Folkson 22.12.2010 13:34:58 | |
---|
Serial Experiments Lain Hemmetin hyvä anime. Vihjeiden vähyyden takia annan plussan sille joka tietää tämän animen lapsuudesta. - Perustui jonnekkin maalaistaloon aika pitkälti, myös jotain hevostallia muistaakseni näytettiin aika paljon. - Jossain jaksossa oli valheenpaljastuskone, joka toimi nappia painamalla ja jos valehteli niin hehkulamppu syttyi. - Piirto oli hyvin klassista muistaakseni. - Intro hyvin hyvin surullinen. Miten ne sanat meni? |
Ed_Guy 22.12.2010 18:22:37 | |
---|
Folkson: Serial Experiments Lain Hemmetin hyvä anime. Oli. Tosin en oikeasti älynnyt hevonvittuakaan että mitä siinä tapahtuu. Pitäs ehkä katsella joskus uusiksi. |
En ole hirveä animefani, mutta tekisi kyllä katsoa/lukea ne pari bändi/musa-aiheista sarjaa joista olen kuullut. Olisko ollut toinen nimeltään Solanin ja toinen juurikin tuo Beck, muistakseni joku kolmaskin oli vielä olemassa. Kaikki sulle nauraa, Liisakin taivaassa timantteineen. |
Juicy 23.12.2010 01:06:29 | |
---|
Y3J: En ole hirveä animefani, mutta tekisi kyllä katsoa/lukea ne pari bändi/musa-aiheista sarjaa joista olen kuullut. Olisko ollut toinen nimeltään Solanin ja toinen juurikin tuo Beck, muistakseni joku kolmaskin oli vielä olemassa. K-On? :--D |
Jop1 23.12.2010 12:51:31 | |
---|
Juicy: K-On? :--D Eisss...ssiinä tietenkään mitään jos tykkää moeblobista. Siinä 4komassa on sentään Blues Brothers viittauksi sun muuta, mutta se anime... jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
Y3J 23.12.2010 20:31:17 | |
---|
Juicy: K-On? :--D Joo, olisko kaveri heittäny tän nimen ilmoille mutta pikaisen Wikipediahaun jälkeen taitaa jäädä katsomatta. :) Kaikki sulle nauraa, Liisakin taivaassa timantteineen. |
LordWinter 23.12.2010 21:28:18 | |
---|
Folkson: Serial Experiments Lain Hemmetin hyvä anime. Hm...näyttää aika hyvältä. Pitää varmaan itsekin katsoa läpi. One Piecessä olen juuri saavuttamassa nykytahdin, joten vihdoin pääsen tutustumaan muihinkin sarjoihin. K-Onissa on hyvät musiikit, muusta en pidä väliä. Asiat eivät ole koskaan niin huonosti etteikö niitä voisi viinalla vielä vähän pahentaa. |
Juicy 23.12.2010 21:54:57 (muokattu 23.12.2010 21:55:34) | |
---|
K-Onissa on hyvät musiikit, muusta en pidä väliä. Minusta oli kiinnostavaa myös bongailla, että mitä soittokamoja niillä oli käytössä. Olihan siinä kuitenkin ihan oikeita merkkejä ja malleja. Huvitti lievästi tosin se, että kitaristilla oli joku Gibsonin lepakko ja vahvarina pikkunen Marsun kombo (MG?). :D |
Räbbänä 23.12.2010 22:12:36 (muokattu 23.12.2010 22:13:35) | |
---|
Y3J: En ole hirveä animefani, mutta tekisi kyllä katsoa/lukea ne pari bändi/musa-aiheista sarjaa joista olen kuullut. Olisko ollut toinen nimeltään Solanin ja toinen juurikin tuo Beck, muistakseni joku kolmaskin oli vielä olemassa. Legend of Black Heaven. Kitarasoolon voimalla alieneita vastaan. :----D Edit: Tiätty Detroit Metal City painii ihan omassa sarjassaan. "50-luvun Telecasterin arvo ei ole soitettavuudessa tai äänen värissä vaan siinä, kuinka hyvältä se näyttää ripustettuna seinälle alkuperäisen Andy Warholin ja vähintään 30-vuotiailla mallasviskeillä täytetyn kokotammisen baarikaapin väliin." |
Juicy 23.12.2010 22:18:52 | |
---|
|
Ygäby 02.01.2011 21:01:09 | |
---|
Tämä ketju innoittu minut sortumaan animeen. Katsoin tänään 8 jaksoa tota Elfen Liediä. Eivvvv, mitä settiä. Kaipa se on ruvettava koluamaan tätä osastoa enemmänkin. Feelings are boring, kissing is awesome! -anon |
Antti1 02.01.2011 21:29:17 | |
---|
Ygäby: Tämä ketju innoittu minut sortumaan animeen. Katsoin tänään 8 jaksoa tota Elfen Liediä. Eivvvv, mitä settiä. Kaipa se on ruvettava koluamaan tätä osastoa enemmänkin. No jos Elfen Liedistä innostuu, niin toooooodella monia positiivisia elämyksiä on vielä luvassa. :) PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE! |
Antti1 02.01.2011 21:30:50 | |
---|
Mä oon aina jotenkin ollut vähän One Pieceä vastaan, mutta täytyy kyllä todeta olleeni todella väärässä. Mä pidän tästä oikein tosissaan, se pitää tiukasti otteessaan vielä 252:n jaksonkin jälkeen. Onneksi on melkein yhtä paljon vielä katsottavaa jäljellä, ei lopu maratooni ihan äkäseen. PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE! |
Folkson 02.01.2011 21:55:19 | |
---|
Antti1: Mä oon aina jotenkin ollut vähän One Pieceä vastaan, mutta täytyy kyllä todeta olleeni todella väärässä. Mä pidän tästä oikein tosissaan, se pitää tiukasti otteessaan vielä 252:n jaksonkin jälkeen. Onneksi on melkein yhtä paljon vielä katsottavaa jäljellä, ei lopu maratooni ihan äkäseen. Plussaa pamahti kääntymyksestä. Miten ne sanat meni? |
Rojekti 02.01.2011 22:30:02 | |
---|
Olisikos olemassa jotain vähän vähemmän julkisuutta saaneita erinomaisia animeleffoja? Justiinsa nuo Mononoket sun muut ovat aivan sairaalloisen hyviä. Mainioista animeleffoista olen nähnyt just tuon Mononoken (suorastaan täydellinen), Akiran (mainion synkkä), Nausicaan (hiton hyvä), Laputa/linna taivaalla (ihan jees), Kikin lähettipalvelu (kuuluu valjumpaan kastiin,pidän enemmän niistä jotka ikään kuin perustuvat aivan toisenlaiseen todellisuuteen; näin pääsee paremmin irti katsojan roolista ja pääsee "uuteen maailmaan" ja elokuva on aivan toisenlainen kokemus), Henkien kätkemä ja Liikkuva linna (no jaa), Ponyo rantakalliolla (hmny), Totoro (hassu), Porco Rosso (erinomainen).. ja oli jokunen muukin.. mutta.. Sinulla ja Yodalla on yhteistä vain koko ja sosiaalinen ulosanti. Ureasynteesissä maksa muodostaa pissaa ilman näkyvää syytä. Munuainen ottaa kuset talteen, tärkeä mies kun on. Olennaista on se, että molemmilla sukilla on sama tekijä (MrsJones, 2010 |
Juicy 02.01.2011 22:43:38 (muokattu 02.01.2011 22:49:07) | |
---|
Rojekti: Olisikos olemassa jotain vähän vähemmän julkisuutta saaneita erinomaisia animeleffoja? Justiinsa nuo Mononoket sun muut ovat aivan sairaalloisen hyviä. Mainioista animeleffoista olen nähnyt just tuon Mononoken (suorastaan täydellinen), Akiran (mainion synkkä), Nausicaan (hiton hyvä), Laputa/linna taivaalla (ihan jees), Kikin lähettipalvelu (kuuluu valjumpaan kastiin,pidän enemmän niistä jotka ikään kuin perustuvat aivan toisenlaiseen todellisuuteen; näin pääsee paremmin irti katsojan roolista ja pääsee "uuteen maailmaan" ja elokuva on aivan toisenlainen kokemus), Henkien kätkemä ja Liikkuva linna (no jaa), Ponyo rantakalliolla (hmny), Totoro (hassu), Porco Rosso (erinomainen).. ja oli jokunen muukin.. mutta.. Tämä oli varsin loistava: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Girl_Who_Leapt_Through_Time En tietenkään lukenut tarpeeksi tarkasti vaatimuksia, mut hyvä tuo on silti. =) Oliko Maameren tarinat jo tsekattu? http://www.imdb.com/title/tt0495596/ |
Swan 02.01.2011 22:49:04 (muokattu 02.01.2011 23:38:39) | |
---|
Rojekti: Olisikos olemassa jotain vähän vähemmän julkisuutta saaneita erinomaisia animeleffoja? Justiinsa nuo Mononoket sun muut ovat aivan sairaalloisen hyviä. Mainioista animeleffoista olen nähnyt just tuon Mononoken (suorastaan täydellinen), Akiran (mainion synkkä), Nausicaan (hiton hyvä), Laputa/linna taivaalla (ihan jees), Kikin lähettipalvelu (kuuluu valjumpaan kastiin,pidän enemmän niistä jotka ikään kuin perustuvat aivan toisenlaiseen todellisuuteen; näin pääsee paremmin irti katsojan roolista ja pääsee "uuteen maailmaan" ja elokuva on aivan toisenlainen kokemus), Henkien kätkemä ja Liikkuva linna (no jaa), Ponyo rantakalliolla (hmny), Totoro (hassu), Porco Rosso (erinomainen).. ja oli jokunen muukin.. mutta.. Satoshi Konin leffoihin kannattaa tutustua, joista Millennium Actress ja Paprika on viimeisen päälle todellisuuspakoilua. Jälkimmäisessä on havaittavissa samoja elementtejä kuin Inceptionissa, mutta unien kuvaus on paljon kaoottisempi -> parempi. Perfect Blueta porukka kehuu myös, mutta itse en ole löytänyt DVD:lle sitä vielä. Sitten Rintaron ohjaama Metropolis kannattaa tsekata myös. Lainaa paljon siltä samannimiseltä scifi-klassikolta olematta kuitenkaan suora remake. En ite hirveästi lämmennyt sille, mutta suosittelen tyylin perusteella, ja koska muu kansa siitä tuntuu tykkäävän. Löytyy varmasti ihan Anttilan hyllystä se. Siinä vaiheessa, kun tulee aika palata karuun todellisuuteen, niin Tulikärpästen hauta. Ihan täysi vastakohta sille, mitä haet, mutta animeleffa ei juuri siitä parane. E: Juicyn ehdottamasta leffasta diggaan satanolla, tosin on vähän sapluunan ulkopuolella. Pohjimmiltaan se on high school -leffa, vaikka sellainen BttF-/Perhosvaikutus-henkinen aikahyppely onkin hyvä lähtökohta todellisuuspakoilulle. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
taikakameli 03.01.2011 01:17:33 | |
---|
Swan: Tulikärpästen hauta. Perkele, myöhästyin. On muuten erinomainen pätkä, mun kirjoissa hakkaa miyazakit mennen tullen (paitsi ehkä porco rosson). Jos nyt jotain muutakin, niin en nyt mikään animen suurkuluttaja ole, mutta jokin aikaa sitten tsekkasin Trigunin kokonaan ja olihan se aika kova. |
LordWinter 03.01.2011 15:55:53 | |
---|
Nonni, vihdoinkin on One Piece katsottu nykytahtiin asti. Mukavasti on meininki parantunut alkuaikoihin verrattuna ja kuvalaadussakin on huomattava ero. Eipä näytä enää joltain 80-luvun piirretyltä. Ensin ajattelin ottaa Bleachin katsottavakseni täksi vuodeksi, mutta pieni tauko megasarjoista tekee sittenkin ihan hyvää. Pistin siis Fairy Tailia ja Rurouni Kenshiniä tulemaan. Asiat eivät ole koskaan niin huonosti etteikö niitä voisi viinalla vielä vähän pahentaa. |
Rojekti 03.01.2011 15:58:21 | |
---|
Kiitti vinkeistä, korvan taa laitettu. Kuulostaa hyvältä. Ilmoittelen sitten joskus miltä näytti. Maameren tarinat ja Girl who leapt throught time on katsottu. Jälkimmäinen oli mainio, katsoin kahteen kertaan mutta makuuni vähän vaisu. Maameren tarinat oli myös hyvä mutta muutoin iskevyydestä kertonee se etten juurikaan muista mitä siinä edes tapahtui vaikka sen syksyillä katsoin =) Ehkä on aika toisen kerran.. Sinulla ja Yodalla on yhteistä vain koko ja sosiaalinen ulosanti. Ureasynteesissä maksa muodostaa pissaa ilman näkyvää syytä. Munuainen ottaa kuset talteen, tärkeä mies kun on. Olennaista on se, että molemmilla sukilla on sama tekijä (MrsJones, 2010 |