mikasoi 19.03.2004 19:57:54 | |
---|
Onko siis squier strat by fender allinity (vai affinity) series, jossa lukee crafted in china, niin puuta vai sitä joidenkin mainitsemaa vaneria?? Jos se on puuta niin mitähän? Mun mielestä ihan mukava kitara ja saatanpa sitä ehostaakin kunhan ehdin. E A H |
Snowblind 19.03.2004 20:02:24 | |
---|
Minulla on tollainen ja ihan kunnon puuta on, en vain tiedä mitä. Yllekirjoitus
Keskellekirjoitus
Allekirjoitus |
wizard86 19.03.2004 20:35:11 | |
---|
Albert järvinen on jumala...8} |
wizard86 19.03.2004 20:38:44 | |
---|
niin mulla on squier affinity brown sunburst. "Crafted in china" vuonna 1999 tehty.. HELVEtin Hyvä Soittaaa!!! ohut kaula(paras puoli) huonoa: mikit.. kohtalaista: virittimet.. Albert järvinen on jumala...8} |
perkeles 19.03.2004 20:53:10 | |
---|
Onko siis squier strat by fender allinity (vai affinity) series, jossa lukee crafted in china, niin puuta vai sitä joidenkin mainitsemaa vaneria?? Jos se on puuta niin mitähän? Mun mielestä ihan mukava kitara ja saatanpa sitä ehostaakin kunhan ehdin. agathis-puuta esim. huonekaluissa käytettyä kovaa ilmeisesti havupuuta. täältä on lähäretty ennenkin |
ollisal 20.03.2004 10:47:54 | |
---|
Aitoa Sademetsissä kasvanutta kiinan Bambua. Ainakin kaveri sanoo oman Squierinsa olevan, tiedä hänestä sitten. |
Jiaster 20.03.2004 11:41:55 | |
---|
Lehtipuutahan tuo hardwood suoraan käännettynä on, mutta ainakin se yhdessä stratossa (ei ollut kyllä squier) tarkoitti jonkinlaista lehtipuusta tehtyä levyä. -tässä nyt ei lue mitään kovin tärkeää- |
|
skebajaba 20.03.2004 12:20:48 | |
---|
ite kun hioin squieristani maalit pois niin näytti olevan vaaleata oikeata puuta kuitenkin se runko, sivuilla oli liimattu jotain "jämäsenpää" puuta, siis bodyn reunaan, mikä kattaa koko rungosta noin 10%... en sitten tiedä mitä puuta on mut oikeeta näyttäisi olevan kuitenkin. -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitys?- |
jPekka 20.03.2004 12:39:37 | |
---|
Lehtipuutahan tuo hardwood suoraan käännettynä on, mutta ainakin se yhdessä stratossa (ei ollut kyllä squier) tarkoitti jonkinlaista lehtipuusta tehtyä levyä. Varsinkin maalatuissa kitaroissa materiaali vaihtelee helposti aika sattumanvaraisestikin. Oma 80-luvun alkuaan metallinsininen Squerini osoittautui olevan mahonkia, johon oli vetäisty ylä- ja alapintaan vaaleammasta puusta vaneri. "Minne tahansa menetkin, siellähän olet." |