Andy Six 12.08.2010 20:38:24 (muokattu 15.08.2010 10:11:34) | |
---|
Kyllä tässä tyttelissä jotain taikaa täytyy olla,kun hän on puhuttanut mnettiä tähän mennessä 9 sivun verran....Ainakin hän pystyy herättämään hyvin voimaikkaita tunteita.... |
arsu 12.08.2010 21:22:51 | |
---|
CeeCeeÄr: Kyllä tässä tyttelissä jotain taikaa täytyy olla,kun hän puhuttanut mnettiä tähän mennessä 9 sivun verran....Ainakin hän pystyy herättämään hyvin voimaikkaita tunteita.... Itsekin olen jo pariin otteeseen ihmetellyt, miksi mä luen tätä ketjua. Gaga edustaa itselleni aikamoista skeidaa mutta silti tuntuu joku kiinnostavan. Siis lukea, kun ei vaan tarvii kuunnella. Tässä on vähän kuin tällainen Metallica-ilmiö, kaikki jolla on jotain sanottavaa joko yli- tai aliarvostaa bändiä. Perusdiggarit on neutraaleina siellä sivussa. Joku täällä totesi että "popmusiikki on liian vaikeatajuista progemuusikoille", ihan sama varmaan toisinpäin. Suht vaikea käsittää miten jengi pitää kaikenmaailman konemaista piipitystä hyvänä musana mut tekee se siitä myös mielenkiintoista. Ois se kiva joskus ymmärtää. Ja jos popmusiikkiin liittyy vahvasti "ilmiö", show, tanssit, koreografiat, autot ja tissit niin edelleen on progemuusikon vaikeampi moista ymmärtää. Miten ne voi musiikista tehdä parempaa? |
JIRPPI 12.08.2010 21:35:06 (muokattu 12.08.2010 21:35:20) | |
---|
ekikoo: Poppi poppina, sama muillekki genreille, kaikille on oma aikansa ja paikkansa, mielentilansa. Gaga on hyvintehtyä poppia. Juu samaa mieltä muuten paitsi että Gaga on edelleen mun mielestä sitä samaa tasapaksua kuraa niin kuin suuri osa muustakin nykypopista. En ole aina itsekkään samaa mieltä kirjoituksieni kanssa. |
Sergei Fallinen 12.08.2010 21:47:28 | |
---|
Anzalone: Muusikkona pidän henkilöä, joka säveltää/sanoittaa (tai muuten vaan luo) oman esittämänsä musiikin, sekä laulaa ja/tai soittaa tekemänsä musiikin itse. Henkilö, joka vain säveltää, ei ole muusikko, vaan säveltäjä. :D musta sen pitää lisäksi sovittaa, levyttää ja tuottaa oma musansa sekä piirtää levynkannet. Muuten se on joku luuseri. |
sartzan 12.08.2010 21:59:44 | |
---|
Sergei Fallinen: musta sen pitää lisäksi sovittaa, levyttää ja tuottaa oma musansa sekä piirtää levynkannet. Muuten se on joku luuseri. Joo, ja lisäks kans synnyttää itse itsensä. "Oh my dog...
Oh Long John...
Oh Long Johnson...
Oh Don Piano...
Why I eyes ya...
All the live long day." -kissa |
Simo78 12.08.2010 22:50:13 | |
---|
alejandro on biisinä ihan silkkaa paskaa. Tai no koko vitun voice on sitä ja jotensakin tuntuu että mitä radio soittaa tällä hetkellä kanavasta riippumatta on paskaa, näköjään lama iskenyt musaankin. Ei sillä että radiosta muutenkaan mitään hyvää tulisi, mutta nykyään kun tulee radionkin mittapuussa paskaa. Ylex on nykyään musan lisäksi myös sisällöltään paskaa, vitun tyhmää tikusta asiaa. No joo mutta eipä toi loppu liity gaggaan juuri mitenkään:-D |
McNulty 12.08.2010 22:56:29 | |
---|
Simo78: näköjään lama iskenyt musaankin Minusta tuossa juuri on monen "suuren artistin" ongelma tänäpäivänä. Biisit soitetaan puhki viikossa joka ikisessä mediassa (tv, radio, netti ja keikat) ja samaan aikaan lafkojen pitäisi kääriä juuri niistä ne isoimmat voitot. Ei siis mikään ihme että levybisneksellä menee huonosti, kun suurimmat rahastukset ovat tusina- ja kertakäyttökamaa. Ei muuta kuin Gagat Huhtamäelle kertislautasia ja -mukeja pakkaamaan :) Hyvä verrokki vaikka 30 vuoden takaa "pop-hitistä": "Blondie - Call Me" Se toimii vieläkin ja varmasti sytyttää monet bilettämään. Nähdäänkö me Leidi Gaggaa 30 vuoden päästä soitettavan? No, aika näyttää... mut mä vähän epäilen. Eihän niitä ysäripoppiksiakaan enää kukaan soita tahi kuuntele. I'm not a barbie girl! Left wrong left... a military step! Rauhan jalanjäljissä kulkee aina salamurha. |
Hyvä verrokki vaikka 30 vuoden takaa "pop-hitistä": "Blondie - Call Me" Se toimii vieläkin ja varmasti sytyttää monet bilettämään. Nähdäänkö me Leidi Gaggaa 30 vuoden päästä soitettavan? Aikansa aivotonta paskaahan tuo Blondiekin on. Siinä sattuu olemaan tarttuva hokema ja sävel. Ja se on kaikki mitä vaaditaan. Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri. |
McNulty 12.08.2010 23:53:43 | |
---|
Basismi: Aikansa aivotonta paskaahan tuo Blondiekin on. Siinä sattuu olemaan tarttuva hokema ja sävel. Ja se on kaikki mitä vaaditaan. Nimenomaan, mutta jotainhan siinä on pitänyt tehdä oikein, jos se soi vieläkin radiossa tahi telkkarissa, 30 vuoden jälkeen. Mä vain en näe Lady Gagan matskua pyörimässä jengin levylautasella edes 5 vuotta levyjen/biisien ilmestymisestä. Jonkinlainen "puhkikuluttaminenhan" nykyään on muodissa, niin farkuissa kuin musiikissakin. Ostetaan helppoa, kivaa, nopeaa ja niin ihanan kertakäyttöistä. Rauhan jalanjäljissä kulkee aina salamurha. |
kk80 13.08.2010 08:16:56 | |
---|
Simo78: Ylex on nykyään musan lisäksi myös sisällöltään paskaa, vitun tyhmää tikusta asiaa. Ei aina jaksa X:n jutut kiinnostaa mutta siitä huolimatta kanavan jutut ovat kyllä valovuosia edellä kilpailijoidensa vastaavia. Joku Novan "kasitiellä rekka poikittain, kiitos Pena havainnoistasi" -tyylinen ns.rento jutustelu on jotain todella käsittämätöntä. Paljon suitsutettua Radio Helsinkiä tuli kokeiltua mutta ei oikein sytyttänyt. Eipä oman otokseni perusteella ainakaan soittanut kauhean tuoretta musiikkia. Mitä tulee GaGan hittien kestävyyteen niin mielestäni niillä on aika turha spekuloida. Vähän nurinkurista arvioida nyt musiikkia sen perusteella kuinka tuoreelta se kuulosta seuraavalla vuosikymmenellä. Hittien kestävyyteen ei vaikuta ainoastaan musiikilliset ansiot. Missä ihmiset ovat kuulleet ko. kappaleet, mitä muistoja herättää, yhdistetäänkö kappale johonkin tiettyyn tapahtumaan tms. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
nirzin 13.08.2010 10:04:12 | |
---|
|
StJerky 13.08.2010 10:16:16 | |
---|
Anzalone: Ja otetaan esille se asia, että Lady GaGa kuitenkin säveltää/sanoittaa oman musiikkinsa. Oikeat muusikot säveltävät oman musiikkinsa. Se oman musiikin tekeminen kyllä nostaa minun silmissäni arvostusta. Mutta minun mielestäni "oikeat muusikot" elättävät itsensä soittamisella. Voivathan he silti olla myös säveltäjiä ja sanoittajia. |
Super-Jari 13.08.2010 15:16:57 | |
---|
McNulty: Eihän niitä ysäripoppiksiakaan enää kukaan soita tahi kuuntele. Onko kirjoittaja varma asiastaan? |
Sarko 13.08.2010 21:18:02 | |
---|
Basismi: Aikansa aivotonta paskaahan tuo Blondiekin on. Siinä sattuu olemaan tarttuva hokema ja sävel. Ja se on kaikki mitä vaaditaan. Kannattaa olla tarkkana, vaikka Blondie on "aivotonta paskaa" niin sillä "vaan" sattuu olemaan sellaisia ässälevyjä katalogissaan kuin Parallel Lines sekä Eat To The Beat. I like music that's more offensive. I like it to sound like nails on a blackboard, get me wild. -James Osterberg |
Sarko 13.08.2010 21:21:56 | |
---|
StJerky: Se oman musiikin tekeminen kyllä nostaa minun silmissäni arvostusta. Mutta minun mielestäni "oikeat muusikot" elättävät itsensä soittamisella. Voivathan he silti olla myös säveltäjiä ja sanoittajia. Tähän sanon "oikean muusikkouden" määrittelemiseen sillä että eltättää itsensä soittamalla voisin sanoa että paskan vitut. Mielestäni aika kaistapäistä väittää että ihmiset ja bändit esimerkiksi Minutemen, Darkthrone ja lukemattomat muut jotka tekivät/tekevät ns. oikeita töitä soittamisen ohella eivät ole muusikoita sillä perusteella että he eivät tienaa varsinaista leipäänsä soittamalla. I like music that's more offensive. I like it to sound like nails on a blackboard, get me wild. -James Osterberg |
Lennu 15.08.2010 05:13:19 | |
---|
Sarko: Tähän sanon "oikean muusikkouden" määrittelemiseen sillä että eltättää itsensä soittamalla voisin sanoa että paskan vitut. Mielestäni aika kaistapäistä väittää että ihmiset ja bändit esimerkiksi Minutemen, Darkthrone ja lukemattomat muut jotka tekivät/tekevät ns. oikeita töitä soittamisen ohella eivät ole muusikoita sillä perusteella että he eivät tienaa varsinaista leipäänsä soittamalla. Öö, mutta nythän sä niputat kaikki kellaribändit muusikoiksi. Ei se niin mene. My life is like an Opel-highway. |
aivokuolio 15.08.2010 10:09:45 | |
---|
Lennu: Öö, mutta nythän sä niputat kaikki kellaribändit muusikoiksi. Ei se niin mene. No miten se sitten menee? Onko joku taito/tienauskiintiö mikä täytyy ylittää? |
Rhesus 15.08.2010 10:15:22 | |
---|
Mulle on ihan sama onko tämä musa hyvää vai ei, mutta jos se saa miljoonat herkkuperseet heilumaan tanssilattioilla, ja näinollen parantaa minun libidoa ja mahdollisuuksia päästä niihin herkkupeppuihin käsiksi, niin on tämä jotakin tehnyt oikein. Voiko olla niin että musiikkia olisi tehty viihdykkeeksi? Ei kaikki musiikki voi olla progea. Ihmiset on erilaisia, ja niille on erilaiset tarpeet. Mä en itse kuuntele Lady Gagaa, mutta en mä kuuntele Absoluuttista Nollapistettäkään. Makuasioista on vähän vitun vaikea keskustella, se on vain sellainen juttu mikä tällä foorumilla ei mene ihmisten kaaliin. |
Andy Six 15.08.2010 12:05:12 (muokattu 15.08.2010 12:07:16) | |
---|
Aivan.....Ei popmusiikkia alunperin tehty jotain syvällistä merkitystä sisältäväksi pysyväistaiteeksi,vaan nimenomaan piristämään ihmiselon arkea ja tanssittamaan nuorisoa....Siinä mielessä Gaga antaa yleisölle sitä,mitä se haluaa.. |
KooAa 15.08.2010 21:31:18 | |
---|
Mitä enemmän nostatte kohua sitä enemmän lapsenne rakastaa mua Allelasku |