HaloOfFlies 12.10.2010 20:45:40 (muokattu 12.10.2010 20:47:56) | |
---|
Nauroin 10 minuuttia ääneen pelin päätyttyä. Niin tyypillistä taas. Sitten muistin Palloliiton tavoitteen "kymmenessä vuodessa Euroopan kymmenen kärkeen" ja nauroin toiset 10 minuuttia lisää. It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5 |
ruusteri 12.10.2010 20:59:45 | |
---|
Mitä ihmettä se Jässi lähti tulemaan niin paljon vastaan siinä ekassa maalissa? "Damn good coffee, and hot!" |
Gardiner 12.10.2010 21:08:56 | |
---|
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix |
DJKaaos 12.10.2010 21:10:31 | |
---|
Aivan järkyttävää katseltavaahan tuo oli jälleen, jos lopun painostusjaksoa ei lasketa. Peli oli sitä samaa sekamelskaa kuin se on Baxterin alaisuudessa poikkeuksetta ollut. Suurin ongelma on se, että joukkueella ei ole selkeää pelitapaa. Baxter on pyrkinyt luomaan Suomelle hyökkäävän pelitavan, mutta tällä joukkueella, tällä miehistöllä ei sellaisen pelitavan noudattaminen ole mahdollista. Pelaajat eivät yksinkertaisesti vastaa taitotasoltaan sitä, mitä tuollainen pelitapa vaatii. Kun pelitapaa ei saada toiminaan, jätkät tekevät kentällä aivan mitä huvittaa. Suomi on materiaaliltaan edelleen sitä tasoa, että ainoa oikea tapa pelata, on pelata äärikurinalaisesti puolustuksen kautta. Ratkaisupaikoissa suurimmalta osalta suomalaispelaajista puuttuu edelleen kyky hahmottaa nopea tilanne isompana kokonaisuutena. Tästä hyvä esimerkki oli Porokaran "syöttö" n. 56. minuutilla oikealla laidalla Unkarin boksissa. Porokara roiskaisee pallon syötönomaisesti keskelle ja toivoo, että joku sen sieltä saisi haltuun. Tässä on helvetin iso ero sellaisiin pelaajiin, joita on siunattu pelisilmällä. Joku Manchester Cityn Gareth Barry on hyvä esimerkki pelaajasta, joka kykenee näkemään nopeissakin tilanteissa useamman vaihtoehdon tilanteen ratkaisemiseksi, eikä vain tyydy roiskaisemaan palloa "sinne päin". Miksei myöskin Barcan Xavi kelpaisi hyväksi esimerkiksi. Munsta nyt ollaan viimeistään perustellusti tultu siihen tilanteeseen, että ainoa vaihtoehto on erottaa Baxter. Minä olen minä. |
Pluto 12.10.2010 21:11:27 (muokattu 12.10.2010 21:12:06) | |
---|
Vaikka arvostankin sitä, että nuoria tyyppejä pääsee maajoukkueen vakiokalustoon, niin täytyy todeta seuraavaa: Sparvilta ihan käsittämätön määrä hölmöjä harhasyöttöjä hyökkäyssuuntaan. Maata pitkin suoraan vastustajalle. Ehkä kaveri sitten on parempi puolustuspelissä tai paikkaa sijoittautumisellaan jotain, mutta näin amatöörin puusilmän puusilmään aika vaikeaa oli tänään. Suomi ei osaa voittaa. Peli oli paikoin nättiä, mutta se viimeinen niitti niin maalinteossa kuin pelin kontrolloimisessakin puuttuu. Dillon, you son of a bitch! |
BondakeBunny 12.10.2010 21:12:12 | |
---|
Työkaveri sano kyllä hyvin suomi jaliksesta ku oli menossa töitten jälkeen veikkauksia tekemään: -Suomen ku laittaa aina häviäjäks ni ei tartte arvata ku maalimäärä ja saa rahaa. There can be only one ultimate god, and we know who it is. |
masterhat 12.10.2010 21:12:25 | |
---|
Gardiner: Nyt rupes kyl oikeesti naurattaan. :-D http://www.youtube.com/watch?v=mjuILIA_Hl8 kieltämättä ihan vitun hyvä lausunto pelii katoin ekan jakson lopul, suomi ilmeiseti hävis facebook statuksista päätellen, oliko litti kentäl? ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
myrtonen 12.10.2010 22:05:22 | |
---|
Baxin ura taitaa päättyä tähän. En tosin käsitä kuka haluaisi Suomen maajoukkueen päävalmentajaksi. Sehän on tehtävä, jossa voi ainoastaan epäonnistua. Rautiainen olisi kyllä hauska valinta. Saataisiin ainakin kunnon lausuntoja eikä mitään latteuksia. En mä näe millä lailla tuokaan tulos oli valmentajan vika. Sitä Baxter on tuonu hyvin ja oikeutetusti esille, eikä ne mun mielestä latteuksia ole. Henkilökohtaisiin virheisiin tuokin peli ratkes, ja suomen maali oli hienosti pelattu pallo. |
Simo78 12.10.2010 22:17:08 | |
---|
Hyvä tulos, nyt on Unkarilla hyvät mahikset tiputtaa Ruotsi, eipä pääse hurritkaan sitten kisoihin:-D. |
Prophet 12.10.2010 23:22:09 | |
---|
Järjestetäänkö Potkupallon Pohjoismaiden mestaruuskisoja? Palloliitto voisi aloittaa tavoitteiden asettamisen sieltä. |
sellisti 12.10.2010 23:24:48 | |
---|
Prophet: Järjestetäänkö Potkupallon Pohjoismaiden mestaruuskisoja? Palloliitto voisi aloittaa tavoitteiden asettamisen sieltä. Viiden parhaan joukkoon..? "Remember my neighbour with the burns on 90% of her body? Well, she burned the other 10% now. She was lighting a fart and her bush caught fire." -George Carlin (1937-2008) |
DJKaaos 12.10.2010 23:27:35 | |
---|
myrtonen: En mä näe millä lailla tuokaan tulos oli valmentajan vika. Henkilökohtaisiin virheisiin tuokin peli ratkes, ja suomen maali oli hienosti pelattu pallo. Tämä yksittäinen tappio on vain Baxterin aikakauden todellisuuden tihentymä. Kyse voi toki olla henkilökohtaisista virheistä tai pallonmenetyksistä, mutta tässä kohtaa olennaiseksi asiaksi nousee jälleen Baxterin pelitapa. Eli kyse on myöskin siitä, miten puolustuslinja on suojattu, kun tapahtuu näitä virheitä ja pallonmenetyksiä. Tuo pätee Suomen jokaiseen otteluun. Pelityylin ollessa hallitsematon kaaos, virheiden paikkaaminen on äärimmäisen vaikeaa. Tietysti on ihan selvää, että ei tämä kaikki ole yksin Baxterin vika. Kyllä tässä on pelaajat epäonnistuneet ihan yhtä lailla. Kyse on kuitenkin paljon siitä, mitä Baxter saa puristettua irti tästä joukkueesta. Eipä paljon mitään. Hodgson sen sijaan sai ulosmitattua rajallisista resursseista maksimaallisen hyötysuhteen. Simo78: Hyvä tulos, nyt on Unkarilla hyvät mahikset tiputtaa Ruotsi, eipä pääse hurritkaan sitten kisoihin:-D. Tämä kortti on kyllä helppo vetää esille liian usein. Kaikista surkeintahan tässä huutelussa on se, että Suomi ei ole niissä karkeloissa koskaan esiintynytkään. Ja siellä kaikilla oli niiiiin muukaavaa, oi jospa oisin saanut olla muukaana... Minä olen minä. |
DJKaaos 12.10.2010 23:32:50 | |
---|
Prophet: Järjestetäänkö Potkupallon Pohjoismaiden mestaruuskisoja? Palloliitto voisi aloittaa tavoitteiden asettamisen sieltä. Suomihan on (ainakin) kerran voittanut tuon Pohjoismaiden mestaruuden 2000-luvun alussa. 2000 tai 2001. Titteli muotoutui ystävyysotteluiden menestyksen perusteella. Minä olen minä. |
Hargon 13.10.2010 07:12:58 | |
---|
myrtonen: En mä näe millä lailla tuokaan tulos oli valmentajan vika. Sitä Baxter on tuonu hyvin ja oikeutetusti esille, eikä ne mun mielestä latteuksia ole. Henkilökohtaisiin virheisiin tuokin peli ratkes, ja suomen maali oli hienosti pelattu pallo. Tarkoitin lähinnä sitä, että Palloliitto on siinä tilanteessa, että siltä odotetaan jotain toimia. Henk. koht. en usko, että edes Guus Hiddink tai José Mourinho valmentaisivat Suomea lopputurnaukseen nykyisellä pelaajamateriaalilla. masterhat: oliko litti kentäl? Oli kentällä viimeiset 20 minuuttia ja pelasi ihan hyvin. Olisi voinut tehdä maalinkin, mutta Shefki. Minä vahingossa koko allekirjoituksen. Onko hauskaa? |
Simo78 13.10.2010 14:28:08 | |
---|
djKaaos: Tämä kortti on kyllä helppo vetää esille liian usein. Kaikista surkeintahan tässä huutelussa on se, että Suomi ei ole niissä karkeloissa koskaan esiintynytkään. Ja siellä kaikilla oli niiiiin muukaavaa, oi jospa oisin saanut olla muukaana... No ehkäpä, mutta kaapista löytyy unkarin paita ja toivon että menevät kisoihin asti. Tottakait mieluummin Suomi, mutta mä heitin hanskat tiskiin jo kahen ekan pelin jälkeen, kun ei olla hyvin alkaneistakaan karsinnoista menty jatkoon. |
reverend 13.10.2010 16:47:40 (muokattu 13.10.2010 16:48:21) | |
---|
|
sellisti 13.10.2010 17:10:53 | |
---|
Viimeisen sekunnin takaisku on tietenkin aika eeppinen, mutta tuskinpa tuolla sen kummempaa merkitystä on. Ei tuolla peliesityksellä tulla päätymään karsintojen loppuessa sellaiseen tilanteeseen että kisoihin pääsy olisi jäänyt siitä yhdestä pisteestä kiinni. Tietenkin Unkarikin olisi saanut vain yhden pisteen kolmen sijaan, mutta silti. Toivotaan että loppukarsinnat pelataan kuitenkin kunnialla ja ajetaan vaikka sitä nuorta polvea sisään seuraavia karsintoja varten. "Remember my neighbour with the burns on 90% of her body? Well, she burned the other 10% now. She was lighting a fart and her bush caught fire." -George Carlin (1937-2008) |
Hargon 13.10.2010 18:41:06 | |
---|
Minä vahingossa koko allekirjoituksen. Onko hauskaa? |
Se nyt on vaan ikävä kyllä totuus, että suomi on paskin maa jalkapallossa myös skandinaviassa. Tällä kisakunnolla tulee turpaan islannilta, ruotsilta, norjalta ja tanskalta. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Gardiner 13.10.2010 19:38:13 | |
---|
Anonymous-jazz: Se nyt on vaan ikävä kyllä totuus, että suomi on paskin maa jalkapallossa myös skandinaviassa. Tällä kisakunnolla tulee turpaan islannilta, ruotsilta, norjalta ja tanskalta. Että viiden parhaan joukkoon PM kisoissa on iso haaste. :-) "We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix |