Aihe: Syntikoiden hinnoista
1 2 3
teroyk
27.03.2010 14:57:02
Mun tietääkseni noita ei suomessa muita ole, en ainakaan koskaan kuullut tai nähnyt. Harmi kun Quasimidi meni konkkaan, ite tykkään niitten laitteista aika kovasti.

No multa löytyy Raven Max. Koskettimistosta olen tykänny. Ja kyllä siitä hyviä soundeja yllätten repii.
jampsu
27.03.2010 18:04:46
No katos perskules... Onhan niitä sitten muitakin näköjään. :) Mulla kans toi Max versio.
tliedes
02.04.2010 17:01:22

Välillä näkyy ihan ihme hintoja 106sta ja dx7sta. 800e/400e. Omistin 106 vuoden verran mutta totesin sen olevan hieman lelumainen eikä soundikaan ollut niin ihmeellinen, myin sen lopulta n. 370eurolla, samaan hintaan kun ostin sen aikoinaan. Omistan vahemman juno kuutosen jossa on jo jotain särmää, soundikin on parempi ja ulkonäköä. maksoin siitä ehkä vähän ylihintaakin, tosin kunto siinä on loistava. Junon soundissa isoa roolia näyttelee sen chorus, eikä junolla kovin monipuolisia ääniä tee, mutta ihan hyvä peli noin muuten. dxseiskaa tuskin haluan edes kokeilla, sen mitä oon laitetta kuullut ja nähnyt, ei kovin innostava laite, etenkään ohjelmoinnilta. Jos ja kun haluan luopua junosta voisin kokeilla laittaa ällistyttävän ylihinnan ja katsoa kiinostuuko joku oikeasti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)