oiva tumpeloinen 27.10.2010 17:09:41 (muokattu 27.10.2010 17:10:19) | |
---|
Antroid: Ostat vaan uuden PRS:n, niissä on 5-asentoinen blade. Problem solved. No sehän selvis sillä. Mut ymmärtääkseni sitä ei oo kaikissa uusissa, vaan ainoastaan jossain ltd-mallistossa. Onko sulla gibson-tyyppinen potikan nuppi vai chickenhead-tyyppinen? Jälkimmäisen tuntuma on selvästi parempi, koska vipuvarsi on pitempi. Lisäksi nokasta tietää, mihin kohtaan se osoittaa - ainakin jos laittaa nupille ns. base platen. Tietty chickenhead-nuppi ei välttämättä sovi jokaisen skeban ulkonäköön. Eikä mun ongelma ollut niinkään se, ettenkö mä olisi tiennyt rotaryn asentoa. Kuuleehan sen korvalla, mut sen kääntäminen oli niin tuskallisen paljon hitaampaa kuin leverin nopea huitaisu. |
Antroid 27.10.2010 17:13:13 (muokattu 27.10.2010 17:14:43) | |
---|
oiva tumpeloinen: No sehän selvis sillä. Mut ymmärtääkseni sitä ei oo kaikissa uusissa, vaan ainoastaan jossain ltd-mallistossa. Joo, ei oo kaikissa, mutta noita vivullisia on kyllä näkynyt tosi paljon liikenteessä USA:ssa. En tiedä kuinka moni niistä on sitten tänne päätynyt. Mä oon miettiny et auttaisko tohon joku paremman otteen antava nuppi, kun tuntuu että se hitaus tulee aika paljon siitä et sormet luistaa tollasen muovirenkulan ympärillä niin pirusti. |
oiva tumpeloinen 27.10.2010 17:26:00 | |
---|
Antroid: Joo, ei oo kaikissa, mutta noita vivullisia on kyllä näkynyt tosi paljon liikenteessä USA:ssa. En tiedä kuinka moni niistä on sitten tänne päätynyt. Pitäisi varmaan perehtyä asiaan tarkemmin. Mä en ole nähnyt yhtään. Ei sillä, että olisin kauheasti etsinytkään..... On kait noita jokunen täälläkin päin. Yksi ainakin. |
malakias2 28.10.2010 00:47:44 | |
---|
Estranged: Ei vaihdu ilman puutöitä viisi-asentoinen ja etpä ton kepin orkkismikeillä mitään sillä viisi-asentoisella kytkimellä saavuttaisikaan. Kannattaako vaihtaa, mitkä mikit olisivat hyvät metallican yms. soittamiseen? |
Antroid 28.10.2010 14:32:57 | |
---|
malakias2: Kannattaako vaihtaa, mitkä mikit olisivat hyvät metallican yms. soittamiseen? No eikös ne Metallican jätkätkin EMG:illä vetele, joten eipä taida olla mieltä lähteä mikkejä vaihtelemaan paremman Metallica-soundin toivossa. |
Numb 28.10.2010 14:48:27 | |
---|
Antroid: No eikös ne Metallican jätkätkin EMG:illä vetele, joten eipä taida olla mieltä lähteä mikkejä vaihtelemaan paremman Metallica-soundin toivossa. Juu, ja Hetfieldi jossain kertoili, että pelkästään puhtaalle soundille oli 12 vahvistinta yhtaikaa... Kun minä kuolen, vaadin, että kuolinilmoitus laitetaan Myydään: Veneet ja Moottorikelkat -osastolle. -Sir Härö |
Numb: Juu, ja Hetfieldi jossain kertoili, että pelkästään puhtaalle soundille oli 12 vahvistinta yhtaikaa... Mut eiköhän aika lähelle pääse ku ostaa ton Epiphonen kaveriksi jonkun Mesan Mark-sarjalaisen... |