Aihe: Floyd Rose ongelma..
1 2 3 4 5
Decadetroll
12.08.2010 21:34:24
No onhan se nyt kumma että ensin pitää väittää kivenkovaa yhtä asiaa, sitten kun tulee argumentteja vastaan ja niinpoispäin, sanotaan vaan jotta "eiköhän tämä ollu tässä" ja mennään pois. Kunnon rölläilyä :D
I'll be back again next week. Bring your friends, we'll have an ice cream treat Mom don't like it, but he don't give a fuck Kids come running for satan's ice cream truck.
oiva tumpeloinen
12.08.2010 21:35:51
the-Antero: Paksummissa kielissä on enempi vetoa kuin ohkasissa. Kasarin lopulla tuo säätö vakiintui koska todettiin että kun löytää tuollain sen nolla kohdan se pitää paremmin kutinsa.
Tsiisus, mun puolesta saatte pitää omat floikkanne säädöt vaikka yhellä jousella toisessa reunassa. Mulla toimii floikka tolleen parhaiten ja niin sen pidän :) ja tosiaan vaikuttaa siihen kammen käytettävyyteen. Se selviää vain kokeilemalla.

Kiitos ja hyvää yötä

Mä laitoin sulle jo aiemmin linkin, mistä sä voit todeta, että ei aina paksummissa kielissä ole kovempi veto, jos normivireillä pelataan. Normivireessä itseasiassa taitaa kaikissa vakioseteissä olla A-kielessä suurin veto ja B-kielessä pienin.

Näin yöuniksi.
Decadetroll
12.08.2010 21:36:20
the-Antero: Kasarin lopulla tuo säätö vakiintui koska todettiin että kun löytää tuollain sen nolla kohdan se pitää paremmin kutinsa.

Jaa, oispahan mukavaa tietää kenellä se säätö vakiintui? Enpä tunne ketään jolla näin olisi käynyt kaheksankymmentäluvun lopulla.. Paitsi tietysti sinut nyt.
I'll be back again next week. Bring your friends, we'll have an ice cream treat Mom don't like it, but he don't give a fuck Kids come running for satan's ice cream truck.
Mr. Speed
12.08.2010 21:36:30
the-Antero: Paksummissa kielissä on enempi vetoa kuin ohkasissa. Kasarin lopulla tuo säätö vakiintui koska todettiin että kun löytää tuollain sen nolla kohdan se pitää paremmin kutinsa.
Tsiisus, mun puolesta saatte pitää omat floikkanne säädöt vaikka yhellä jousella toisessa reunassa. Mulla toimii floikka tolleen parhaiten ja niin sen pidän :) ja tosiaan vaikuttaa siihen kammen käytettävyyteen. Se selviää vain kokeilemalla.

Kiitos ja hyvää yötä

Tokihan niissä on, mutta kielten veto silti tulee ankkurille tasaisesti. Usko tai älä, mutta täällä saattaa lla joskus joillakin ihmisillä ollut floikallisia kitaroita. Siis muillakin kuin sinulla.
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
the-Antero
12.08.2010 21:37:47

Kokeilkaa, jos ette huomaa mitään eroa niin tulkaa sitten sanomaan. Mä oon noi molemmat testannut ja todettut tuo ankkurin vinouden paremmaksi.

Nyt kauniita unia ja oman floikan kuvia
ReBeat
12.08.2010 21:39:32

oiva tumpeloinen: ZOG-kielisettejä. Niillä pitäis jokaisen kielen vedon olla sama

Eikä oo, vaan veto on ohuista paksumpiin mentäessä asteittaisesti kasvava :)
tommiot
12.08.2010 21:39:48
Mr. Speed: Tokihan niissä on, mutta kielten veto silti tulee ankkurille tasaisesti. Usko tai älä, mutta täällä saattaa lla joskus joillakin ihmisillä ollut floikallisia kitaroita. Siis muillakin kuin sinulla.

Jepa. Jos se kielten veto tulis jousille epätasaisesti, niin se talla vääntyis muodottomaks.

Niitä "vastapuolen" argumentteja puoltavia havainnollistavia momenttikuvioita odotellessa ;)
Jeszse
12.08.2010 21:41:07
Decadetroll: No onhan se nyt kumma että ensin pitää väittää kivenkovaa yhtä asiaa, sitten kun tulee argumentteja vastaan ja niinpoispäin, sanotaan vaan jotta "eiköhän tämä ollu tässä" ja mennään pois. Kunnon rölläilyä :D

Tän huomasin itekkin. :D +
Teistä ei ole mihinkään, jos siihenkään. -Kapt. Leinonen, PsPionK 2007.
oiva tumpeloinen
12.08.2010 21:45:14 (muokattu 12.08.2010 21:46:46)
ReBeat: Eikä oo, vaan veto on ohuista paksumpiin mentäessä asteittaisesti kasvava :)

No selvispä sit sekin. Mä luulin, että ne oli normivireessä kaikki samalla vedolla varustettuja, milloin ne olis jotakuinkin yhtä löysät/kireät tuntumaltaankin.

E: tää ketjuhan on yhtä oppimista. Oppii, että tallan saa huonoon asentoon jättämällä yhden jousen toiseen päähän blokkia ja kampeamalla. Samoin oppii, että se ankkuri kannattaa jättää vinoon tasaisemman vedon vuoksi.
Decadetroll
12.08.2010 21:50:35
oiva tumpeloinen: No selvispä sit sekin. Mä luulin, että ne oli normivireessä kaikki samalla vedolla varustettuja, milloin ne olis jotakuinkin yhtä löysät/kireät tuntumaltaankin.

E: tää ketjuhan on yhtä oppimista. Oppii, että tallan saa huonoon asentoon jättämällä yhden jousen toiseen päähän blokkia ja kampeamalla. Samoin oppii, että se ankkuri kannattaa jättää vinoon tasaisemman vedon vuoksi.

Se on se elämän kova koulu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)