Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: alesis hd-24
1
jupo.r
20.08.2010 07:43:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi! Olen aikeissa ostaa kyseisen härpäkkeen ja miten siirrän raidat pc-lle editoitavaksi? Pitääkö ostaa jotain lisävarusteita. Softana on Adobe Audition ja korttina Marian Marc A jossa on pelkästään adat in/out (Toslink). Tarkoituksena ois tehdä live nauhoituksia. Joku sanoi vielä tosta HD-24:ta että toi muisti on IDEä. Saako niitä vielä mistään? Kiitos
 
AnttiR
20.08.2010 09:43:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hanki alesiksen Fireport. Sillä saat siirrettyä materiaalin huomattavasti nopeammin kuin koneessa olevalla ethernet liitännällä.
 
Kone ei ole mahdottoman kranttu levyjen suhteen ja luulisi ide levyjä saavan tietokonekaupoista vielä ongelmitta.
 
-a-
 
jupo.r
20.08.2010 09:50:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oikein paljo kiitoksia.
 
the Gas Fuzz
20.08.2010 20:06:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ide:a saa ja Fireport on ehdoton hankinta (kiitti Antti, edelleen pelittää hyvin).
 
Houlama Mama tsäst ö sviit tsärönana.
Groovi
21.08.2010 19:30:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nopein tapa siirtää materiaalia on optinen lähtö, mutta se vaatii äänikortin (kortit) jotka kykenevät vastaanottamaan optisesti 3 x 8 kanavaa kerralla. Muussa tapauksessa fireport lienee paras vaihtoehto.
 
"the difference between stupidity and genius is that genius has its limits" -Albert Einstein
Roki
22.08.2010 04:06:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jupo.r: Moi! Olen aikeissa ostaa kyseisen härpäkkeen ja miten siirrän raidat pc-lle editoitavaksi? Pitääkö ostaa jotain lisävarusteita. Softana on Adobe Audition ja korttina Marian Marc A jossa on pelkästään adat in/out (Toslink). Tarkoituksena ois tehdä live nauhoituksia. Joku sanoi vielä tosta HD-24:ta että toi muisti on IDEä. Saako niitä vielä mistään? Kiitos
 
Ostat noita äänikortteja pari lisää, niin saat kaikki raidat kerralla tallentimelta koneelle. IDE-levyjä myyvät kaikki hyvin varustellut tietokonekaupat. Jos ei hyllystä löydy, niin ainakin tilattua saavat.
 
Been there - done that - don't ask.
AnttiR
22.08.2010 10:24:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä kyllä sanoisin että nopein tapa on siirtää fireportilla. Olen muutamankin puolentoistatunnin konsertin (24 raitaa) siirtänyt koneelle ja kyllä se on reaaliaikaa nopeampaa ollut fireportin avulla. Voi tietty riippua koneesta ja käyttöjärjestelmästä.
 
-a-
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «