Aihe: Massive Attack - 100th window
1
rölli
19.01.2003 16:39:08
Onkos kukaan muu kuullut tuota Massive Attackin uutta? 'Everywhen' kuulosti todella hyvältä (ja muita en juuri olekaan vielä kuullut). Mikähän mahtaa olla levyn julkaisupäivä Suomessa?
Kasarius on elämäntapa.
mow skwoz
19.01.2003 23:27:05
muistaakseni helmikuun puolessa välissä. p2p-paikoistahan toi kokonaan jo löytyy. itse olen sen jo mp3sina hommannut mutta pitää se levykin ostaa.
rölli
20.01.2003 20:26:12
itse olen sen jo mp3sina hommannut mutta pitää se levykin ostaa.

samoin. taitaa olla hra del naja päämiehenä tällä levyllä?
-steinkopf solutions inc. [steinkopf.n3.net]
ReBe
20.01.2003 20:37:07
Onkos kukaan muu kuullut tuota Massive Attackin uutta? 'Everywhen' kuulosti todella hyvältä (ja muita en juuri olekaan vielä kuullut). Mikähän mahtaa olla levyn julkaisupäivä Suomessa?

Kazaasta eilen imuroin ja kivaltahan tuo kuulostaa, vähän leijuvampi fiilis kuin aikaisemmilla levyillä, ja levyn hittipiisit tuntuisivat päivän kuuntelun jälkeen olevan everywhen ja what your soul sings.
Jabbe
10.03.2004 22:54:37
Rupesin ihmettelemään vähän kunnes katsoin päiväyksiä. Mut joo, hieno levy on. Pitänee varmaan tuo Mezzanine hommata seuraavaks...
My name is Baron, Jabbe Baron. Mut kuitenkin ne hyvät biisit on niitä parhaita.
jPekka
11.03.2004 10:12:16

Mut joo, hieno levy on. Pitänee varmaan tuo Mezzanine hommata seuraavaks...

Mezzanine on hieno! Itse aloitin MA:n kuuntelun siitä ja 100th WIndow oli jonkinsorttinen pettymys.
"Minne tahansa menetkin, siellähän olet."
lxi
22.03.2004 13:43:38
Mezzanine on hieno! Itse aloitin MA:n kuuntelun siitä ja 100th WIndow oli jonkinsorttinen pettymys.

Samoin. Lähinnä Prayer for England ja Antistar jäivät uusimmalta mieleen, Mezzanine taas on mahtavaa jälkeä alusta loppuun.
"Everyone is entitled to his own opinion but not his own facts." -- Daniel Patrick Moynihan
krushing
23.03.2004 11:43:01

Minäkään en ole koskaan lämmennyt Sadannelle Ikkunalle, vaikka Mezzanine ja Protection olivat ja ovat edelleenkin hienoja levyjä (Blue Linesillä oli hetkensä, mutta siinä MA oli mielestäni vasta nousemassa loistoonsa). Jotenkin tympeä lätty soundeiltaan ja sävellyksiltään. Ei liene mikään ihme että viimekesäisessä Provinssi-livessä soiteltiinkin lähinnä Mezzaninen materiaalia...
disarm
05.04.2004 20:37:21
Mezzanine on helmi!
i like you. you are a wonderful person. i'm full of enthusiasm. i'm going places. i'll be happy to help you. i am important person. would you like to come home with me?
heppu77
26.05.2004 14:10:53
mezzanine ja blue lines on kaksi parasta. protectionilla on joitakin todella ärsyttäviä biisejä, mikä pilaa koko levyn. viimeisin vaatii kai useamman kuuntelukerran ennen kuin avautuu, ei ole ainakaan vielä mulle avautunut...?
peltikojootti
26.05.2004 14:56:04
viimeisin vaatii kai useamman kuuntelukerran ennen kuin avautuu, ei ole ainakaan vielä mulle avautunut...?

ensimmäisen kerran kun kuuntelin kyseistä levyä satuin vetämään pienet överinpoikaset ja levyn ensimmäinen biisi räjähti kunnolla tajuntaan. Sen jälkeen ko. biisiä en ole voinut kuunnella kuuntelemalla..
Möyh sanoin kärpänen..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)