Aihe: Keskustelua AC/DC:stä, osa 2.
1 2 3 4 532 33 34 35 36258 259 260 261 262
rheinone
06.03.2010 17:25:08
Aijjaijj kun on BonScottperinnehenkistä huttua, mainiota sellaista:

http://www.youtube.com/watch?v=dhJvY5M749k
No nonsense
Mahomake
06.03.2010 19:05:29
rheinone: Aijjaijj kun on BonScottperinnehenkistä huttua, mainiota sellaista:

No voi halvattu, onpas tuo Sveitsin ihme muuttunut sitten 80-luvun sukkahousu-heavyn ajoista. Parempaan suuntaan siis:)

Täytyypi ottaa bändin uusi tuotanto ihan tarkempaan syyniin.
JussiKoo
06.03.2010 19:11:57
Mahomake: No voi halvattu, onpas tuo Sveitsin ihme muuttunut sitten 80-luvun sukkahousu-heavyn ajoista. Parempaan suuntaan siis:)

Täytyypi ottaa bändin uusi tuotanto ihan tarkempaan syyniin.

Totta. Laitoin Hoodoon soimaan. Aloitan sillä tämän "comebackin".
"Mikä muualla tulkitaan homoeroottiseksi, on bassodadassa vain ryhmähenkeä." (kraaps 03/2010)
Velli
06.03.2010 19:59:59
rheinone: Aijjaijj kun on BonScottperinnehenkistä huttua, mainiota sellaista:

Kuuntelin koko levyn Spotifystä. Pari ihan ok-biisiä, mutta kokonaisuutena jotenkin puuduttavaa. Jotenkin tuli sellainen fiilis, että kunnon riffejä ei oikein ollut kynänvarresta irronnut vaan oli turvauduttu jämäriffeihin. Kuuntelin heti perään bändin vanhan kappaleen Bad Boys-Ragdolls ja kyllä kolisi!
Wolfie
06.03.2010 20:16:04
Niin pitää nyt täälläkin huudella. Kiinnostaisiko jotakuta kenttälippu kesäkuun alun keikalle Ratinalla? Pitäisi omani vaihtaa katsomolippuun akillesjänteen sanottua poks. Pikaviestiä jos vaihto kiinnostaa. Haussa siis katsomolippu AC/DC:n keikalle.
Oh Lord, Thank You!
Velli
06.03.2010 20:25:32
Olen joskus aiemminkin tämän maininnut, mutta laitanpa vieläkin koska edelleenkin tästä tulee hyvälle tuulelle:

http://www.youtube.com/watch?v=OnfIBG1D-bw

Siinä on kyllä mun mielestä paras AC/DC-tributebändi. Jampat ovat plokanneet hyvin kaikkien AC/DC-jannujen maneerit niin soitossa kuin lavashowssakin. Pikaisesti vilkaistuna voisi luulla AC/DC:n esiintyvän. Perkuleen hyvä biisikin vielä mun mielestä.
rheinone
06.03.2010 22:03:05
Velli: Olen joskus aiemminkin tämän maininnut, mutta laitanpa vieläkin koska edelleenkin tästä tulee hyvälle tuulelle:

http://www.youtube.com/watch?v=OnfIBG1D-bw

Siinä on kyllä mun mielestä paras AC/DC-tributebändi. Jampat ovat plokanneet hyvin kaikkien AC/DC-jannujen maneerit niin soitossa kuin lavashowssakin. Pikaisesti vilkaistuna voisi luulla AC/DC:n esiintyvän. Perkuleen hyvä biisikin vielä mun mielestä.

Oujea. Hyvät slade-ilmeet kannuttajalla ja varmarihousut puhki sopivista kohdista laulajalla. Niistä plussat.

Muuten en ymmärrä tällaisia peruukit päässä vetäviä bändejä ollenkaan. Tai niinno, kai ne myy, emmä tiedä.
No nonsense
Jii-Gee
07.03.2010 22:07:39

Velli: Siinä on kyllä mun mielestä paras AC/DC-tributebändi. Jampat ovat plokanneet hyvin kaikkien AC/DC-jannujen maneerit niin soitossa kuin lavashowssakin.

rheinone: Oujea. Hyvät slade-ilmeet kannuttajalla ja varmarihousut puhki sopivista kohdista laulajalla. Niistä plussat.
Muuten en ymmärrä tällaisia peruukit päässä vetäviä bändejä ollenkaan.

Mä en sit taas jaksa yhtään näitä look-a-like spedejä..kuka tahansa paviaani pystyy ulkoisesti apinoimaan vaatetusta & eleitä.
Mulle merkkaa jtn se pääruoka eli Musiikki puhuu puolestaan,jos joku pyrkii & pystyy vetään alkuperäisillä soundeilla ja yhtä timmillä tatsilla esim just Eiskadeiskaa tribu-hengessä mutta vaikka ilman SG'tä & polvihousuja..niin ok mulle..hyvä homma !!

Paras koskaan näkemäni AC/DC tribukeikka alkoi spiikillä;

" Sorry nyt vaan kaikki,mutta kun me ei sit olla keskitytty ulkoiseen apinointiin..meil ei oo polvihousui,lippistä,sarvia,SG'tä,Gretschiä,Musaria,Sonoria jne..
Mutta itse musikkiin olemme panostaneet,toivottavasti kelpaa ?!"

Ja kelpashan se..tosi kova veto oli !! :-D

Mutta noi vaate- & peruukkishowt..ääh..antaa olla.
" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns "
Velli
07.03.2010 22:58:34
Jii-Gee: Mulle merkkaa jtn se pääruoka eli Musiikki puhuu puolestaan,jos joku pyrkii & pystyy vetään alkuperäisillä soundeilla ja yhtä timmillä tatsilla esim just Eiskadeiskaa tribu-hengessä mutta vaikka ilman SG'tä & polvihousuja..niin ok mulle..hyvä homma !!

Mutta noi vaate- & peruukkishowt..ääh..antaa olla.

Ymmärrän kyllä täysin tämänkin pointin. Voihan esim. AB/CD:stä nauttia pelkästään levymuodossakin (ovat julkaisseet 3 lättyä), mikäli siis pumppu kelpaa audiona mutta ei rekvisiittoineen :).
Jii-Gee
07.03.2010 23:32:06

Velli: Ymmärrän kyllä täysin tämänkin pointin. Voihan esim. AB/CD:stä nauttia pelkästään levymuodossakin (ovat julkaisseet 3 lättyä), mikäli siis pumppu kelpaa audiona mutta ei rekvisiittoineen :).

Juu..toihan kuulosti kans oikein hyvältä,eli kyl mä ton 'ostan' ihan musiikin nimissä. :-D

Mites muuten,onkohan Manseen jo löytyny jtn jatko-pile meiningiä ??
Ja tietty sellaiset jatkot jossa meuhkaa joku AC/DC tribu-orkka,joko polvihousuilla taikka ilman..
" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns "
powerage
08.03.2010 16:51:37
Itte en oo nahnyt tai kuullut yhtaan hyvaa AC/DC cover bandia vaikka monia on tullut kuultuakin. Ja mistakohan se johtuu? AC/DC on yksinkertaisista riffeista huolimatta niin vaikeasti coveroitava orkka ettei ainakaan tasta maasta sellaista loydy. Koska yksi yhteen coverointi ei onnistu (eika siina ole jarkeakaan) taytyy hommaan luoda mielestani uusi ulottuvuus ja parhaita sellaisia on kotimaisista esitellyt VV/TV joka on suomentanut biisit erittain nerokkaasti; tekstit rimmaa suomeksikin ilman etta originaali sisalto muuttuu. Soitosta voi olla montaakin mielta mutta tekstien/laulun nakokulmasta homma toimii helvetin hyvin.

Toivottavasti teksti tuli ymmarretyksi vaikka tietyt kirjainten ylamerkit napparista puuttuukin.
"Oh yea.. get your fuckin' jumbo jet off my airport"
Nick Bone
08.03.2010 20:05:24
powerage: Itte en oo nahnyt tai kuullut yhtaan hyvaa AC/DC cover bandia vaikka monia on tullut kuultuakin. Ja mistakohan se johtuu? AC/DC on yksinkertaisista riffeista huolimatta niin vaikeasti coveroitava orkka ettei ainakaan tasta maasta sellaista loydy. Koska yksi yhteen coverointi ei onnistu (eika siina ole jarkeakaan) taytyy hommaan luoda mielestani uusi ulottuvuus ja parhaita sellaisia on kotimaisista esitellyt VV/TV joka on suomentanut biisit erittain nerokkaasti; tekstit rimmaa suomeksikin ilman etta originaali sisalto muuttuu. Soitosta voi olla montaakin mielta mutta tekstien/laulun nakokulmasta homma toimii helvetin hyvin.

Toivottavasti teksti tuli ymmarretyksi vaikka tietyt kirjainten ylamerkit napparista puuttuukin.

Plussaa napsahti! Olen sammaa mieltä... kuunnelkaa "Ilotalon Ruusu", sehän on silkkaa neroutta :D
All work and no play makes Nick a dull boy! www.myspace.com/blackflyfinland
hollmi-5
08.03.2010 22:18:09 (muokattu 08.03.2010 22:26:02)
Nick Bone: Plussaa napsahti! Olen sammaa mieltä... kuunnelkaa "Ilotalon Ruusu", sehän on silkkaa neroutta :D

Tuossapa VV/TV liveä joulukuulta 09. Imatran Osmos Cosmos Baarissa (mahtava mesta bändin ja yleisön kannalta) nauhoitettua matskua. Solistilla oli flunssa. Sen kuulee.

Ilotalon Ruusu:
https://dl.dropbox.com/u/5125669/07%20Ilotalon%20Ruusu.mp3

Synnin pesä:
https://dl.dropbox.com/u/5125669/09%20Synnin%20pes%C3%A4%C3%A4n.mp3
Soundit, piuhat ja kajarit.
JussiKoo
09.03.2010 09:42:51
hollmi-5: Tuossapa VV/TV liveä joulukuulta 09. Imatran Osmos Cosmos Baarissa (mahtava mesta bändin ja yleisön kannalta) nauhoitettua matskua. Solistilla oli flunssa. Sen kuulee.

Ilotalon Ruusu:
https://dl.dropbox.com/u/5125669/07%20Ilotalon%20Ruusu.mp3

Synnin pesä:
https://dl.dropbox.com/u/5125669/09%20Synnin%20pes%C3%A4%C3%A4n.mp3

Mä olen varmaan vaan niin ryppyotsainen, etten jaksa tämmöisestä innostua. Soitto kuitenkin kulkee pikaisen kuuntelun perusteella oikein mallikkaasti.

Ideasta ja toteutuksesta annan täydet pisteet. Ei vaan ole mun juttu. Jäisin kyllä mielenkiinnolla kuuntelemaan, jos sattuisin paikalle.
"Mikä muualla tulkitaan homoeroottiseksi, on bassodadassa vain ryhmähenkeä." (kraaps 03/2010)
Tande
10.03.2010 21:43:02 (muokattu 10.03.2010 21:44:33)
Burnin' Alive erottuu tyyliltään jotenkin Ballbreakerin muista biiseistä. Jotenkin enemmän "Blow up". En kyllä yhtään ihmettelisi, mikäli biisi olisi niiltä ajoilta..

Two's Upin ohella täysin unohdettuja uskomattoman hyviä biisejä.
In Rock.
sellisti
11.03.2010 09:20:20
Pieni hehkutus aamun ratoksi: niin kulunut biisi kuin Thunderstruck onkin, niin kyllä se vaan aina jaksaa tuottaa kylmät väreet kun sen alun riffittelyn ja thunder! -huutojen päälle alkaa Cliffin basso jöpöttää sitä tasaisen tappavaa h-säveltä. Sillä hetkellä tulee aina sellanen tuttu ja turvallinen "nyt ollaan asian ytimessä" -fiilis ja jalka alkaa ihan väkisin takoa lattiaan. :)
"Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." -Kari Suomalainen
hollmi-5
11.03.2010 11:20:42
sellisti: Pieni hehkutus aamun ratoksi: niin kulunut biisi kuin Thunderstruck onkin, niin kyllä se vaan aina jaksaa tuottaa kylmät väreet kun sen alun riffittelyn ja thunder! -huutojen päälle alkaa Cliffin basso jöpöttää sitä tasaisen tappavaa h-säveltä. Sillä hetkellä tulee aina sellanen tuttu ja turvallinen "nyt ollaan asian ytimessä" -fiilis ja jalka alkaa ihan väkisin takoa lattiaan. :)

Toimiva biisi. Olipa kova aloitusbiisi Thunderstruck-kiertueellakin. Jengi meni piippuhyllyä myöten ihan banaaneiksi vanhassa jäähallissa. Se oli hieno havaintoesitys siitä, kuinka peli avataan: hitti kärkeen ja kansa syö kädestä.
Soundit, piuhat ja kajarit.
JussiKoo
11.03.2010 11:38:32
Mitenhän "Beanon" ääni kestää Treella, kun ottaa huomioon, että kyseessä on edelleen sama kiertue kuin viime vierailulla?
Dr Phil
11.03.2010 12:04:28
Yksi ylimääräinen kenttälippu myynnissä ratinan keikalle 1.6. Hinta semmoiset 85€. Laittakaa pikaviestiä jos kiinnostaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)