padaa@dadaa! 12.03.2010 22:27:17 | |
---|
Saisko mun vedon skabaan kans? Kyllä se on itse tehty vaikka ei Albert Järviseltä kuulostakaan. |
BigPapa 12.03.2010 23:29:35 (muokattu 12.03.2010 23:33:21) | |
---|
Mielestäni BigPapa pääsi taas puolestaan toisella puoliskolla vasta vauhtiin. Terävä huomio, erittäinkin sellainen. Ehkäpä näin oli tarkoitettu ja ihan vasiten. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
MaQ 12.03.2010 23:30:41 | |
---|
LeoFender: Saisko mun vedon skabaan kans? Kyllä se on itse tehty vaikka ei Albert Järviseltä kuulostakaan. Mun moka, anteeksi. Lisätty ja kommentoikaa jo äänestäneet jahka ehditte |
Ehkä hiukan liikaa saman nuotin toistoa Terävä huomio, erittäinkin sellainen. Ehkäpä näin oli tarkoitettu ja ihan vasiten. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
BigPapa 13.03.2010 11:10:12 (muokattu 13.03.2010 13:27:36) | |
---|
----------------------------- For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
krk 13.03.2010 11:26:20 | |
---|
BigPapa: ... Vetoni poistuu tästä äänestyksestä nyt. Harmi, veto olisi saanut minulta kakkosen toi kolmosen. Arvostelen sen joka tapauksessa mutta en sitten anna pisteitä jos se kerran ei ole mukana. "Son, can you play me a memory?
I'm not really sure how it goes,
But it's sad and it's sweet and I knew it complete,
When I wore a younger man's clothes"
- Billy Joel |
Lennu 13.03.2010 11:27:34 | |
---|
BigPapa: Kyl näin on niinkuin aavistellut olenkin. Pikaviestien viuhunakin ollut ilmeisesti melkoinen. Vetoni poistuu tästä äänestyksestä nyt. http://www.mikseri.net/playsong.php?id=415523 :---D Ei kyllä ehtiny osallistumaan, kun kaikki äänityskamppeet on treeniksellä. Pitäis ostaa joku halppis himaan, että vois tykitellä. My life is like an Opel-highway. |
BigPapa 13.03.2010 11:30:09 | |
---|
krk: Harmi, veto olisi saanut minulta kakkosen toi kolmosen. Arvostelen sen joka tapauksessa mutta en sitten anna pisteitä jos se kerran ei ole mukana. Miten se nyt vois kakkosen tai kolmosen kun se on jo asiantuntijoiden toimesta dumattu. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
krk 13.03.2010 11:32:55 | |
---|
BigPapa: Miten se nyt vois kakkosen tai kolmosen kun se on jo asiantuntijoiden toimesta dumattu. Käy ilmi sitten arvostelusta aikanaan. "Son, can you play me a memory?
- Billy Joel |
Zeeboo 13.03.2010 12:11:00 | |
---|
BigPapa: ...Laitankin tähän sen sijaan ne tulevaisuudennäkymät: http://www.mikseri.net/playsong.php?id=415523 Soundien ja joidenkin äänivalintojen suhteen muistuttaa hämmentävän paljon mun vetoa. Fraseerauksesta en tosin itseäni tunnistanut... Jep, eiköhän se sitten ollut siinä. "Kaikki äänet, jotka saat soitettua, syntyvät tekniikasta. Ne äänet, jotka jätät soittamatta syntyvät hyvästä mausta." |
BigPapa 13.03.2010 12:19:11 (muokattu 13.03.2010 13:47:02) | |
---|
Zeeboo: Soundien ja joidenkin äänivalintojen suhteen muistuttaa hämmentävän paljon mun vetoa. Fraseerauksesta en tosin itseäni tunnistanut... Jep, eiköhän se sitten ollut siinä. Tämä ei ollut skabassa mukana, skabassa on mukana sellainen vihattu Albert King tyylinen kerralla sisään veto. Soundi johtunee siitä, että tämä vaihtoehtoveto on vedetty Les Paulilla. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
padaa@dadaa! 13.03.2010 13:39:55 | |
---|
MoreK: LeoFender: Mukavaa bluesmeininkiä. Soundi kuitenkin tuntui jotenkin kuivalta
Näköjään ei chorus auttanut tai sitä oli liian vähän. Vetohan oli hevikirveen kaulamikillä ja vanhoilla kielillä. |
J.Hollström 13.03.2010 13:40:28 | |
---|
BigPapa: Tämä ei ollut skabassa mukana, skabassa oli mukana sellainen vihattu Albert King tyylinen kerralla sisään veto. Kuka sitä nyt on kerennyt jo vihaamaan? |
BigPapa 13.03.2010 13:41:11 | |
---|
J.Hollström: Kuka sitä nyt on kerennyt jo vihaamaan? No nopeeta se on maaliman meno. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
J.Hollström 13.03.2010 13:41:51 | |
---|
BigPapa: No nopeeta se on maaliman meno. Ei pysy kyllä mukana tässä menossa. Eli mikä nyt mättää? |
BigPapa 13.03.2010 13:53:04 (muokattu 13.03.2010 18:05:43) | |
---|
J.Hollström:Ei pysy kyllä mukana tässä menossa. Eli mikä nyt mättää? Just nyt ei mikään kun löyty varapärejemma. http://www.youtube.com/watch?v=VTfn5l5WfhU Kaikessa soi blues ilmassa soi blues kun syksyn lehti maahan ehti siinäkin soi blues. Ja aalto vapaa kun rannan tapaa kuohussa soi viimeiseksi blues For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Grugi 13.03.2010 18:49:25 | |
---|
LeoFender grugi: kehitystä täälläkin, ehkä nuo otelaudalla laskevat kuviot ovat suurin kompastuskivi, tää on kuitenkin vaan mun mielipide Juu kiva kuulla että jotain on mennyt perille ton soittamisen opettelussa, se mitä tulee noihin laskeviin kuvioihin pitää varmasti kutinsa koska en ole niitä juurikaan treenannut saati tossa vedossa ikävä kyllä liikaa edes miettinyt. Zeeboo Grugi: Varman päälle kulkee tämäkin. Soundista tykkäsin kovastikin. Bendien loppuun olis (imo) hyvä panostaa. Nyt aika monessa paikassa suotta notkahtaa vähän takaisinpäin, kun vaikka äänen demppaus bendin jälkeen tai vibra napakoittaisi vaikutelmaa kovasti. Nämä on tietysti tyyli- ja makujuttuja. Kokonaisuus oikke hjuva. Totta turiset, mun tekniikassa on vielä hiomista vuosiksi tai vuosikymmeniksi. Monesti soitellessa tulee itekkin kiinnitettyä huomio tohon bendien tekniikkaan ja siihen miten sen olis hyvä mennä. Mutta mutta kun soittotaito on mitä on niin sitä ei aina tule keskityttyä siihen tekniikkaan kun vaan koittaa saada soitettua edes jotain järkevää ilman suurempia mokia :) Niin ja kiitti noista vinkeistä, koitankin heti miten toi demppi tai vibra toimii bendissä. SDMF |
krk 13.03.2010 19:34:00 | |
---|
"Son, can you play me a memory?
- Billy Joel |
Illu 13.03.2010 19:42:11 | |
---|
krk: mutta toisaalta stratocasterilla soitetuksi pidän soundia ihan kohtuullisena pastissina. Mulle meni ihan täydestä. Oikias viashan miä siin olin ja niin se sano se tivolmieskin. |
Grugi 13.03.2010 19:44:40 (muokattu 13.03.2010 19:44:53) | |
---|
mutta toisaalta stratocasterilla soitetuksi pidän soundia ihan kohtuullisena pastissina. Hemmetti meni mullekin ihan täydestä :D SDMF |