Aki 24.03.2010 22:21:31 (muokattu 24.03.2010 22:22:33) | |
---|
"Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella."
-Jucciz, 2008 |
gunner 24.03.2010 22:52:02 (muokattu 24.03.2010 22:52:58) | |
---|
efunkelist: Nyt surffaan iMacilla ja operalla. Operassa ei toimi tuo selailun back/fwd toiminto hiiressä, eli kun "sweeppaa" kahdella sormella sivusuunnassa joka on muutoin kyllä helkkarin kätevä toiminto. Vika lienee oopperan vai onko tähän apuja jollakulla magicmousen tuntevalla? Tai sitten pistetään lihava nainen laulamaan... ;) http://blog.boastr.net/?page_id=195 Tosta lataat BetterTouchToolin ja asetet haluamas swiipit miten tahdot. Voit laittaa kahden sormen sweepin vastaamaan haluamaas näppäinyhdistelmää, esim. command + nuoli, joka yleensä tekee noi back/forwardit. Tolla pystyy ylipäänsä ohjelmoimaan koko magic mousen uusiks, eikä musta ilman tuota kannata edes koko hiirtä käyttää. Mulla on esim. kolmen sormen sweepeissä spacejen vaihto ja omppumerkin kohdalta painettaessa aukee expose. Vauhti korjaa virheet |
Cathi777 25.03.2010 01:54:01 | |
---|
Only pop music can break my heart... |
efunkelist 25.03.2010 03:07:18 | |
---|
latasin secondbarinkin koska odotan että saan adapterin väliin ja vanhan monitorin kakkosnäytöksi tähän kiinni kiitos "Tauko on vahvin nuotti" - Carlo Magi (1980-2008) |
sami_sumea 25.03.2010 09:42:43 | |
---|
Vika lienee oopperan vai onko tähän apuja jollakulla magicmousen tuntevalla? Heivaa se magic mouse kuuseen, hommaa joku normaali PC-hiiri ja USB Overdrive, säästyt rannekanavaoireyhtymältä :-) ... http://www.adamantiumstudios.com |
Cathi777 25.03.2010 13:34:13 | |
---|
sami_sumea: Heivaa se magic mouse kuuseen, hommaa joku normaali PC-hiiri ja USB Overdrive, säästyt rannekanavaoireyhtymältä :-) ... No ei se kyllä ihan noinkaan mene. Mä en oikein ymmärrä, että miten ihmiset tuota hiirtä oikein pitää jos se heidän mielestään on jotenkin niin huonossa asennossa kädelle. Käsihän vain makaa hiiren päällä, mielestäni sehän on paras asento kädelle. Taas noissa monissa muissa isoissa hiirimollukoissa on hartiat jumissa saman tien, kun joudut kättä pitämään koko ajan koholla etkä voin sen vain antaa levätä pöydällä täysin rentona. Only pop music can break my heart... |
Kre-per 25.03.2010 14:00:15 | |
---|
No ei se kyllä ihan noinkaan mene. Mä en oikein ymmärrä, että miten ihmiset tuota hiirtä oikein pitää jos se heidän mielestään on jotenkin niin huonossa asennossa kädelle. Käsihän vain makaa hiiren päällä, mielestäni sehän on paras asento kädelle. Taas noissa monissa muissa isoissa hiirimollukoissa on hartiat jumissa saman tien, kun joudut kättä pitämään koko ajan koholla etkä voin sen vain antaa levätä pöydällä täysin rentona. Sä pidät väärin. Mä pidän oikein. way cool. respect to the monkey. |
efunkelist 25.03.2010 14:52:36 | |
---|
on mulla tollane wanha logicin näppis ja hiiri, ne vois tietty asentaa senkin takia että saisi numeronäppiksen käyttöön. kattoo ny... "Tauko on vahvin nuotti" - Carlo Magi (1980-2008) |
JPQ 25.03.2010 21:04:46 | |
---|
Kre-per: Sä pidät väärin. Mä pidän oikein. Tähän sanon kaikki hiiret ei meille kaikille käy. ja langatonkin näppis vain nopeuden takia ostettuna hyvä tämä muutenkin on mutta langattomuus ei ole makuuni.(vaatii paristojen uusimista aina joskus sen takia ja haluais ettei näppis pariston loppuminen tule yllärinä tilanteen tosin en tiedä onko mukana olevalla cdelllä apua tuohon) Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
LaXu 26.03.2010 12:33:43 (muokattu 26.03.2010 12:34:52) | |
---|
gunner: http://blog.boastr.net/?page_id=195 Tosta lataat BetterTouchToolin ja asetet haluamas swiipit miten tahdot. Voit laittaa kahden sormen sweepin vastaamaan haluamaas näppäinyhdistelmää, esim. command + nuoli, joka yleensä tekee noi back/forwardit. Tolla pystyy ylipäänsä ohjelmoimaan koko magic mousen uusiks, eikä musta ilman tuota kannata edes koko hiirtä käyttää. Mulla on esim. kolmen sormen sweepeissä spacejen vaihto ja omppumerkin kohdalta painettaessa aukee expose. Mä ehdottaisin Magic Mouselle ennemminkin Steermouse MagicDriveria. http://plentycom.jp/en/magicdriver/download.htmlValitettavasti sen ominaisuudet ei ole lähelläkään BetterTouchToolia, mutta siinä on yksi tärkeä ominaisuus: MagicDriver nimittäin korjaa Mac OSX:n helvetin huonon mouse accelerationin. Vakionahan hitaasti liikuttamalla hiiri liikkuu kuin traktori mudassa ja sitten vähän nopeammin liikuttamalla heiluu ympäri ruutua. MagicDriverilla saa fiiliksen lähemmäksi Windowsistakin tuttua luonnollisempaa tuntumaa kun jaksaa hetken nopeussliderien kanssa peuhata. Tuossa on yksi pikku jekku säädöissä, nimittäin vakio cmd+hakasulut back/forwardille ei toimi suominäppiksessä, mutta jos nuo vaihtaa cmd+nuoli vasemmalle ja cmd+nuoli oikealle niin homma alkaa pelittää. BetterTouchToolia käytän sen sijaan Macbook Pron trackpadin kanssa. |
Aki 26.03.2010 13:53:35 | |
---|
LaXu: yksi tärkeä ominaisuus: MagicDriver nimittäin korjaa Mac OSX:n helvetin huonon mouse accelerationin. Ootko löytänyt ilmaista tai halpaa ohjelmaa joka tekisi ton myös MacBookin trackpadille? Oon vähän kaivannut. "Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella."
-Jucciz, 2008 |
ukko idänmies 11.04.2010 14:21:57 | |
---|
Laitan tämän vielä tännekin softaketjun lisäksi. Sori, en jaksanut etsiä josko tähän löytyisi valmiita vastauksia, kun on muutenkin hermot kireellä aina näiden nörttihommien kanssa. Jos joku osaa neuvoa, niin olisin kiitollinen. Käytössä iMac ja Tiger ja tarina menee seuraavasti: 1) tilasin Superior Drummer 2.0-paketin 2) sisältää viisi (5) asennuslevyä 3) syötin levyt koneeseen annetussa järjestyksessä 4) asensin joka ikisen installerin 5) minkäänlaista ohjelmaa (käyttönäkymää) en asennuksen jälkeen löytänyt 6) rekisteröin tuotteen Toontrackin sivuilla 7) latasin tuotteen Toontrackin sivuilta uudelleen, kokeillakseni josko homman juju onkin siinä 8) minkäänlaista ohjelmaa (käyttönäkymää) en asennuksen jälkeen löytänyt Kysymyksiä: 1) tuleekos tuossa edes mitään ohjelmaa, vai onko kyse vain soundipankeista? 2) pitääkö hommata joku erillinen softa ja ajaa noita soundeja sillä? 3) vai teenkö jotain aivan päin vittua ja olenko ymmärtänyt koko idean jotenkin väärin? |
jPekka 11.04.2010 15:01:58 | |
---|
ukko idänmies: 1) tuleekos tuossa edes mitään ohjelmaa, vai onko kyse vain soundipankeista? 2) pitääkö hommata joku erillinen softa ja ajaa noita soundeja sillä? 3) vai teenkö jotain aivan päin vittua ja olenko ymmärtänyt koko idean jotenkin väärin? Superior Drummer on plugin, eli vaatii isäntäohjelman, jonka sisältä sitä käytetään. Toontrackin sivuilta on ladattavissa ilmainen Toontrack Solo, jolla asian voi hoitaa, ellei halua käyttää mitään työasemaohjelmaa: http://www.toontrack.com/products.asp?item=25 "Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä." |
ukko idänmies 11.04.2010 20:04:55 | |
---|
jPekka: Superior Drummer on plugin, eli vaatii isäntäohjelman, jonka sisältä sitä käytetään. Toontrackin sivuilta on ladattavissa ilmainen Toontrack Solo, jolla asian voi hoitaa, ellei halua käyttää mitään työasemaohjelmaa: http://www.toontrack.com/products.asp?item=25 Ok, tänks. Eiköhän tässä pikkuhiljaa pääse eteenpäin. |
efunkelist 12.04.2010 20:57:17 | |
---|
Koitan Johnson J-Station kitaramultihärpäkkeen softaa asentaa jolla voisi MIDI:n kautta päivittää ja ohjelmoida prossua. Valmistajan sivuilta saa ilmaiseksi ladattua seuraavan: JEdit Installer 1.0.1.sea.hqx Tuota ajamalla herjaus on seuraavaa: Unable to expand "JEdit Installer 1.0.1.sea" - Stuffit archives are not supported. Toisaalta samaan hakemistoon ilmestyy sitten tiedosto nimeltä: JEdit Installer 1.0.1.sea Ja koitinhan sitäkin sitten ajella, mutta seuraavaa herjasi: The document "JEdit Installer 1.0.1" could not be opened because it is damaged or incomplete. Molemmilla kerroilla herjausikkuna tarjoaa vaihtoehdoksi klikata namiskaa "OK" joka on minusta kyllä massoittain anaalista koska mulle tämä toimimattomuus ei tod ole ookoo... Hjälp, please "Tauko on vahvin nuotti" - Carlo Magi (1980-2008) |
Aki 12.04.2010 21:34:03 | |
---|
efunkelist: Unable to expand "JEdit Installer 1.0.1.sea" - Stuffit archives are not supported. Kokeile aukaista se Stuffit Expander-nimisellä ohjelmalla: http://www.stuffit.com/mac-expander.html Toi hqx viittaa käsittääkseni aika vanhaan formaattiin, joten softan toimivuus uudempien mäkkikäyttisten kanssa ei ole ihan varmaa. "Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella."
-Jucciz, 2008 |
Janie Jones 12.04.2010 21:38:27 (muokattu 12.04.2010 21:39:37) | |
---|
Aki: Kokeile aukaista se Stuffit Expander-nimisellä ohjelmalla: http://www.stuffit.com/mac-expander.html Toi hqx viittaa käsittääkseni aika vanhaan formaattiin, joten softan toimivuus uudempien mäkkikäyttisten kanssa ei ole ihan varmaa. Ei oo ei. Mä en muistaakseni saanut tuota J-editoria toimimaan edes Tigerissa. Eli sanoisin, että turha yrittääkään. J-Station eli saman tien tuon softan päivittäminen lopetettiin vuosia sitten. She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths) |
Aki 13.04.2010 00:38:05 (muokattu 13.04.2010 00:40:55) | |
---|
efunkelist, Bootcamppaa/Parallelssaa Windows 2000! Luulis toimivan... "Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella."
-Jucciz, 2008 |
efunkelist 13.04.2010 08:41:20 | |
---|
joo bootcamp ja wintoosa lienee väistämätön hankinta... mut vielä kun mulla on tuo wanha vistaläppäri niin ohjelmoidaan prossua sillä, siinä jedit toimii. "Tauko on vahvin nuotti" - Carlo Magi (1980-2008) |
efunkelist: joo bootcamp ja wintoosa lienee väistämätön hankinta... mut vielä kun mulla on tuo wanha vistaläppäri niin ohjelmoidaan prossua sillä, siinä jedit toimii. Voi olla että toimii ilman noitakin kun olemassa: http://www.codeweavers.com/products/cxmac/ps. ainakin try-sound sample kirjaston testaus sivuston testi softa toimii. en tiedä mutta tuntuu jopa parempi kuin 50% hitaammalla windows koneella. Itsellänikin Logic väellä (johon pian liityn kyllä) kysyisin tuleeko mukana käyttö kelpoisita Celesta,Ksylofoni soundia? Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |