Aihe: Toneport UX2
1 2
Borlag
16.02.2009 12:40:09

Noh ei tullu ees villejä arvauksia.

Oliskos se sama kitara -> Cube -> integroitu äänikortti yhdistelmä jota käytit roots skabassa jokin aika sitten?
BigPapa
16.02.2009 12:48:36

Oliskos se sama kitara -> Cube -> integroitu äänikortti yhdistelmä jota käytit roots skabassa jokin aika sitten?

Ei oo....ei
Would you hold my hand If I saw you in heaven Would you help me stand If I saw you in heaven I'll find my way, through night and day Cause I know I just can't stay Here in heaven
Lennu
16.02.2009 12:59:06

Ei oo....ei

Aika karski kyllä on. Olisko piuhalla suoraan SB Liveen?
aalataur
16.02.2009 13:07:45

En tiedä onko vaan tsykologinen harhakuvitelma, mutta musta Farmissa on paremmat soundit ku Gearboksissa.

Paremman kuuloiset presetit ainakin. Olen miettinytkin tuota, että onko niillä muuta eroa kuin presetit ja käyttöliittymä.
BigPapa
16.02.2009 13:09:22 (muokattu 16.02.2009 13:11:03)

Aika karski kyllä on. Olisko piuhalla suoraan SB Liveen?

mikä on sb live? Jaa joo ei oo....
Would you hold my hand If I saw you in heaven Would you help me stand If I saw you in heaven I'll find my way, through night and day Cause I know I just can't stay Here in heaven
Juha86
16.02.2009 21:45:24
Mä nyt tilasin tuon Pod Studio UX2:n. Luulen että se on paras vaihtoehto mulle. Kaverin Toneport UX2 oli aika miellyttävä kapistus kun testailin, ja ei kai ton Pod Studion pitäisi sille millään lailla hävitä..

Loppuviikosta varmaan pääsee testailemaan kunnolla kunhan paketti Thomannilta saapuu.
Sinä olet leija / Minä pitelen naruja -Sara/Narupatsaat-
Mikko
10.09.2010 12:21:48
Kertokaapas viisaammat, että saako Toneporttia soimaan ilman romppuja, lisenssikoodeja jne? Nimittäin minulle kaupitellaan edullisesti pelkkää laitetta ja myyjä väittää, että line6:sen sivuilta löytyvät POD farmit jne eivät tarvitse toimiakseen lisenssiä, vaan ainoastaan lisäosat vaativat moisen.
Borlag
10.09.2010 12:27:54

Mikko: Kertokaapas viisaammat, että saako Toneporttia soimaan ilman romppuja, lisenssikoodeja jne? Nimittäin minulle kaupitellaan edullisesti pelkkää laitetta ja myyjä väittää, että line6:sen sivuilta löytyvät POD farmit jne eivät tarvitse toimiakseen lisenssiä, vaan ainoastaan lisäosat vaativat moisen.

Perus softan saa haettua line6:n sivuilta. Oma UX1 tuli ostettua niin että vain se vanha Gearbox softa oli mukana, jossain vaiheessa päivitettäessä ajureita ja softaa, Line6 Monkey latasi tuon Pod Farmin mukaan ja kyllähän se toimimaan lähti heti. Olin tosin rekisteröinyt laitteeni line6:n sivuilla ostopaketissa tulleen Gearboxin lisenssillä, jolla saattaa olla vaikutusta asiaan.
s8na
10.09.2010 14:56:06

Mikko: Kertokaapas viisaammat, että saako Toneporttia soimaan ilman romppuja, lisenssikoodeja jne? Nimittäin minulle kaupitellaan edullisesti pelkkää laitetta ja myyjä väittää, että line6:sen sivuilta löytyvät POD farmit jne eivät tarvitse toimiakseen lisenssiä, vaan ainoastaan lisäosat vaativat moisen.

Toi laite voi vaatia sen unlokkauksen toimiakseen toisessa koneessa. Jotain pirun hämärää kopionestoa noissa on. Ostaisin vaan sellaisen laitteen jossa on lisesnssit mukana ja lisenssit on vapautettu. Kannattaa varmistaa aisia ennen ostoa.
www.mikseri.net/peppiyhtye/
Mikko
12.09.2010 15:45:14
s8na: Toi laite voi vaatia sen unlokkauksen toimiakseen toisessa koneessa. Jotain pirun hämärää kopionestoa noissa on. Ostaisin vaan sellaisen laitteen jossa on lisesnssit mukana ja lisenssit on vapautettu. Kannattaa varmistaa aisia ennen ostoa.

Näin tuntuisi pikaisen testin perusteella olevan. Jätinpäs sitten ostamassa. Harmi sinänsä, halvalla olisi lähtenyt.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)