bubi 05.10.2010 05:38:39 | |
---|
Mikä biisi tulee Kornin Who then now homevideon lopussa juuri ennen viimeistä biisiä, Faget-musavideota. Se biisin pätkä kestää about 5 sekkaa, Brian "Head" Welch syö siinä jotain ja tekee samalla toisella kädellä itkumerkkejä, taustalla soivassa biisissä Jonathan laulaa jotain "why..why..why" tai jotain sinnepäin.. |
slipkorn 05.10.2010 16:03:34 | |
---|
bubi: Mikä biisi tulee Kornin Who then now homevideon lopussa juuri ennen viimeistä biisiä, Faget-musavideota. Se biisin pätkä kestää about 5 sekkaa, Brian "Head" Welch syö siinä jotain ja tekee samalla toisella kädellä itkumerkkejä, taustalla soivassa biisissä Jonathan laulaa jotain "why..why..why" tai jotain sinnepäin.. Pienellä YouTube-kommenttietsinnällä löytyi "Proud". Alunperin julkaistu I Know What You Did Last Summerin soundtrackilla ja myöhemmin "Live & Rare" -kokoelmalla. http://www.youtube.com/watch?v=tIcGBWC3KFU I see you using an old style, I wondered where you had learned it from |
Cenicienta 07.10.2010 15:56:59 | |
---|
Mulla on ongelma. Päässäni soi biisi, jonka olen kuullut hyvin monesti, mutta en tiedä biisin sanoja, saati esittäjää. Ja ainoastaan pätkä kertsin melodiasta soi päässä. :s Biisi on rokkia, soi radio rockilla aika useasti mielestäni, ja olen hyvin monesti kuullut myös useita livevetoja ko. kipaleesta. Ehkä hieman kasarihevi/rokkityylinen. Mies solisti. Kertsin sanat menee jotenki näin "...I need love, loooo-ooo-ove...." Oon yrittäny kovasti kaikilla väärin kuulluilla lyriikkavaihtoehdoilla ettiä ko. biisiä internetin ihmeellisestä maalimasta, mut en mää löydä näillä vähillä mielikuvilla. Mahtaisko kukaan osata auttaa mua? ^^ |
Milkop 07.10.2010 16:00:46 | |
---|
Cenicienta: Mahtaisko kukaan osata auttaa mua? ^^ Saattaisi olla joku Whitesnaken kipale. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Cenicienta 07.10.2010 16:07:19 | |
---|
Milkop: Saattaisi olla joku Whitesnaken kipale. Kiitos. :D Pitääkin seuraavaks alkaa sit whitesnakea kahlaamaan läpi, että jos löytys. Joku muu samankaltainen kasaripoppoo saattaa myös olla kyseessä. Voi ku löytyis. |
Cimble 07.10.2010 20:52:47 | |
---|
Cenicienta: Mulla on ongelma. Päässäni soi biisi, jonka olen kuullut hyvin monesti, mutta en tiedä biisin sanoja, saati esittäjää. Ja ainoastaan pätkä kertsin melodiasta soi päässä. :s Biisi on rokkia, soi radio rockilla aika useasti mielestäni, ja olen hyvin monesti kuullut myös useita livevetoja ko. kipaleesta. Ehkä hieman kasarihevi/rokkityylinen. Mies solisti. Kertsin sanat menee jotenki näin "...I need love, loooo-ooo-ove...." Entä The Doobie Brothers ja biisi Long train running, siinähän menee "without laaaaaa-aaa-aaa-aav". Ei tosin ole ns. kasarihevityylinen, ennemmin funkrokkia. Ja soi Groovella ennemmin kuin Radio Rockilla. No ainakin yritin. :) Whitesnakella löytyy kyllä biisi I need love, mut en löytänyt Youtubesta alle 30 selkunnin, joten annoin olla. ;) |
Cenicienta 07.10.2010 21:38:55 | |
---|
Cimble: Entä The Doobie Brothers ja biisi Long train running, Juurikin tämä kipale on soinut päässäni! Olen väärin kuulluissa lyriikoisa mestari, mutta onneksi osasin edes melkein oikein kuvailla biisiä, tai itseasiassa täysin väärin, mutta onneksi löytyi :D Kiitos oikein oikein paljon! Pelastit iltani, ja tod näk yöni, ettei tämä biisi soi enää päässäni. Ei kyllä haittais, vaikka soisi, on aika hyvä kipale mielestäni! |
Lauska 07.10.2010 22:32:22 (muokattu 07.10.2010 22:33:29) | |
---|
Mikähän rock-biisi? Pääriffi menee suunnilleen näin: D-----5----5-6-7------7---7-6-5 A-0-0-3-0-3-4-5--0-0-5-0-5-4-3 "Olen kitaristi, en kitarisa"
"niin kiero mies että nukkuukin kulmasohvalla!" |
sellisti 09.10.2010 12:51:17 | |
---|
Missä Nazarethin biisissä on kesken kaiken pätkä bändin toista biisiä "This Flight Tonight"? Kuulin biisin radiossa vähän aikaa sitten mutta nimi ei jäänyt mieleen. "Remember my neighbour with the burns on 90% of her body? Well, she burned the other 10% now. She was lighting a fart and her bush caught fire." -George Carlin (1937-2008) |
tender.insanity 20.10.2010 20:03:38 | |
---|
Ratiopharmin mainos, missä se tyttö soittaa pianoa. Onko jokin oikeakin teos vai pelkästään mainosta varten tehty? |
RstoU 24.10.2010 11:10:49 | |
---|
Mikä on se jonkinlainen ainakin NRJ:llä kohtalaisen tiuhaan soiva radiohitti, jossa on messevät uusiokasarisoundit ja triolipohjainen komppi? Loppuvaiheessa tulee synalla soitettu tarttuva melodia, joka kerrataan oktaavia ylempää. |
Koaks 24.10.2010 18:36:33 | |
---|
RstoU: Mikä on se jonkinlainen ainakin NRJ:llä kohtalaisen tiuhaan soiva radiohitti, jossa on messevät uusiokasarisoundit ja triolipohjainen komppi? Loppuvaiheessa tulee synalla soitettu tarttuva melodia, joka kerrataan oktaavia ylempää. Mike Posner - Cooler Than Me http://www.youtube.com/watch?v=mqWq_48LxWQ&ob=av2 |
pertsukka 27.10.2010 08:38:22 (muokattu 31.10.2010 05:37:05) | |
---|
Swing Low Sweet Chariot/Leijailkaa Vaunuset:Sanoituksia/sovituksia biisistä on vaikka kuinka monta.Suomalainen käännös joka on tehty ilmeisesti 60-luvulla nimellä Leijailkaa Vaunuset,sanoittajasta ei tietoa.Onko kenellekkään tuttu? Täs on saundii |
Drool 27.10.2010 16:52:42 | |
---|
Jonotin eilen Gigantissa kun radiosta soi hyvänkuuloinen rokkibiisi, laulaja kuulosti Neil Youngilta ja lyriikoissa esiintyi sana "hurricane" Kyseessä EI kuitenkaan ollut Like A Hurricane, mikäköhän biisi tuo oli? |
Sergei Fallinen 28.10.2010 16:23:05 | |
---|
Drool: Jonotin eilen Gigantissa kun radiosta soi hyvänkuuloinen rokkibiisi, laulaja kuulosti Neil Youngilta ja lyriikoissa esiintyi sana "hurricane" Kyseessä EI kuitenkaan ollut Like A Hurricane, mikäköhän biisi tuo oli? bob dylanin hurricane? |
Sergei Fallinen: bob dylanin hurricane? Eipä ollut tämä, kyseessä oli ihan perinteinen rokkibiisi, sähkökitaraa ja silleen. |
nirzin 28.10.2010 22:44:26 (muokattu 28.10.2010 22:46:58) | |
---|
|
Drool 29.10.2010 18:18:15 | |
---|
Athlete: Hurricane ? Eipä ole tämäkään, perhana kun diggailin siinä jonossa koko biisin ajan, mutten tajunnut painaa mieleen mitään muita sanoja. |
Cimble 30.10.2010 12:42:51 | |
---|
Drool: Eipä ollut tämä, kyseessä oli ihan perinteinen rokkibiisi, sähkökitaraa ja silleen. Scorpions ja Rock you like a hurricane? Joo tiedän, ihan onneton yritys tämä... |
JC 30.10.2010 18:35:11 | |
---|
sellisti: Missä Nazarethin biisissä on kesken kaiken pätkä bändin toista biisiä "This Flight Tonight"? Kuulin biisin radiossa vähän aikaa sitten mutta nimi ei jäänyt mieleen. Kuvaamaasi biisiä en tunne, mutta Shanghai'd in Shanghai -biisissä soitetaan muutama tahti Rollareiden Satisfaction-riffiä. |