Les Fender 01.01.2011 02:42:54 | |
---|
BigPapa: Kenties tässä on kyse hieman eri asiasta. Ehkä tämä ei sinulle aivan avautunut? Kysy joltain läheiseltäsi, josko hän ymmärtäisi. Hyvää uutta vuotta:) "Living is easy with eyes closed!" |
BigPapa 01.01.2011 02:44:19 (muokattu 01.01.2011 02:45:11) | |
---|
Les Fender: Ehkä tämä ei sinulle aivan avautunut? Kysy joltain läheiseltäsi, josko hän ymmärtäisi. Hyvää uutta vuotta:) Hyvää Uuttavuotta, ja mielestäni lehmät eivät soita kitaraa. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
aristoteles666 01.01.2011 03:03:32 | |
---|
Sakmongkol: Siinähän Yngwie sanoo vain että se ensimmäinen vaikute Hendrixiltä ei ollut itse musiikki. Tuo "it was just noise" viittaa käsittääkseni ainoastaan tuohon Monterey Pop -klippiin. Kyllähän myöhemmin urallaan Yngwien oli pakko soittaa Hendrixin piisejä koska niitä todistettavasti levyillekin asti päätyi. katso se monterey keikka, opit paljon, se on kaikkea muuta kuin kitaran polttamista, se on täysin sivuseikka koko jutussa. |
Sakmongkol 01.01.2011 03:13:20 | |
---|
aristoteles666: katso se monterey keikka, opit paljon, se on kaikkea muuta kuin kitaran polttamista, se on täysin sivuseikka koko jutussa. Valitettavasti en ole nähnyt kyseistä keikkaa kokonaan, mutta ilmeisesti Yngwiekään ei siinö juuri muuta nähnyt/kuullut kuin kitaran polttamisen. Suotakoon se hänelle, kun ilmeisesti kuitenkin myöhemmin tutustui myös muuhun Hendrixin tuotantoon. PS: antexi mahduliste kirjuituws wirhgetm. |
vänkylä 01.01.2011 08:54:02 | |
---|
Yngwie Malmsteen on Ragni Malmstenin poika ja Georg Malmsteenin setä-eno. |
blues guitar 01.01.2011 11:16:41 | |
---|
vänkylä: Yngwie Malmsteen on Ragni Malmstenin poika ja Georg Malmsteenin setä-eno. Mietinkin jo että kukas se tää Yngve oikein on ku hänestä täällä jaksetaan tällai vääntää. Mut ihan oikeesti Ragni Malmsten tais olla Georg Malmstenin tytär. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
vänkylä 01.01.2011 11:30:20 | |
---|
blues guitar: Mut ihan oikeesti Ragni Malmsten tais olla Georg Malmstenin tytär. No niinhän se taitaa olla,mut jos se onkin mun mielestä sen(ynkän)äiti. |
Andy Six 01.01.2011 13:39:36 | |
---|
J.Hollström: Puheoikeudet ja auktoriteetti täällä ansaitaan omilla soittonäytteillä. Ilman niitä mielipiteesi on nollan arvoisia. Kai täällä nyt puhua saa ilman soittonäytteitäkin....?Mielipiteet joka asiasta nollan arvoisia ilman soittonäyteitä...? Olen toki samaa mieltä,että jos keuhkoaa tyyliin:"Hendrix on ihan paska,olen itse paljon parempi",pitää antaa näyte väitteen tueksi...Auktoriteetista en tiedä,mutta soittonäyteettömän kaikki mielipiteet joka asiasta ovat siis mielestäsi nollan arvoisia...? |
ballfish 01.01.2011 13:43:01 | |
---|
Andy Six: Kai täällä nyt puhua saa ilman soittonäytteitäkin....?Mielipiteet joka asiasta nollan arvoisia ilman soittonäyteitä...? Olen toki samaa mieltä,että jos keuhkoaa tyyliin:"Hendrix on ihan paska,olen itse paljon parempi",pitää antaa näyte väitteen tueksi...Auktoriteetista en tiedä,mutta soittonäyteettömän kaikki mielipiteet joka asiasta ovat siis mielestäsi nollan arvoisia...? Jotenkin mä käsitin tuon ihan vitsiksi kyllä. "Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori |
padaa@dadaa! 01.01.2011 14:05:41 | |
---|
J.Hollström: Puheoikeudet ja auktoriteetti täällä ansaitaan omilla soittonäytteillä. Ilman niitä mielipiteesi on nollan arvoisia. Äläkä unohda anonyymi vs. julkkispulkkis -vastakkainasettelua. |
Mr. Speed 01.01.2011 14:06:36 | |
---|
J.Hollström: Puheoikeudet ja auktoriteetti täällä ansaitaan omilla soittonäytteillä. Ilman niitä mielipiteesi on nollan arvoisia. Toisaalta.. Rumalla rigillä soittonäytteiden puheoikeus saadaan tehokkaasti nollattua. http://muusikoiden.net/dyn/users/78463.jpg Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
|
Juzpe 01.01.2011 14:20:20 | |
---|
Tolla setillä on tarkoitus tuottaa ääntä eikä saada pojilta pusuja. Jätkillä o samat jutut ku viimeks. Ostakaa nahkahousut ja opetelkaa soittaan Hendrixiä Ynkän tatsilla Van Halenin 3 promillen blueskänissä Brian Mayn rakentamlla skeballa. Hyvää kamaa: http://www.youtube.com/watch?v=QArjeq4TcHk |
Mr. Speed 01.01.2011 14:22:59 | |
---|
Juzpe: Jätkillä o samat jutut ku viimeks. Ostakaa nahkahousut ja opetelkaa soittaan Hendrixiä Ynkän tatsilla Van Halenin 3 promillen blueskänissä Brian Mayn rakentamlla skeballa. Niin ja lukemaan Auto bildiä! Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Mr. Speed 01.01.2011 14:23:46 | |
---|
J.Hollström: Tolla setillä on tarkoitus tuottaa ääntä eikä saada pojilta pusuja. Ei se haittaa. Tuolla rigillä tuostakin kommentista hävisi kaikki paino :) Onneks mulla ei oo tuollasta rigiä... Mä sentään oon todistettavasti saanu pusun muultakin kuin äidiltäni. Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
J.Hollström 01.01.2011 14:28:14 | |
---|
Mr. Speed: Ei se haittaa. Tuolla rigillä tuostakin kommentista hävisi kaikki paino :) Onneks mulla ei oo tuollasta rigiä... Mä sentään oon todistettavasti saanu pusun muultakin kuin äidiltäni. Ois saanu äitiltä tulla jotain muutakin kuin pusuja. Mut ei kai näitä heviperttejä muuten olis jos kaikille ois jaettu samat kortit. |
Mr. Speed 01.01.2011 14:33:37 | |
---|
J.Hollström: Ois saanu äitiltä tulla jotain muutakin kuin pusuja. Mut ei kai näitä heviperttejä muuten olis jos kaikille ois jaettu samat kortit. Ai meinaakko? Sulle vissiin sit tuli jotain muuta kuin pusuja? Oletko siskosi isä? Eli olet samaan aikaan sekä veli, että isä.. Eli siskosi lapsille olet sekä ukki että eno :OOOOO Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Andy Six 01.01.2011 14:40:01 | |
---|
ballfish: Jotenkin mä käsitin tuon ihan vitsiksi kyllä. Ehken vaan tajunnut sarkasmia.....Valitettavasti m.netistä löytyy niitäkin,jotka on ihan oikeesti tuota mieltä.....=( |
Terry Pantheras 01.01.2011 14:49:01 | |
---|
Andy Six: Ehken vaan tajunnut sarkasmia.....Valitettavasti m.netistä löytyy niitäkin,jotka on ihan oikeesti tuota mieltä.....=( Kenties, se on sitä ajattelutavoiltaan psykopaattisempaa jaostoa... |
aalataur 01.01.2011 15:25:06 (muokattu 01.01.2011 15:43:10) | |
---|
Jucciz: Jazzissa nyt vaan on jotain, jota metallissa ei ole - eikä tule koskaan olemaan. Väittämä toimii siispä toisinkin päin. Jep! Jazzihan on älyttömän hienoa kuultavaa. Siinä on juuri niitä asioita mitä metallissa ei ole - ja päinvastoin. Osittain myös risteäviä piirteitä, rytmipainotteisuus ja virtuositeetti. Suurin osa hevistä toimii yksitoikkoisuudessaan ja mielikuvituksettomuudessan parhaiten juurikin taustamusana punttisalille, jossa voimailijoiden liikeradat ovat usein yhtä monipuolisia kuin hevibändien kitaristien ranteilla. Suurin osa juu. Progemetallia kuuntelen lähinnä. Myöskin kyllä AC/DC:tä, onhan se yksitoikkoista mutta silti niin perhanan toimivaa. Ei musan hyvyys tule osien, erikoisten sointujen, sävellajivaihdosten ja outojen tahtilajien, eikä edes niiden nopeiden soolojen määrästä. Eiskadeiska toimii salilla, toimii myös lenkkeillessä. Pahaa sisua ja ärinää, muttei otsa rypyssä. Riffien hypnoottinen toistaminen voi olla yksitoikkoista, mutta se on myös keskeinen osa rockmusiikin tehoa. Joitakin aina ärsyttää tuo saliharrastelu ja homottelu alkaa, eipä se sen kummempaa kuin vaikkapa marathon tai 100m sprintti. Mä en koe itseäni millään tavalla miehisemmäksi kun joku maratonari, vaikken nyt ihan täysi narukäsi olekaan. Päinvastoin, maratonarit ne vasta kovia heppuja onkin (ja hyvin instrumenttinsa taitavat ja ilmaisuvoimaiset muusikot niitä kaikkein kovimpia, vaikka olisivat miten rapakuntoisia). Mä vaan koitin selittää, että metallissa on sitä sellaista angstia, särmää ja vihaisuutta, mikä voi olla ajoittain tärkeä tunnetila ihmiselle käsitellä/kokea ihan ikävaiheesta, älykkyysosamäärästä, urheilullisuuden määrästä ja koulutustasosta riippumatta. Musiikkihan on tällainen käsittelytapa, ainakin itselle. Vuosien havainnoinnin tuloksena mullle on jostain syystä piirtynyt mieleen tämmöinen "neljän asian pyhä kolminaisuus", nimittäin "tuningautot-punttisali-ammattikoulu-hevimusiikki". Paketti uhkuu miehisyyttä, mutta ei silti jostain syystä puhuttele. En siis liene mies laisinkaan. Juu. No itsellä on akateeminen tausta, mitään moottorikäyttöistä kulkuneuvoa en ole koskaan omistanut ja punttihommatkin aloitin vasta kesällä. Raskas musa(kin) on silti aina toiminut. Mun mielestä raskaan musiikin piirissä on paljon taitavia ja monipuolisia muusikoita, esim. Jordan Rudess, Jens Johansson, Kupiainen, Matias Eklundh, Tomas Haake, Mike Patton, Nuno ja vaikka kuinka paljon muita. http://hikipedia.info/wiki/Tilutus |