Muusikoiden.net
27.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Midi kitarat, onko kokemuksia
1
nisumaka
16.06.2010 10:47:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervehdys
 
Tätä varmaan on jossain ennemminkin käsitelty, yritin vähän haeskella, mutta ainahan tästä voi jutella.
 
Eli mulla on Epiphone DOT-335, ja olen ajatellut hankkia siihen midit. Mulla on myös Roland Juno-Di, mutta en osaa siis sitä soittaa (mulla on sellainen pieni studio, ja siksi myös koskettimet). Olen siis katsellut noita Rolandin kitarasyntikoita, tai mitähän muita niitä olisi. Ja pitäisikö oikeesti ostaa midille/syntikalle tehty skitta, ehkä. Avatkaapa arkkua, ja onko Rolandilla yhteensopivaa systeemiä siten, että voisin siis soittaa (ilman epätoivoisia midi viiveitä) tota Roland Junoakin kitaralla, ehkä.
 
aristoteles666
16.06.2010 17:04:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nisumaka: Tervehdys
 
Tätä varmaan on jossain ennemminkin käsitelty, yritin vähän haeskella, mutta ainahan tästä voi jutella.
 
Eli mulla on Epiphone DOT-335, ja olen ajatellut hankkia siihen midit. Mulla on myös Roland Juno-Di, mutta en osaa siis sitä soittaa (mulla on sellainen pieni studio, ja siksi myös koskettimet). Olen siis katsellut noita Rolandin kitarasyntikoita, tai mitähän muita niitä olisi. Ja pitäisikö oikeesti ostaa midille/syntikalle tehty skitta, ehkä. Avatkaapa arkkua, ja onko Rolandilla yhteensopivaa systeemiä siten, että voisin siis soittaa (ilman epätoivoisia midi viiveitä) tota Roland Junoakin kitaralla, ehkä.

 
fenderillä on roland ready kitara jossa on heksamikki valmiina, ynnä muut säätimet,
mutta saat vastaavat epiphoneenkin rolandin gk-2:lla,
ja voit sitten soittaa näppärästi junoa.
 
jPekka
16.06.2010 18:40:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Halvin, mutta yksiääninen vaihtoehto on Sonuus G2M, joka pistetään yksinkertaisesti kitarapiuhan päähän. Vain yksi ääni kerrallaan, mutta toimii ihan kohtuuhyvin. Ja on halpa tapa kokeilla, tykkääkö soittaa midiä.
 
Itselläni oli aikoinaan Shadow'n heksamikki- ja pedaalisysteemi, mutta aika vähän sitä tuli käytettyä lopujen lopuksi. Your mileage may vary, kuten aina, ja uudemmissa Rolandeissa latenssit ovat ilmeisesti koko lailla pienempiä kuin tuossa muinaisjäänteessä.
 
"Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «