Borlag 16.02.2009 12:40:09 | |
---|
Noh ei tullu ees villejä arvauksia. Oliskos se sama kitara -> Cube -> integroitu äänikortti yhdistelmä jota käytit roots skabassa jokin aika sitten? |
BigPapa 16.02.2009 12:48:36 | |
---|
Oliskos se sama kitara -> Cube -> integroitu äänikortti yhdistelmä jota käytit roots skabassa jokin aika sitten? Ei oo....ei Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
Lennu 16.02.2009 12:59:06 | |
---|
Ei oo....ei Aika karski kyllä on. Olisko piuhalla suoraan SB Liveen? |
aalataur 16.02.2009 13:07:45 | |
---|
En tiedä onko vaan tsykologinen harhakuvitelma, mutta musta Farmissa on paremmat soundit ku Gearboksissa. Paremman kuuloiset presetit ainakin. Olen miettinytkin tuota, että onko niillä muuta eroa kuin presetit ja käyttöliittymä. |
BigPapa 16.02.2009 13:09:22 (muokattu 16.02.2009 13:11:03) | |
---|
Aika karski kyllä on. Olisko piuhalla suoraan SB Liveen? mikä on sb live? Jaa joo ei oo.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
Juha86 16.02.2009 21:45:24 | |
---|
Mä nyt tilasin tuon Pod Studio UX2:n. Luulen että se on paras vaihtoehto mulle. Kaverin Toneport UX2 oli aika miellyttävä kapistus kun testailin, ja ei kai ton Pod Studion pitäisi sille millään lailla hävitä.. Loppuviikosta varmaan pääsee testailemaan kunnolla kunhan paketti Thomannilta saapuu. Sinä olet leija / Minä pitelen naruja -Sara/Narupatsaat- |
Mikko 10.09.2010 12:21:48 | |
---|
Kertokaapas viisaammat, että saako Toneporttia soimaan ilman romppuja, lisenssikoodeja jne? Nimittäin minulle kaupitellaan edullisesti pelkkää laitetta ja myyjä väittää, että line6:sen sivuilta löytyvät POD farmit jne eivät tarvitse toimiakseen lisenssiä, vaan ainoastaan lisäosat vaativat moisen. |
Borlag 10.09.2010 12:27:54 | |
---|
Mikko: Kertokaapas viisaammat, että saako Toneporttia soimaan ilman romppuja, lisenssikoodeja jne? Nimittäin minulle kaupitellaan edullisesti pelkkää laitetta ja myyjä väittää, että line6:sen sivuilta löytyvät POD farmit jne eivät tarvitse toimiakseen lisenssiä, vaan ainoastaan lisäosat vaativat moisen. Perus softan saa haettua line6:n sivuilta. Oma UX1 tuli ostettua niin että vain se vanha Gearbox softa oli mukana, jossain vaiheessa päivitettäessä ajureita ja softaa, Line6 Monkey latasi tuon Pod Farmin mukaan ja kyllähän se toimimaan lähti heti. Olin tosin rekisteröinyt laitteeni line6:n sivuilla ostopaketissa tulleen Gearboxin lisenssillä, jolla saattaa olla vaikutusta asiaan. |
Mikko: Kertokaapas viisaammat, että saako Toneporttia soimaan ilman romppuja, lisenssikoodeja jne? Nimittäin minulle kaupitellaan edullisesti pelkkää laitetta ja myyjä väittää, että line6:sen sivuilta löytyvät POD farmit jne eivät tarvitse toimiakseen lisenssiä, vaan ainoastaan lisäosat vaativat moisen. Toi laite voi vaatia sen unlokkauksen toimiakseen toisessa koneessa. Jotain pirun hämärää kopionestoa noissa on. Ostaisin vaan sellaisen laitteen jossa on lisesnssit mukana ja lisenssit on vapautettu. Kannattaa varmistaa aisia ennen ostoa. www.mikseri.net/peppiyhtye/ |
jra 10.09.2010 20:56:41 (muokattu 10.09.2010 21:01:37) | |
---|
Omaa UX2:ta olen käyttänyt kolmessa eri koneessa. Varsinaisessa käytössä ei ole tarvinnut mitään koodeja tms., mutta päivitysten yhteydessä (vaikka ilman Line6 Monkey'ta), tarvitsee välillä loggautua Line6:n sivuille, olisiko tuossa tunnuksessa se linkkaus UX2:n yksilöivään koodiin. En muista miten tuon tunnuksen luonti tapahtui, kun siitä on kolme vuotta tai enemmän. Kannatan myös että käytettyä hommatessa tarkistaa että laitteen tunnistaminen ja päivittäminen varmasti toimii. Ja muuten, Toneporttien 64bit ajurit eivät tällä hetkellä firman itsensäkään mukaan toimi kunnolla (napsuja, räsähdyksiä). Itsellä toisessa koneessa haukutussa Vista 32bit:ssa toimii taas ok, Win 7 64bit on tällä hetkellä lähes käyttökelvoton häiriöiden takia. Kaikki kikat ja keinot on käyty läpi. Ilmoituksessa puutaan että Win 7 -ajureissa on ongelmia, mutta olen saanut käsityksen että liittyisi varsinkin 64 bittiseen ympäristöön. ANNOUNCEMENT: Support Bulletin for Drivers Hide Details Weve received reports of a number of customers experiencing issues with our drivers on certain Windows 7 machines. You may have experienced clicks or pops in the audio while streaming or a Blue Screen under certain circumstances. Please know that this does not happen on all machines, and we are diligently working to track down the root cause of the issues on these machines so we can fully address them Line 6 knows that your audio experience is important to you and we are treating these issues as a top priority. The system information and feedback that you have provided has been extremely helpful and we thank you for helping us diagnose these issues. We appreciate your patience while we address this issue and give it our utmost attention please stay tuned as we will be posting updates on our progress as we aim towards resolution. 7/28/10 Line 6 Is continuing the analysis of the issues and is making some headway in understanding the root cause. It would appear that changes in the configuration in hardware are also contributing to the performance issues that some have experienced, although we are continuing our investigation, the findings are not conclusive yet. Again, we appreciate your patience during our investigation and we will continue to provide you updates on our progress. 8/24/10 As promised, here is an update on our progress. We are continuing to research the cause of the issues, but have not found anything conclusive just yet. This continues to be a priority for our Engineering department and will continue to provide updates as we discover more. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Mikko 12.09.2010 15:45:14 | |
---|
s8na: Toi laite voi vaatia sen unlokkauksen toimiakseen toisessa koneessa. Jotain pirun hämärää kopionestoa noissa on. Ostaisin vaan sellaisen laitteen jossa on lisesnssit mukana ja lisenssit on vapautettu. Kannattaa varmistaa aisia ennen ostoa. Näin tuntuisi pikaisen testin perusteella olevan. Jätinpäs sitten ostamassa. Harmi sinänsä, halvalla olisi lähtenyt. |