Aihe: Voiko 3-kanavaisen vivun vaihtaa 5-kanavaiseen?
1 2
Antroid
27.10.2010 17:13:13 (muokattu 27.10.2010 17:14:43)
oiva tumpeloinen: No sehän selvis sillä. Mut ymmärtääkseni sitä ei oo kaikissa uusissa, vaan ainoastaan jossain ltd-mallistossa.

Joo, ei oo kaikissa, mutta noita vivullisia on kyllä näkynyt tosi paljon liikenteessä USA:ssa. En tiedä kuinka moni niistä on sitten tänne päätynyt.

Mä oon miettiny et auttaisko tohon joku paremman otteen antava nuppi, kun tuntuu että se hitaus tulee aika paljon siitä et sormet luistaa tollasen muovirenkulan ympärillä niin pirusti.
oiva tumpeloinen
27.10.2010 17:26:00
Antroid: Joo, ei oo kaikissa, mutta noita vivullisia on kyllä näkynyt tosi paljon liikenteessä USA:ssa. En tiedä kuinka moni niistä on sitten tänne päätynyt.

Pitäisi varmaan perehtyä asiaan tarkemmin. Mä en ole nähnyt yhtään. Ei sillä, että olisin kauheasti etsinytkään.....

On kait noita jokunen täälläkin päin. Yksi ainakin.
malakias2
28.10.2010 00:47:44
Estranged: Ei vaihdu ilman puutöitä viisi-asentoinen ja etpä ton kepin orkkismikeillä mitään sillä viisi-asentoisella kytkimellä saavuttaisikaan.

Kannattaako vaihtaa, mitkä mikit olisivat hyvät metallican yms. soittamiseen?
Antroid
28.10.2010 14:32:57
malakias2: Kannattaako vaihtaa, mitkä mikit olisivat hyvät metallican yms. soittamiseen?

No eikös ne Metallican jätkätkin EMG:illä vetele, joten eipä taida olla mieltä lähteä mikkejä vaihtelemaan paremman Metallica-soundin toivossa.
Numb
28.10.2010 14:48:27

Antroid: No eikös ne Metallican jätkätkin EMG:illä vetele, joten eipä taida olla mieltä lähteä mikkejä vaihtelemaan paremman Metallica-soundin toivossa.

Juu, ja Hetfieldi jossain kertoili, että pelkästään puhtaalle soundille oli 12 vahvistinta yhtaikaa...
Kun minä kuolen, vaadin, että kuolinilmoitus laitetaan Myydään: Veneet ja Moottorikelkat -osastolle. -Sir Härö
Antroid
28.10.2010 17:01:05 (muokattu 28.10.2010 17:01:32)
Numb: Juu, ja Hetfieldi jossain kertoili, että pelkästään puhtaalle soundille oli 12 vahvistinta yhtaikaa...

Mut eiköhän aika lähelle pääse ku ostaa ton Epiphonen kaveriksi jonkun Mesan Mark-sarjalaisen...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)