Aihe: Vahvistin kontra- ja sähköbassolle
1 2
Teijo K.
17.03.2004 13:11:13

Toi on just se puheena ollut kalliimpi Chorus+puoli-parametrinen EQ-malli.

Sehän kannattaa sitten huutaa pois kuleksimasta, jos hyvää peliä kaipaa. Sitä chorustahan ei tarvitse kovin moni, en minäkään, mutta aika vähän se kuollutta painoa tuohon lisää.

Siis vinkkinä teille, minähän olen taas toistaiseksi lähes tyytyväinen kamoihini.
Det är omöjligt att veta om en cricketmatch pågår eller om de väntar på någon som inte har kommit än.

-Torsten Ehrenmark.
hemmo
17.03.2004 13:17:43

Sehän kannattaa sitten huutaa pois kuleksimasta, jos hyvää peliä kaipaa. Sitä chorustahan ei tarvitse kovin moni, en minäkään, mutta aika vähän se kuollutta painoa tuohon lisää.

Nooh, liika kallis on, munsta, ko lisää tohon toimituskulut.

Siis vinkkinä teille, minähän olen taas toistaiseksi lähes tyytyväinen kamoihini.

Ai tänään vielä ja huomisesta ei niin tiijä?
Terve.
Teijo K.
17.03.2004 13:43:42 (muokattu 17.03.2004 14:12:42)

Ai tänään vielä ja huomisesta ei niin tiijä?

Juu, kun nääs ovat kesken. Tänään lähes tyytyväinen, huomenna toivottavasti täysin tyytyväinen.
Det är omöjligt att veta om en cricketmatch pågår eller om de väntar på någon som inte har kommit än.

-Torsten Ehrenmark.
jPekka
17.03.2004 20:25:16

Takavuosina muuten kontran vetäjät käytti vahvistimena yleisesti Polytone Mini Brute-jazzcomboa. Toimii.

Itselläni on tuollainen Mini-Brute II edelleenkin sähköbasson vahvistimena. Muuten hyvä, mutta esivahvistinpuoli on hiukan kohiseva ja luonteeton. Olen pitänyt ART Tube MP:tä esi-esivahvistimena, jolloin pelittää komeasti.
"Minne tahansa menetkin, siellähän olet."
hemmo
17.03.2004 20:31:53

Itselläni on tuollainen Mini-Brute II edelleenkin sähköbasson vahvistimena.

Juu, mulla on kanssa. Botnea ei ole hirveästi, mutta luonnetta kyllä.

Muuten hyvä, mutta esivahvistinpuoli on hiukan kohiseva ja luonteeton.

Totta, mutta siitä saa myös säröä.8-=

Olen pitänyt ART Tube MP:tä esi-esivahvistimena, jolloin pelittää komeasti.

Hmm, tarttee kokeilla. Kits.
Terve.
JCM
17.03.2004 20:53:16

Livenä oon kuullu Trace Elliotin läpi vedettävän aika saakelin mehukasta kontrasläppäystä, kontrassa oli släppimikki vielä erikseen. Erittäin hyvältä kuulosti.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
Lou
17.03.2004 22:04:09
Jos oikein olisi varaa laittaa ranttaliksi niin tässä olisi luultavasti paras vaihtoehto:

http://namm.harmony-central.com/WNAMM04/Content/Ampeg/PR/PB800.html

Kahdella kanavalla saisi kummallekkin basolle eri säädöt mikä varmasti olisi tarpeen.
On kivaa olla kiva mutta on vielä kivempaa olla supernalle.
Miquis
20.03.2004 14:49:34
Niijoo eli ois hankinnassa sympaattinen vahvistin jossa ois molempiin hyvät saundit. Gallien-Kruegerhan ois luksusta mutta kun köyhänä varat ei oikee riitä..

Onko jollain kokemusta jostain muusta halvemmasta ja toimivasta vaihotehdosta ??

Itelläni on kotimainen Darksound (12-tuumaa, 150 w), maksoin 1000 €. Meillä on koululla näitä pari, Sibiksellä myös. Toimii sekä kontralla ja sähkiksellä aivan sairaan hyvin. Tekevät myös kymppituumasta 100 watilla.

Kai poikkean yleisestä linjasta, kun en G-K:sta löydä oikeen muuta hyvää kuin helppo roudattavuus.. Saundi ei vaan miellytä kummallakaan soittimella. Tutulla on 200 w kombo, joka on hemmetin hyvä, mutta nuo sataviiskymppiset kuulostaa ihan toiselta.. Eikä noita 200 w:tä enää valmisteta.

Onnistuin vaan hävittämään kaikki yhteystiedot Darksound-heeboihin, eikä niillä taida nettisivujakaan olla. Voin ottaa kyllä selville jos jotakin kiinnostaa..
mr.bungle
21.03.2004 11:31:19

Niijoo eli ois hankinnassa sympaattinen vahvistin jossa ois molempiin hyvät saundit. Gallien-Kruegerhan ois luksusta mutta kun köyhänä varat ei oikee riitä..

Onko jollain kokemusta jostain muusta halvemmasta ja toimivasta vaihotehdosta ??

Mulla oli joskus Trace Elliotin combo mikä toimi kontralla varsin mainiosti. Ainakin paremmin kuin sähköbassolla semi-äänekkäässä bändissä :)
Mr.oskari
02.04.2004 14:07:51
Oon soitellu tässä tällä viikolla Ampegin B3 combolla kontraa ja se ois aika potentiaalinen vaihtoehto ku siinä o myös kerrrmainen saundi sähköbassolle...

Ongelma: Näitä ei vissii valmisteta enää... Liikkuuko näitä paljo käytettyjen markkinoilla ?

huhhuh jos joku sais tosta selvää... :)
M.Hanski
02.04.2004 14:13:14
Saksan eBay:sta löytyy tällä hetkellä myös pelkkä nuppiversio GK MB150S:stä:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll … ;item=3713408082&category=47614
M.Hanski
02.04.2004 14:14:08
... ja jos halajaa hitusen enemmän tehoa, GK 400RB-III:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll … ;item=3713905837&category=47614
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)