Aikamoista pelleilyä muutenkin musta esiintyä tuon sakin Sepulturana. Mun nähdäkseni tolla porukalla on kolme fiksua vaihtoehtoa: Nimi vaihtoon, Cavalerat takaisin tai pillit pussiin. Tuskin tarttuvat yhteenkään. Kisser kun vielä kiistää jyrkästi kaikki reunion-huhut.

Cavalera Conspiracyltä vois jopa jotain kiinnostavaa tullakin - enemmän Sepultura se on kuin tämä "Sepultura".
Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed
Rahkonen
07.01.2011 08:50:21

sikki-six: Ilman Maxin huutoa ja varsinkin Igorin omaleimaista runttausta ei kyllä nappaa. Aikamoista pelleilyä muutenkin musta esiintyä tuon sakin Sepulturana. Mun nähdäkseni tolla porukalla on kolme fiksua vaihtoehtoa: Nimi vaihtoon, Cavalerat takaisin tai pillit pussiin. Tuskin tarttuvat yhteenkään. Kisser kun vielä kiistää jyrkästi kaikki reunion-huhut.

Cavalera Conspiracyltä vois jopa jotain kiinnostavaa tullakin - enemmän Sepultura se on kuin tämä "Sepultura".

Nojoo, Derrick on tähän mennessä ollut Sepulturassa pidempään kuin Max, joten aika mahdoton ajatus enää tässä vaiheessa vaihtaa nimeä, saati minkään näköistä reunionia.
"If you just talk, your mouth comes up with stuff." -Karl Pilkington
El Coyote
07.01.2011 09:26:56 (muokattu 08.01.2011 19:27:43)
Rahkonen: Nojoo, Derrick on tähän mennessä ollut Sepulturassa pidempään kuin Max, joten aika mahdoton ajatus enää tässä vaiheessa vaihtaa nimeä, saati minkään näköistä reunionia.

Toisaalta, sen jälkeen kun Max lähti, Sepulturaa ei ainakaan minun näkemykseni mukaan ole ollut olemassa. Viimeistään siinä vaiheessa kun Igor lähti lätkimään, olisi nimen pitänyt mennä vaihtoon. Vaikuttaa varsin tökeröltä jatkaa toimintaa nimellä, jonka aikoinaan yhtyeelle antaneet perustajajäsenet ovat kummatkin poistuneet kuvioista.

Mitä tulee levyihin, niin Beneath the Remains, Arise ja Chaos A.D. kuulostavat tänäkin päivänä loistavilta ja pesevät useimmat nykyisistä alan yrittäjistä mennen tullen. Rootsista en oikein osaa sanoa; paljon hyvää, mutta jotenkin ne kaikki heimomeiningit ja tynnyrien paukuttelut meni mielestäni liioitteluksi.

Aiemmista plätyistä en juuri perusta ja uuden kokoonpanon tekeleistä en senkään vertaa.
Paska musiikki on parhaimmillaankin paskaa.
ramionparas
07.01.2011 14:48:33

Kontiak: Treenit Arisen soittamiseksi ainakin käynnissä:

lätty soitettiin kokonaan joulukuun keikalla...
http://www.evilpiggy.tk http://www.mikseri.net/epm http://www.myspace.com/evilpiggymachine
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)