Toisin kuin suurin osa muista julkkisten kuolinuutisista, tää oikeasti jo kosketti. Siki-Siki: moni pariskunta on paitsi löytänyt toisensa, niin myös sovittanut välejään hänen säkeillään. Ei varmaan sais, mutta tää vähän nauratti. "Cunnilingus and psychiatry brought us to this." |
Alpha: No joo, kun mieleen tulee tuo ketjussakin mainittu "Tänä iltana teet lihastasi temppelin minun sadetakkisen pappini kulkea edestakaisin." Möreällä äänellä lausuttuna rasvapurkki kädessä... heh. Tabermann ei ollut varsinaisesti kriitikoiden lempilapsi, mutta se ei tuntunut tahtia haittaavan. Kaiken kaikkiaan veikeä persoona, jollaisia ei enää valmisteta? No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR |
tsugaru: Kaiken kaikkiaan veikeä persoona, jollaisia ei enää valmisteta? Valmistetaan kyllä, mutta huomataanko? Tabermannin runous ei ehkä ole ihan minun teekuppini, mutta tulipa kerran kuutisen vuotta sitten seurattua vierestä herran live-lausuntakeikkaa Pentinkulman päivillä. Siitä keikkasetin rakentamisesta, yleisön ottamisesta ja esiintymisen dynamiikasta voisi moni bändikin ottaa oppia. Arvostus kohosi kummasti. "Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä." |