Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Metropolia
1
pushead
05.08.2010 17:37:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervehdys
 
En tiedä minkä otsikon alle tämä olisi pitänyt laittaa joten perustin sille oman. Onko täällä yhtään rumpalia joka opiskelee/on opiskellut kyseisessä oppilaitoksessa musiikkipedagogiksi pop/jazz- linjalla? Itse aion pyrkiä tuonne ensi keväänä ja kiinnostaisi tietää millaista opiskelu tuolla on. Oliko tuonne vaikea päästä ja mitä pääsykokeissa piti soittaa ja minkälaisia teoria kysymyksiä siellä esitetään.
 
Olen tutustunut viimevuosien ennakkotehtäviin eikä ne niin pahoja mielestäni ole. Kylllä minultä luonnistuu 1/8 rock, shufflerock, lattari.. ihan hyvin. Teoria minulla on vähän kyllä hakusessa (mitä nyt nuotteja osaan kohtalaisesti lukea), mutta pyrin opiskelemaan sitä. Apunani minulla on Max Tabell:n jazzmusiikin harmonia opus. Kertokaa vähän omista kokemuksistanne, siitä on valtava apu.
 
moderndrummer88
05.08.2010 19:16:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanoisin, että noilla avuilla kannattaa ensin hakea konservatorioon vaikka sinne Helsinkiin. Saat sitten siellä hyvää opetusta ja aikaa valmistautua amkkiin.
 
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
wavelength
05.08.2010 19:37:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Komppaan moderndrummeria. Konsa kannattaa ehdottomasti käydä ensin. Siellä sentään pääsee soittamaankin. ;)
 
EDELLEEN myytävänä Jackson PS4 -sähkökitara...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «