Lego 21.10.2010 14:37:37 | |
---|
Taas tuli käytyä neljä tuntia piinapenkissä istumassa. Hieman lisää väriä vanhaan ja uutta olkapään ympärystään. Alkaa hiha olla pikkuhiljaa kokonainen. SWOLLEN EYE VIEW
Oma bändi. Jossain Death metallin harmaalla alueella liikutaan. |
Jeszse 21.10.2010 14:52:42 | |
---|
JAK: Taas tuli käytyä neljä tuntia piinapenkissä istumassa. Hieman lisää väriä vanhaan ja uutta olkapään ympärystään. Alkaa hiha olla pikkuhiljaa kokonainen. Kuvaakuvaa! Teistä ei ole mihinkään, jos siihenkään. -Kapt. Leinonen, PsPionK 2007. |
Lego 21.10.2010 14:56:58 | |
---|
Jeszse: Kuvaakuvaa! No nyt ei pysty ottamaan kun on kelmua, kudosnestettä, verta ja mustetta ympäriinsä mutta tatuoija lupas illemmalla pistää kuvia spostiin. Voin laittaa sitten jos näin käy. SWOLLEN EYE VIEW
Entropia666 22.10.2010 11:04:51 | |
---|
Joulukuussa nakuttamaan olkapää umpeen...Sitten onki ensimmäinen kokosleeve valmiina. Fuck yeah.... Rokkifotoja
www.haje.fi |
Jeszse 22.10.2010 13:41:16 | |
---|
Teistä ei ole mihinkään, jos siihenkään. -Kapt. Leinonen, PsPionK 2007. |
sammyz 22.10.2010 20:57:33 | |
---|
Jeszse: http://naurunappula.com/650725/olin … na-miettinyt-mita-se-tarkoittaa.jpg Hehee, montako löytyy täältä? :D Hahaa! Täältä löytyy muutama.. Mun mielestä on helvetin tyhmää että jokaisen tatuoinnin pitäs olla uniikki ja merkitä ihmiselle jotain syvällisempää, jos jonkun mielestä tähti näyttää hienolta miks ei sellasta vois itteensä tatuoida. Kuviahan ne vaan on. Ja samoja kuvioitahan ne on maori yms. kulttuureissa toisiinsa hakannut iät ja ajat, ja tuskin ne siellä toisilleen kettuilee että ootpas idiootti ku sulla on noi samat borneo ruusut mitä muillakin :) Ja itseltä löytyy myös niitä uniikkeja, muka parempia kuvia. |
Elbura 24.10.2010 23:27:30 (muokattu 24.10.2010 23:28:15) | |
---|
Eihän siinä, en tuomitse jos joku pelkän esteettisyyden nimissä jotain itseensä tatuoi, mutta itelle kyllä täytyy jotain höpinää olla, se ei kuitenkaan ole mikään vesileimatatuointi. Toisaalta... Jos nyt esimerkkinä heittää vaikka sen kyyneleen silmäkulmassa, niin sen tyyliset on vähän turhan statementejä mulle ottaa vaan tosiaan sillä että näyttää siistiltä. En pidä minään jos on otettu ilman "syytä". Alkuvuodesta tarkotus ite käydä eka ottamassa. |
Wolfgang 25.10.2010 10:07:08 (muokattu 25.10.2010 10:07:23) | |
---|
Elbura: En pidä minään jos on otettu ilman "syytä". Mikäs sitten on hyvä "syy" tatskan ottoon?:) Mietin vaan että varmasti suuremmalla todennäköisyydellä sitä katuu myöhemmin jos on nuoruuden vimmassa ottanut juuri silloin maailman tärkeimmältä tuntuvan "Live fast or Die!" -tatksan käsivarteensa... Näin niin kun hiukan kärjistäen. Don't think twice it's all right. |
sammyz 25.10.2010 11:49:13 | |
---|
Jotenkin musta tuntuu että nää Miami Ink:it ja muut on vaikuttanut paljon tohon että täytys olla joku "syy" tatuoinnin ottoon. Näissä ohjelmissa kun jokaisen kuvaan liittyy joku kuollut sukulainen tai on selvitty jostain vaikeasta sairaudesta. Mun mielestä sillä ei oo mitään väliä otatko tatuoinnin sen takia että ne on vaan siistejä tai sen takia että sillä on joku suurempi merkitys. Jokainen sotkekoon ihoaan niinkuin tahtoo. |
Jeszse 25.10.2010 12:15:50 | |
---|
sammyz: Jotenkin musta tuntuu että nää Miami Ink:it ja muut on vaikuttanut paljon tohon että täytys olla joku "syy" tatuoinnin ottoon. Näissä ohjelmissa kun jokaisen kuvaan liittyy joku kuollut sukulainen tai on selvitty jostain vaikeasta sairaudesta. Mun mielestä sillä ei oo mitään väliä otatko tatuoinnin sen takia että ne on vaan siistejä tai sen takia että sillä on joku suurempi merkitys. Jokainen sotkekoon ihoaan niinkuin tahtoo. Kyllä! Kirjoitukselle antamasi plussa on kirjattu järjestelmään. Teistä ei ole mihinkään, jos siihenkään. -Kapt. Leinonen, PsPionK 2007. |
Joo tuntuu että suomalaisilla on pakottava tarve "oikeuttaa" tatuointi. Siihen sitten keksitään selityksiä kun äitinkaimansiskonmiehen koira kuoli, niin otin tommosen papukaijan symbolisoimaan sen koiran luonnetta...Yeah right.... Itelläni tässä käsiprojektissa on 2 merkkiä joilla on merkitystä, toinen on riimu ja toinen anarkisti A. Riimu on pikkurillin pään kokonen ja anarkistimerkki on 2 peukalonpäätä. Muuten mennään ihan puhtaalla kuvataiteella. Eipä noita järin oo tullu suunniteltuakaan, noi merkit ja muutama pieni yksityiskohta on ennakkoon suunniteltuja. Oon menny penkkiin istumaan ja tatuoija vetäny ehkä mustarilla alustavaa luonnosta tai joskus vaan suoraan koneella iholle. Kertaakaan en oo siihen työtyyliin pettyny ja kaikki on yhtä isoa kokonaisuutta. Seuraava jalkaprojektia onkin sitten pyöritelty mielessä kohta vuoden päivät, tai vähän ylikin. Rokkifotoja
www.haje.fi |
Bacchus 25.10.2010 16:18:58 | |
---|
Kankaat on sitä varten, että niille voi tuhertaa jotain merkityksetöntä. "Tää kiinalainen merkkihän on tosi kiva, siihen sitten tribaalia ympärille" When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
Wolfgang 25.10.2010 16:31:11 | |
---|
Bacchus: Kankaat on sitä varten, että niille voi tuhertaa jotain merkityksetöntä. "Tää kiinalainen merkkihän on tosi kiva, siihen sitten tribaalia ympärille" No jos jonkun merkin ottaa niin kaipa silloin on ihan syytä ainakin selvittää mitä se tarkoittaa... Mutta muuten vaikka noin. Don't think twice it's all right. |
Elbura 25.10.2010 17:24:21 | |
---|
"Syytä" tarkoitin ton kyyneltatskan silmäkulman yhteydessä.. En tollasia statementeja ottais ilman "syytä". Go figure it out.. |
sammyz 25.10.2010 18:59:50 | |
---|
Elbura: "Syytä" tarkoitin ton kyyneltatskan silmäkulman yhteydessä.. En tollasia statementeja ottais ilman "syytä". Go figure it out.. Itse en kirjoituksellani tarkoittanut pelkästään teikäläistä vaan tarkotin ihan yleisesti. Bacchus: Kankaat on sitä varten, että niille voi tuhertaa jotain merkityksetöntä. "Tää kiinalainen merkkihän on tosi kiva, siihen sitten tribaalia ympärille" Mutta itsensä koristeluahan se vaan loppujen lopuks on. Pitäskö tässä ruveta keksimään lävistyksille, vaatteille ja koruillekkin jotain merkityksiä että niitä vois pitää. :) Mutta joo, jokainen tekee niinkuin itse parhaaksi näkee. |
Elbura 25.10.2010 22:10:17 | |
---|
Joo, ei ite tohon Wolfganging parin viestin takaiseen viestiin vastasin. Tai lähinnä täsmensin itseäni. |
stickyfinger 26.10.2010 01:18:05 | |
---|
Mulla on ainakin kliseiden kirjasta kaivettu aiheita, kun on hämähäkinseittiä kyynärpäässä, kyyhkyjä, tähtiä, koukerotekstiä rintakehässä ja kaikkea muuta tuttua kuvastoa. Ja olen ottanut ihan puhtaasti siksi, kun ne on kivan näköisiä. Niiden merkitys on se, että ne on hienoja. Niih. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Bacchus 26.10.2010 11:27:54 | |
---|
Mutta itsensä koristeluahan se vaan loppujen lopuks on. Pitäskö tässä ruveta keksimään lävistyksille, vaatteille ja koruillekkin jotain merkityksiä että niitä vois pitää. :) Mutta joo, jokainen tekee niinkuin itse parhaaksi näkee. Vaate vaihtuu käden käänteessä, tatuointi ei. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
Lego 26.10.2010 13:22:37 | |
---|
Bacchus: Vaate vaihtuu käden käänteessä, tatuointi ei. Kui? Mä ainakin aion sitte vaihtaa tän koko sleeven kuvat kun alkaa kyllästyttää, doh. SWOLLEN EYE VIEW
sartzan 27.10.2010 18:57:21 | |
---|
sammyz: Hahaa! Täältä löytyy muutama.. Mun mielestä on helvetin tyhmää että jokaisen tatuoinnin pitäs olla uniikki ja merkitä ihmiselle jotain syvällisempää, jos jonkun mielestä tähti näyttää hienolta miks ei sellasta vois itteensä tatuoida. Kuviahan ne vaan on. Ja samoja kuvioitahan ne on maori yms. kulttuureissa toisiinsa hakannut iät ja ajat, ja tuskin ne siellä toisilleen kettuilee että ootpas idiootti ku sulla on noi samat borneo ruusut mitä muillakin :) No, heimotatskat ovat hyvinnii saattaneet liittyä johonkin siirtymisriittiin elämänkulussa tai asemaan heimon sisällä, tai niitä on otettu uskonnollisista tai taikauskoon liittyvistä syistä. Ne on perinteisiä, ja niillä on siis usein niitä paljon täälläkin väiteltyjä merkityksiä kantajalleen. Toisin kuin nykyään länsimaisilla ihmisillä, jotka kävelevät tatuointimarkettiin, osoittavat tatskakansiosta kivannäköistä tribaalia ja sanovat että "tommonen". Tatskojen merkityksistä itekki liputan edelleen sen puolesta, että mitä tahansa sillä hetkellä hyvältä tuntuvaa kuvaa ei kannata ihoonsa ihan varta vasten vaivalla lätkiä, kun niiden poisto ko. trendin haihduttua ei ole sama homma kuin vaatteiden vaihto. Ja kyllä, löytyy paljon - PALJON ihmisiä jotka katuvat tatskojaan, etenkin juuri noita "no se näytti sillä hetkellä hyvältä" -osaston kuvia. Kaikille heille on yhteistä myös se, etteivät he katuneet kuviaan ottohetkellä, vaan olivat hyvin vakuuttuneita, että tää on just se juttu jonka haluan iholleni for ever. Jokainen koristakoon kroppansa millä lystää, mutta tuo asia kannattaa silti pitää mielessä. Tuntuu, että vasta niiden yleistyttyä niitä ollaan alettu hankkimaan hälläväliä-meiningillä, vaikka erittäin pysyvän luonteensa takia niihin yleensä jokin merkitys on aina liittynyt. Itsekin jonkin kuvan jossain vaiheessa todennäköisesti haluan, mutta minkä ja minne, on edelleen avoin kyssäri. "Oh my dog...
Oh Long John...
Oh Long Johnson...
Oh Don Piano...
Why I eyes ya...
All the live long day." -kissa |